7

33 2 0
                                    

Bilinmeyen'in ağzından.
"Emir'i görüntülü aradım. Kamerayı karanlığa çevirdim. O beni göremese bile ben onu görebiliyordum. Gözleri kızarmıştı. Bir yanım eksik dediğinde canım yandı. Dayanamadım görüntülü aradım. Mutlu olduğu sesinden belli oluyordu. Uyumasına yardımcı olur diye aydilgenin haberin yok şarkısını söyledim. Söylemeyi bitirdiğimde uyumuş olduğunu gördüm görüntülü aramayı sonlandırdım. Şuan onun yanında olmak isterdim. Beni ilk aşkını hatırlamasını isterdim. Ben onu sevmek için unutmadım. o beni sevdi ama unuttu. En çok canımı yakan şey bu oldu. Telefonumu kapattım yorganımın altına girdim gözlerimi kapattım."

Emir'in ağzından
"Uyku tutmamıştı bu gece sanki bir yanım eksik gibi hissettim. Sanki bilinmeyenin sesini duysam bile uyumama yardımcı olurdu. Bilinmeyene yazdım. Onu bilmeden uyandırmıştım ama uyanması iyi olmuştu. Yazıştık. Kısa bir süre sonra beni görüntülü aradı. İlk gördüğümde saşırdım. Hemen aramayı cevaplandırdım. Açtığımda koyu bir karanlık vardı. Sonrada onun sesi. Sesini duyduğumda istemsizce yüzümü tebessüm kapladı. Ondan hoşlanmıştım. Kalbim hızlı atmaya başlamıştı. Onun dediği gibi kafamı yastığa telefonuda yüz hizzama koydum o beni Görüyordu ama ben göremiyordum ama görmek isterdim. Bana ninni söylemek istedi. Kahkahalara boğuldum. Beni güldüren birini bulmuşken asla bırakamazdım. Hele o beni bulmuşken. Aydilgenin haberin yok şarkısını söyledi bana. Arasıra sesi titredi. Beni'mi özlüyordu? Sesi huzur vericiydi yavaş yavaş gözlerim kapandı kendimi uykuya teslim ettim. O huzurlu sesin karşısında. En yakın zamanda onu bulup sımsıkı sarılmak istiyorum ona.

(Nasıl gidiyor sizce)

Unutmak için Sevmedimki Seni (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin