1

60 4 0
                                    

Bilinmeyen numara- selam bebek ben sevgilin.

Emir- sevgilim'mi ?

Bilinmeyen numara- evet.

Emir- ezgi sen'misin? Eğer sensen ayrıldık daha yazma bana.

Bilinmeyen numara- ne ezgisi? Ben ezgi değilim.

Bilinmeyen numara- ben senin sevgilinim.

Emir- kimsin sen.

Bilinmeyen numara- anonim'in.

Emir- anonim. Bir bu eksikti.

Bilinmeyen numara- sjsjdjhjdkdjdjhdks

Emir- sen niye rondom attın komik birşeymi var söyle bizde gülelim.

Bilinmeyen numara- yok ya ben biraz manyağım rondom attım sen takma beni.

Emir- manyaksın? Hep manyaklar beni bulur zaten. Bu zamana kadar bi akıllı çatmadı. Bendeki şanssa bak ya.

Bilinmeyen numara- emir

Emir- noldu.

Bilinmeyen numara- seni seviyorum.

Emir- iyi sev. Ama git biraz ötede sev

Bilinmeyen numara- devamını getir.

Emir- getirmicem.

Bilinmeyen numara -bak ağlarım ama.

Emir- getirmicem dedim ama. Ağlarsan ağla.

Bilinmeyen numara- uff getirmessen getirme.

Emir- şimdi tripte atarsın sen uğraşamam seninle.

Emir- seviyorum.

Emir- istediğin oldumu.

Bilinmeyen numara- seviyorsun ama kimi? Oraya seni eklesene öyle daha çok anlam kazanır

Emir- seni.

Bilinmeyen numara- hadi ama emir. Seviyorum ekle oraya kelimenin içine ettin zaten. Alt tarafı seni seviyorum yazacaksın. Zor değil.bir dene.

Emir- ufff.

Emir- seni seviyorum.

Bilinmeyen numara- bak şimdi anlam kazandı. Bende seni seviyorum bebeğim.

Emir- bebeğim?

Bilinmeyen numara- efendim bebeğim?

Emir- ya sen belamısın? O kadar erkek varken niye ben Allahım.

Bilinmeyen numara- şanslısın aslında

Emir- hah bu şanssa şanssızlık nasıldır acaba.

Bilinmeyen numara- güzel anonim bulmak zor.

Emir- kendine güveniyorsan karşıma çık neden buradan yazıyorsun o zaman.

Bilinmeyen numara- cesaret edemiyorum.

Emir- neden. Neden karşıma çıkmaya gözlerime bakmaya cesaretin yok sen onu bir söylesene.

Bilinmeyen numara-anlamıyorsun

Emir- neyi anlamıyorum.

Bilinmeyen numara- karşına çıkamam emir.

Emir- ulan. Neden diyorum cevap yok. Cesaretim yok diyorsun o zaman bana niye yazıyorsun.

Bilinmeyen numara- seni seviyorum çünkü.

Bilinmeyen numara- seni sevdiğimi bilmediğin halde ben senden vazgeçmedim..vazgeçecekte değilim de......

Emir- de?

Bilinmeyen numara- sen beni tanıyorsun emir.

Bilinmeyen numara- yakınız birbirimize.

Emir- kimsin sen.

Emir- selin? Öykü? Esra? Özge?. Kimsin merak etmek suç değil. Cesaretini topla ve karşıma çık.

Bilinmeyen numara- o dört isimden biriyim ben.

Bilinmeyen numara- bak tüyoda verdim sana.

Emir- esra olamazsın. Onun sevgilisi var. Selinde bizim berkeyi seviyor.
Geriye özge ve öykü kaldı. Bulucam seni.

Bilinmeyen numara- sen beni bulursun bulmasına ama ben senden kaçacağım.

Emir- sebep? Amaç? Kaçmak? Sen harbi manyaksın. İnsan sevdiğinden kaçarmı be.

Bilinmeyen numara- sebepleri varsa kaçar.

Emir- sebebin nedir? Karşıma çıkamayacak kadar büyük bir sebebinmi var. Söylesene.

Bilinmeyen numara- anlamıyorsun..gerçekleri görmek yerine hayal dünyasında yüzüyorsun. Beni hatırlamıyorsun.

Emir- neyi anlamıyorum? Bak benim hayal dünyasında yüzdüğüm falan yok. Sen belliki korkağın tekisin. Karşıma çıkamıyorsun. Sebebin nedir anlat bana belki yardımcı olabilirim.

Bilinmeyen numara- emir....sen beni unutmuşsun. Karşına çıkamamamın sebebi beni hatırlamaman. Eğer hatırlarsan. Bu hiç iyi olmaz.

Emir- sen iyi değilsin. Kimi hatırlamam gerek? Ben hatırlamıyor olabilirim ama sen bana kendini hatırlatabilirsin.

Bilinmeyen numara- emir.

Emir- gine ne var.

Bilinmeyen numara- beni hemen hatırlamanı istemiyorum.

Bilinmeyen numara - o yüzden karşına çıkmayacağım.

Emir- hemen istemiyorsun öylemi? Ben seni şimdi öğrenmek istiyorum. Bana musallat olup hemen gidemezsin.

Emir- belliki beni bir yerden tanıyorsun..belkide bende seni tanıyorumdur. Ama şuan aklımda seni yada seninle ilgili hiçbirşey yok anladınmı.

Bilinmeyen numara- anladım.

Emir- cesaretine yenik düştüğünün farkındamısın?

Bilinmeyen numara- emir... Beni hatırlayınca eline iyi bir koz geçmeyecek. Seninle iyi bir anımız olmadı. Olduysa bile kısa sürdü. Aynı arkadaşlığımız gibi.

Emir- dur bi dakika sen beni eskilerden tanıyorsun o zaman bende seni tanıyorum.

Bilinmeyen Numara- ben ne anlatmaya çalışıyorum sence emir.

Emir- anladım ;)

Bilinmeyen numara- iyi geceler emir.

Emir- iyi geceler. Benim için pek iyi geçmeyecek aslında

Bilinmeyen numara- sjsnbdnsnskdhdjk

Emir -işte dünyanın en güzel rondomu.

Bilinmeyen numara- :)))))

Bilinmeyen numara- çevrimdışı
Emir-çevrimdışı

Unutmak için Sevmedimki Seni (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin