8

38 2 2
                                    

Güzel hatun- günaydın emir.(8:00)

Emir- günaydın güzelim.

Güzel hatun- bugün okula gelemeyeceğim..

Emir- neden sorun'mu var

Güzel hatun- ateşim var sadece.

Emir- geçmiş olsun güzelim.

Emir- bizde öğle arası özge'yi ziyarete gideceğiz oda hasta olmuş.

Güzel hatun- pe-peki.

Emir- niye kekeledin sen.

Güzel hatun- şey ateşim var ondan titredim öylede yazdım işte.

Emir- annenler evde yokmu yada ailenden başka biri.

Güzel hatun- koca villada tek ben yaşıyorum. Annemler dün tatile çıktılar bende tam hasta olacak günü buldum.

Emir-Git bir duş al iyi gelir. Ve üstünü örtme. Kendine çorba yap anlına soğuk bez koy üstünü çıkart birşeyler yap ateşini düşür.

Güzel hatun- sen beni'mi düşünüyosun

Emir- evet kızım ya neden olabilir acaba. Hah buldum çünkü senden hoşlanıyorum.

Güzel hatun- annecimm!

Emir- ulan noldu.

Güzel hatun- gözlerimin içi yanıyor.

Emir- sen çok hastasın ya uff.

Emir- adres ver geliyorum.

Güzel hatun- olmaz yaa.

Emir- kendi kendine iyileşemezsin.

Güzel hatun- duşa giricem ben sa-sakın Gelme.

Emir- iyileşince yaz bana. Hatta dur buldum. Sen maske tak ben senin yanına geleyim maskeyle tanınmaz olursun zaten okula geç kaldım konum at.

Güzel hatun- konum ********

Emir- benim evime yakınmış maskeni tak geliyorum.

Güzel hatun çevrimdışı
Emir çevrimdışı.

Bilinmeyen'in ağzından
'Emir yanıma geliyordu zorla yataktan kalktım. Dolaptaki ayıcıklı maskemi taktım. Saçlarıma düzen verdim. Geceliğim kısaydı fazlasıyla ama şimdi üşüyorum değiştiremem. Hem biz yakında sevgili olacağız. Maskeyi gözlerime kadar çektim. Aşağıdan kapı zili sesi geldi. Merdivenlerden inerek kapıyı açtım. Elimle geceliğimi biraz aşağı indirmeye çalıştım. Emir içeri girdi kapıyı kapattım. Emir beni baştan aşağı bir süzdü sesli bir şekilde yutkundu. Hoşt lan sen beni bakmaya geldin tövbe ya. Aniden elini anlıma koydu. Aşırı derecede titriyordum. Aniden beni kucağına aldı. Üşüdüğüm için ellerimi boynuna ayaklarımıda beline sardım. Beni odama çıkardı. Odamda bir göz gezdirdimde masamın üstünde güzel çizdiğim emirin resmi vardı. Beni yatağıma koydu. Tam yorganın altına girecekken eliyle yorganı tuttu.

Emir- olmaz. Ateşin var. Duşa girmen lazım.

-duş?

Emir- evet duş

Emir aniden beni kucağına aldı lavaboya soktu suyu açmak için beni yere koydu tam kaçacakken kolumdan tuttu kapıyı kapattı kilitledi.

-hoşt len!

Emir- yanlış anladın. Birlikte yıkancaz.

-yuh!

Emir- kıyafetlerle kızım. Romantik olacak işte anlasana.

-haa iyi.

-ama ben soğuk suya girmek istemiyom.

Tam kapıyı açacakken emir kollarımdan tuttu beni küvete soktu sonrada kendi girdi. Şuan beynim fesat düşünsede bir yanım mutluydu. Emir küvetin kapaklarını kapattı. Müzikli küvet olduğundan oradan müzik açtı ellerinin biriyle ellerimi tuttu diğeri ilede maskemi çıkarttı. Aniden dudaklarını dudaklarıma kenetledi. Onu geri itmeye çalışsamda başaramıyordum. Karşılık vermek zorunda kaldım. Kısa bir süre sonra birbirimizden ayrıldık.  Kollarımı bağdaş yaptım. Başım öne eğikti. Eliyle çenemi tuttu yüzüne bakmamı sağladı. Prens prensesin maskesini düşürmüştü Aniden .prenses mutlu olmasa bile ilk öpücüğünü almıştı.

-neden emir

Dedim gözlerinin içine bakarak. Emir yüzüme yaklaştı.

Emir- kendini bana aşık ettin mutlumusun

-emir beni hatırlamadın değilmi.

Emir- hatırladım. Bu öpücük sayesinde.

-kim'im ben

Emir-ilk aşkım.

Çığlık atarak uyandım. Elimi anlıma götürdüm ateşim vardı ama fazla değil. Etrafa gözlerimi gezdirdim emir yoktu. Hepsi bir rüyadanmı ibaretti. Emir gelmedimi. Telefonumu elime aldım. Emire mesaj yazmamışım bile yazdığım tek şey günaydın olmuş Rüyayı gerçek sandım. Ah benim salak kafam.
Yataktan zorla kalktım aniden telefonuma bildirim sesi geldi. Yatağa tekrar oturdum bildirime tıkladım

Emir- selam.

Güzel hatun- selam

Emir- daha iyi oldunmu?

Güzel hatun- anlamadım.

Emir- ateşin vardıya.

Güzel hatun- sen nerden biliyorsun.

Emir- şapşal evine geldim duş aldırdım seni sonrada sen iyi olunca gittim

Güzel hatun- aramızda bir muck gerçekleşmedi değilmi.

Emir- muck?sen dinlen bilinmeyen iyi olamamışsın daha.

Güzel hatun- benim kim olduğumu buldun'mu.

Emir- bulucam azimliyim başarıcam. Senin o maskeni açardım ama şanslısın açmadım.

Güzel hatun- amk hepsi rüyamıydı.

Emir- rüya?ne rüyası. Sen uyurken rüya gördün galiba.

Emir- ne gördün.

Güzel hatun- ne görmedimki neler gördüm neler.

Emir- dökül.

Güzel hatun- aa benim yemek yemem lazım hadi byebye.

Emir- ne gördün ya uff. Hadi bay bay

Güzel hatun çevrimdışı
Emir çevrimdışı.

Telefonumu kenara koydum ateşim düşmüştü. Hepsi bir rüyamıydı amk ya. Tekrar yatağa yattım rüya aklıma geldikçe istemsizce sırıtıyordum. Mutluluktan yatakta zıplamaya başladım.



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unutmak için Sevmedimki Seni (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin