~Dumnezeu si fericirea~

46 3 0
                                    

Plecasem din vacanta de neuitat, eram in avion.., deasupra oceanului
    Acea seară.., a fost cea mai urata din viața mea..
In acea seară.., mi-am pierdut fetița. Țin minte.., avionul se prabusise, si toti incercau sa se salveze, am vazut negru in fața ochilor.., nu o vedeam pe Erica
Unde era? Eram disperata. A trecut exact un an de atunci..iar noi. Noi nu stim nimic de ea. Imi aduc aminte de ochisorii ei si de zambetul suav.., mi-e asa dor de ea.., as vrea sa stiu ca e vie. Toti spun ca a murit, dar eu..eu inca mai am o speranta. Simt ca e in siguranta.., simt ca are pe cineva alaturi. Un iubitor de copii, care ar salva pe oricine..
Flavian mereu imi spune ca va fi bine si ca se va intoarce la noi. Dar..trec anii si toti in afara de iubitul meu care ma sustine imi spun sa o uit ca a murit..
Trec ani..trec atat de repede..
  -Azi era ziua ei!, spun eu cu lacrimi in ochi
   -Draga mea, nu mai plange..poate.., poate acolo unde e, e mai fericita..
   -Azi.., azi era adult, 18 ani..mi-ar fi placut sa fie langa noi si sa sarbatorim..
~Ne plimbam pe malul marii, fiul nostru, care e si el mare, e impreuna cu iubita lui, Maria, si acum este plecat impreuna cu ea intr-o excursie la munte. Noi.., ne simtim mai singuri ca niciodata~
Dintr-o data auzim ceva, un urlet de ajutor
"-Ajuutoor, nu stiu sa inot, ajutati-maa, va rog, auu"
Simteam că,.. cunosc acea voce
Flavian sare in apa si o salveaza
De ce mi se pare asa cunoscuta fata? De ce? Seamana cu Erica
O intrebam multe..Dupa aceea mergem impreuna cu ea la tatal ei..dar...
-Catalin??? Cum adica? Ce? Ce dracu'?
~fata se duce in camera ei~
-Abia acum..nu puteam sa ne regasim mai devreme? De ce Doamne? De ce totul e prea tarziu? Erica.., Erica e vie, fata pe care ati salvat-o este fata voastră. Am salvat-o atunci.., in acel oribil incident. Nu am dat de voi deloc
-Nu trebuia sa plecam, spun eu plangand. E vina mea! Numai a mea! Erica..
Erica vine.., ma imbratiseaza si imi spune "mamă". Eu zambesc. Am regasit-o cand totul era dus de râpă..
-Catalin.., multumesc, enorm..
-De ce imi multumesti? Pana la urma sti ca mereu voi simti ceva mai mult pt tine, si chiar si Flavian stie asta..
-...scuze..
-Niciun "scuze" hai, fiti fericiti in continuare, stiu ca nu am nicio șansă..
-Catalin..

Mai trece o vreme..
Trecem prin atatea lucruri
Si totusi
Suntem atat de puternici
Doamne, multumesc
Imi dai forța
~suntem atat de fericiti~
|6 oameni:
______eu______Flavian_____
          Copiii nostrii
  __oamenii pe care ii iubesc__
|
~daca mi-as putea descrie viata intr-un cuvant acela ar fi fericire~
  
                  ~FERICIRE~

Trecem prin atatea lucruriSi totusiSuntem atat de puterniciDoamne, multumescImi dai forța~suntem atat de fericiti~|6 oameni:______eu______Flavian_____          Copiii nostrii  __oamenii pe care ii iubesc__|~daca mi-as putea descrie viata intr-un c...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
El, băiatul perfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum