Este Crăciunul. Suntem toți la o masa mare si frumoasa cu tot felul de mancaruri pe ea. Toti: eu, Flavian, copiii nostri si persoanele lor iubite. Totul este minunat. Parca traim intr-un basm.., si dintr-o data ne dam seama ca oamenii sunt fericiti, ci nu sarbatorile. Oamenii..
Acei oameni care te invidiaza, si au spus ca ei muncesc pentru viitorul lor si ca se culca pe la 3, atat de multe sacrificii fac. Ei bine, acei oameni, cu siguranta nu au o familie atat de fericita, precum o ai TU, da, tu, care ai muncit in liniste, fara sa te lauzi, in asa fel acei oameni de nimic sa nu iti strice planurile.
Acum realizez totul. Acei "prieteni".., au stat cu mine doar așa, nu m-au sustinut si nu imi voiau binele. Cand faceam ceva gresit ei spuneau sa o fac pana la capat si ca e bine, cand de fapt.., cea mai mare greseala a mea a fost ca i-am ascultat. Recunosc, am facut extrem de multe greseli, dar una le-a intrecut pe toate, iar aceea a fost ca am ascultat niste oameni de nimic, mai pe direct, niste oameni de cacat. Ei ma indrumau spre EŞEC, spre neputinta, iar eu zambeam si ii ascultam. Aveam atat de multa incredere in ei..., nu realizam cat de rau imi fac eu singura. Eram atat de naiva..
Acum, cand cresti iti dai seama de acele amanunte care iti puteau distruge viata in orice moment. Prieteni falși. Macar dusmanii erau pe bune. Realizez ca acei "dusmani" de fapt imi vroiau binele cand imi ziceau sa ma indepartez de acei oameni. Cateodata mi-e dor de acei "prieteni", dar dupa spun ca mai bine imi vad de treaba, decat sa mai dau ochii cu acele persoane de nimic care ma judecau si eu ca o proasta le zambeam si ii sustineam.
Si uite acum unde am ajuns, fara ajutorul nimanui. Ei, acei oameni, m-au facut sa fiu mult mai ambitioasa si sa imi duc visele pana la capat. Asa ca, daca citesc asta, va multumesc dragi "prieteni"👏🐍.
Acum sunt FERICITĂ, cu adevarat. Am o familie minunata. Am o meserie de laudat si sunt cunoscuta. Am o vila mare si frumoasa, la care visam de cand eram mica. Am masina pe care mi-o doresc. Si ce e cel mai important: suntem sanatosi, fericiti si acum stam impreuna la aceasta masa si vorbim orice ne doreste inima. Te iubesc, Flavian. Va iubesc, copiii mei. TE IUBESC, FERICIRE.
Craciun fericit va doresc tuturor! 🎅