Středa
Zrovna jsem si sedl a zapl televizi, když se mi rozdrnčel mobil. Nadzvedl jsem pánev abych se lépe dostal do kapsy u těsných jeanu a vydoloval z něho hrací přístroj. Jen zběžně jsem se podíval kdo volá. Na obrazovce blikalo jméno Angel. Po tváři se mi roztáhl úsměv a hovor přijal. "No tobě teda trvá než to zvedneš! Už jsem to chtěla položit!" Mé obočí vyjelo vzhůru. "Ahoj An, taky tě rád slyším a dík za optání, mám se dobře." Z druhé strany byl slyšet smích. "No jo no, sorry. Tipuju, že sis zase narval mobil do tý kapsy u těch ultra úzkých jeanů a nemohl si ho vyndat ven." Zčervenal jem a prohrábl si rukou hnědé vlasy. Měla mě prokouklího, ale přeci to nemůžu přiznat. "To není pravda. Jenom jsem si ho nechal na baru v kuchyni tak jsem pro něj musel dojít." Nesouhlasně mlaskla. "Stejně kecáš. Já vím, že mám pravdu, ty víš, že mám pravdu. Tak si to přiznej! Já. Mám. Vždycky. Pravdu." Povzdychl jsem si. Ano, měla vždycky pravdu, až mě to někdy děsilo. "Ok, ok. Vzdávám se, vyhrálas. Mám ty ultra úzký jeany, ale zato jsou taky ultra sexy! To musíš uznat." Věděl jsem, že mě nevidí, ale přesto jsem jí výhružně hrozil prstem. Z jejího hlasu přímo čišelo pobaveví. "No jsou ultra sexy, ale kdybych byla kluk..." Zlostně jsem si odkašlal. "Tak sorry... Kdybych byla muž, rozhodně bych nechtěla mít penis celý den namáčklí v tak miniaturním prostoru. Nemá to náhodou nějaký drastický účinek na tvojí ehm...funkčnost?" Hodil jsem hodnotící pohled na mého juniora, který byl opravdu mírně zmáčlí díky kalhotům a pak si vzpomněl na neznámou rusovlásku, která přesně na tomto gauči vykřikovala slastí. "Myslím, že na mou erekci to žádný špatný účinek nemá. Rozhodně si teda za poslední týden žádná nestěžovala a že jich bylo! Vsadím se, že ani neuhádneš kolik!" Chvíli se z telefonu nic neozývalo, až jsem si začal říkat jestli tam vůbec ještě je. "Jelikož si prase, tak bych tipovala, že na každý den jednu." Výtězně jsem se zasmál. "Si na omylu drahá kolegyně! Nebylo jich sedm, ale osm. Ve čtvrtek jsem na focení sbalil ty dvojčata jak je fotili v těch sexy černých bikinách." Začal jsem si rozepínat zip u kalhot jelikož mi už začínaly být dosti nepohodlné. "Jo, na ty dvě si vzpomínám. Obří prsa, malý mozky. Co dodat, ale jak ti asi došlo, tak ti nevolám kvůli tvému sexuálnímu apetitu." Vždycky jsem se musel podivit nad způsobem jejího vyjadřování. "To zní jako bych ty holky požíral. Takový prase zase nejsem. Já z nich jenom vymrdám duši a pak je odkopnu a kvůli čemu, že mi teda voláš?" Z druhé strany linky se ozývaly dávivé zvuky, jak Angel napodobovala zvracení. "Fakt vtipný. Volám, protože jsem se tě chtěla zeptat, jestli by si se mnou a pár dalšíma lidma nechtěl bydlet." Tak tímhle mi vyrazila dech. "Abych pravdu řek, moc rád bych s tebou bydlel, alespoň bude prdel a já tenhle byt budu moct využívat jako 'hnízdečko lásky.' Akorát si nejsem až zas tak jistej tou částí "a s pár dalšíma lidma." jinak jsem pro." Byl jsem přímo nadšený. Jsem velmi společenský člověk, takže bydlení v bytě bez spolubydlícího mě naprosto ubíjí a tohle mi přijde jako dobré východisko. "Těmi dalšími lidmi myslím Megan a Laru." O Megan vím. Těhotná psychotická narkomanka s výkyvy nálad, ale o tý Laře slyším poprvé. No co. "Takže bych jako bydlel s těma tvíma pošahanýma ovečkama o který se tak staráš?" Musel jsem si odtáhnout mobil dál od ucha, jelikož se Angel rozhodla, že bude křičet. "Jacy ty moc dobře víš, že mě můžeš srát jak chceš, ale ty kterým pomáhám si laskavě do huby neber a odpověz mi na otázku! A chci slyšet ano nebo ne, žádný okecávání!" Páni, ta se pěkně rozjela. "Promiň Angel. Já to tak nemyslel a moje odpověď zní ano." "Super, připrav se na změnu bydliště. Od teď bydlíš na adrese Costly Street 456. Už jsem to koupila. Stačí se jen nastěhovat." Brada mi spadla až někam na zem. Costly Street 456 byla totiž naprosto obří vila v naprosto zazobaný ulici se samími hvězdami. "Angel! Já budu bydlet hned vedle Rihanny! Třeba se mi jí podaří přefiknout!" S Rihannou jsme už s Angel hodněkrát fotili a musím říct, že byla naprosto v pohodě, takže problém s tím, jestli náhodou nebudeme mít za souseda nějakého debila odpadá. "Nikoho přefikávat nebudeš Jacy. Musíme udržovat dobré sousedské vztahy a né, že si jen tak uděláš že sousedky kurvu na zavolání." Přidržel jsem si telefon u ucha ramenem a natáhl se pro ovladač, jelikož zrovna začali dávat nějaký teleshoping. "Tak dobře. Žádný píchání se sousedkama. Jdeš dneska na to focení pro playboye? Slyšel jsem, že budeš na titulce nahoře bez." Angel si unaveně povzdechla a určitě si začala natáčet vlasi na prst. "Jo budu tam. Normálně bych to odmítla, ale ty peníze se mi hoděj, kort když se ještě stěhuju a musím uživit dvě holky a k tomu navíc je jedna z nich těhotná." Stále jsem přepínal kanály sem a tam a nemohl najít žádný normální pořad. Ozval se šum jak si An přesunula mobil dál od ucha a s někým hovořila. "Promiň Jacy, už musím končit. Pak se ti ozvu nebo se uvidíme na focení. Pa pa!" Telefon náhle ohluchl a já se ani nestihl rozloučit.
ČTEŠ
Angel
FanfictionKdyž se mě někdo zeptá, co si představím pod slovy láska, pochopení a empatie, před očima mi vyplyne obrázek dívky, kterou jsem měl bezmezně rád. Liam Lidé jsou krutí a sobečtí, zahledění...