3

26 2 0
                                    

"Emir'in ağzından"
Deniz kenarına geldiğimde kayalıklarda maskeli ve şapkalı bir kız oturuyordu. Derin bir nefes alarak yanına doğru ilerlemeye başladım. Kayalıkların birine kızın yanına oturdum. Kız bana baktı. Aniden telefonuma bildirim sesi geldi. Telefonumu çıkartıp bildirime tıkladım.

Gizli hayranım- hoşgeldin.

Emir- hoşbuldum.

Emir- konuşmayacakmısın.

Gizli hayranım- eğer konuşursam beni tanırsın emir.

Emir- o kadar yakınız yani.

Gizli hayranım- eskiden beri yakınız biz.

Emir- şuan istesem senin yüzünü ortaya çıkarabilirim ama

Gizli hayranım- ama?

Emir- yapamam. Sen bana güveniyorsun güvenini kıramam.

Gizli hayranım- seni seviyorum.

Gizli hayranım- ;)

Emir- seviyorsan seni hatırlamama izin ver yardımcı ol bana.

Gizli hayranım- olamam. Aniden karşına çıkarsam. Seni sevenleri üzerim. İlk sırada üzülen SEVGİLİN olur.

Emir- benim sevgilim vardı. Ama biz onunla AYRILDIK. anladınmı AYRILDIK.

Gizli hayranım- emir biz söz vermiştik birbirimize. Hayatımıza bir kız yada erkek almayacaktık.

Emir- ben söz verdiğimi inan hatırlamıyorum. Senin hayatında biri varmı yada birileri.

Gizli hayranım- hayatıma girmek isteyen çok erkek vardı. Ama sana söz verdiğim için kabul etmedim. Bana kimsenin el sürmesine izin vermedim ben emir.

Emir- elime tutmak istermisin.

Gizli hayranım- ciddenmi?

Emir- kararımı değiştirmeden tut şu elimi :)

Kıza elimi uzattım. Elini elime kenetledi. Eli soğuktu diğer elinide alıp sıcak nefesimle ısıttım. Henüz onu sevmiyordum. Ama beni seven birini asla zor durumda bırakmak istemezdim. Gözleri koyu kahveydi hafif siyaha kaçıyordu. Gözleri beni hatırla artık diyordu sanki. O kadar derin bakıyorduki gözlerime. Bir an kaybolacağım diye şüphe duydum. Bakışlarımı denize kaçırdım. Hafif yanaklarım ateş almıştı sanki. Konuşmak için ağzımı araladım. Ne diyecektim ben. Buradan bize bakanlar bizi sevgili sanardı. Ama ben onunla sevgili olmak istemiyorum. Onu hatırlayana kadar. Konuşmak için ağzımı araladım

Emir- bilinmeyen biliyormusun nedense elimi tuttuğunda bana aynı hissi birkez daha tattırdın ama o hissin ne olduğunu bilmiyorum.

Kız gözlerini gözlerime kenetlemişti. Bu kez umutla bakıyordu.

Emir- bana sadece bakacakmısın. Konuşsan merak ediyorum seni.
Aniden karşıma çıksan..seni seviyorum emir. Desen olmazmı. Bak senin bana yazdığın günden beri. İçimde tuhaf bir his var. Sanki kaybettiğim birini bulmuşum gibi. Kalbim acıyor bilinmeyen. Seni sevmesem bile kalbim acıyor nedensizce. Acıma ilaç olsan. Bu nedensiz acıma doktor olsan.bir an önce dindirsen. Olmazmı.

Kız aniden elimi bıraktı gözleri dolmuştu. Yerden destek alarak ayağa kalktı. Yavaş yavaş yanımdan uzaklaştı. Dediklerim belkide canını yakmıştı. Oturduğu kayalığa elimi koydum. Az önce burada olduğu gibi keşke şimdide burada olsa. Onu sevmesem bile kalbim acıyor nedensizce. Ayağa kalktım eve doğru yol aldım.

"Bilinmeyen'in ağzından"
Kayalılara geldi yanıma oturdu. Kalbim çok hızlı atıyordu. Konuşmak yerine telefonlarla yazıştık. Elime tutmak istermisin?dediğinde ellerim buz kesilmişti. Yanaklarım kızarmıştı maske sayesinde bunu farketmemişti. Kısa bir süre gözlerime baktı. Ama boş bakıyordu anlam taşımıyordu eskisi gibi bakışları. Denize bakarak konuşmaya başladı. O denize bakıyordu bende onun yüzüne. Son dedikleri canımı çok yaktı. Onunda canı yanıyormuş nedensizce. Ama benimki onu sevdiğimden..ya onunki neden yanıyor? Gözlerim dolmuştu.gözlerimi kapatsam gözyaşlarım akacaktı. Ağladığımı görse onun canı yanacaktı belkide. Elini bırakmak istemesemde bıraktım. Kayalıklardan destek alarak ayağa kalktım. Ayaklarımın götürdüğü yere doğru yürümeye başladım.

(Bu bölümü kızın ve oğlanın ağzından yazmak istedim)

Unutmak için Sevmedimki Seni (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin