Eram la școală, cand ma ciocnesc, de un băiat, înalt( dar nu foarte), cu părul saten, ochii caprui, si era îmbrăcat intr-un tricou si o cămașa galbenă peste(cu carouri). Mi se parea cunoscut, aa, gata imi adusesem aminte, il chema Andrei, era in clasă cu Ionuț, si..., aproximativ mereu, venea la noi in clasă, ca sa o "bată" pe o colega...In fine, ne-am cerut scuze, si a trecut.
Încă ceva( am uitat sa va spun), nu prea mai ma înțelegeam bine cu "băiatul perfect", adică dintr-o dată "băiatul perfect" s-a schimbat in "baiatul imperfect"...
Andrei, in schimb, era drăguț, si parea "baiatul perfect".
Am ajuns acasă si mi-am facut un cont nou de instagram, cu anonim. Am început să vorbesc cu Andrei, si ne-am cunoscut mai bine. Ei bine, el vroia mereu sa stie cine sunt, dar mie mi-e era frică să nu ma mai iubească dacă ar afla cine sunt, dar intr-o zi, nu am mai rezistat si i-am spus, el chiar s-a bucurat la aflarea veștii, dar eu i-am spus ca ar trebui sa tinem secret, relația noastră, încât să nu afle toată școala (încă ceva, ma despartisem de Ionuț, iar el era cu o fată Maria), nu i-am spus de relația mea cu el, nici prietenei mele cele mai bune.
Mda..., la școală suntem nevoiți să ne prefacem, din păcate. Doar ne uităm unul la altul, el mai încerca sa se apropie de mine, dar..., nu putem sa zicem ca suntem împreună... Aș vrea ca intr-o zi, sa afle toată lumea de relația noastră si sa ne creada"cuplul perfect".
Dintr-o data Andrei era "băiatul perfect"