3 ani..

82 1 0
                                    

Au trecut aproape 3 ani.., de ce? De ce ne comportam asa? De ce mereu cand ne vedem ne injuram? Flavian.., of.., știu, stiu asta, simt asta, inca ma iubeste.., inca il iubesc, nu il inteleg.., nici pe el, dar nici pe mine.. Am trecut prin atatea impreuna, stiu ca mai exista macar un gram de iubire in inima lui. Ne urâm, dar ne iubim in acelasi timp. Nu stiu de ce ne comportam asa.., am incercat sa stau de vorba cu el, am stat, si a venit o fata la mine, "De ce stai asa aproape de el??, sunt cu el de 3 luni", el a inceput sa râdă.., nu stiam ce sa cred.., Ana, acea fata, pe nume Ana, a incercat sa ma impinga, dar el.., el a oprit-o si i-a spus sa plece, am zambit unul la altul, dar.., a venit "prietenul" lui, si am plecat, nu voiam sa ma vada..
Am mers cu el pe drum.., la sfarsit l-am pupat pe obraz, si el a spus că nu trebuia.., dar totusi a zambit cand am facut-o. Am devenit mult mai puternica, am trecut prin multe, nu mai eram acea fata timida, il iubeam, si nu ma puteam abtine..
Am mai vorbit, dar tot degeaba, cand ne vedeam zambeam.., si in acelasi timp ne injuram. Nu mai suport, vreau sa ne luam in brate si sa ne spunem ca ne iubim, dar nu putem. Toata scoala ne judeca, pe el ca a zis adevarul, pe mine la fel. Doar pt ca spunem ce gandim suntem judecati. Daca am fi si impreuna, ar fi in stare sa ne omoare. Dar simt asta, stiu ca ma iubeste, stiu ca il iubesc, dar stiu si ca nu mai putem fi impreuna..
Ce poveste.., abia astept sa continue. El mai are un am si va pleca.., cum voi rezista? Cum?? Inca il iubesc.., cum? Nu o sa il mai vad, nu o sa pot, urlu. Il vreau inapoi, urla, ma vrea inapoi...

El, băiatul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum