Capitolul II

174 13 2
                                    

Yg:Hmmm...Jimin mi-ai vazut cumva....?....Jimin?

Jm:...

Yg:Jimin dormi?

De ce nu raspunde?Park Jimin jur ca ai incurcat-o daca esti in camera si refuzi sa imi raspunzi!

Jm:Hyung ce cauti in camera mea?spune el iesind din baie doar cu un prosop infasurat in jurul talei acestuia.Cumva ai vrut sa vi sa ma vezi dezbracat.continua Jimin cu un ranjet pervers pe fata!

Yg:Esti nubun?!Am venit pentru ca nu mi-ai raspuns si am crezut ca ma...

Jm:Nu Hyung nu te-as ignora niciodata!sune acesta si se apropie de Yoongi pentru al lua in brate.

Yg: Jimin...inca nu te-ai imbracat!sune acesta uitanduse in partea in care Jimin avea prosopul.

Jm:Ups...Scuze... Hyung ma poti ajuta sa ma imbrac?

Yg: Sigur sa vedem ce avem!

                    ***************
Jh:Il urasca asa de mult!!

Jk:Vrei sa imi spui si mie Hyung?Devin asa de curios!! Te rog!!

Jh:Iepurasi ti-as spune....dar....e ceva ce tu nu ai putea intelege!!

Jk:Cum adica?! Ma consideri un copil? Hyung te rog?! Sunt destul de mare sa iti inteleg problema in dragoste!!

Jh:CE?! Parca spuneai ca vrei sa stii despre ce este vorba dar tu deja stii! CUM?

Jk:Tae!

Jh:Jur ca urmatorul lucru pe care o sa il fac este sa il strang de gat la masa!!

Jk:Deci astept....

                       ************

Jk:Ai incercat sa vorbesti cu el pur si simplu?Sa îi spui simplu "Te iubesc"?

Jh:De cate ori o faceam ma blocam sau Yoongi credea ca este o gluma!

Jk:Hmmm....Ce cruda e soarta!

Jh:Asa se pare!

J:Hey puteti sa îi chemati pe Jimin si Yoongi la masa?

Jk:Sigur....Hyung ma duc eu!!

Jh:Bine Jungkook mersi!

                         ********

Jk:Hey voi doi....

Jm:....Hyung....NU-I DREPT!! tipa Jimin cand Jungkook intra in camera.

Yg:Jimin care-i problema ta??Ai inebunit cumva??

Jm:Jungkook....spune acesta si se duce in bratele celui mic plangand acum.

Jk:Hei ce s-a intamplat?

Yg:Nu conteaza!! De ce ce ai venit?

Jk:Jin mi-a spus sa va chem la masa!

Yg:Coboram acum a spus Yoongi uitanduse la Jimin care inca pangea pe bratul lui Jungkook.

                        ************
Usa camerei lui J-hope se auzi deschizandu-se acesta crezand ca este Jungkook continua in a se uita la ceea ce avea de lucrat si spune:

Jh:Jungkook am treaba te rog iesi!

Yg:Dar eu nu sunt el!

Jh:Hyung.... Te rog sa ma ierti eram prea concentrat.....iar eu....se opreste acesta si se uita mai atent la Yoongi care era fata in fata cu acesta.

Yg:Te ascult!

Jh: Eu spu-spuneam c-ca e-eram con....

Yg:Concentrat si....

Hoseok roseste rapid si isi ascunde fata in palme.Si icearca sa nu se mai comporte ca un copil chiar daca nu se poate concentra decat la Yoongi care s-a uitat la el pentru cateva secunde lungi fara sa spuna nimic.

Yg:De ce te comporti ca un copil?

Jh:Nu stiu! Eu am simtit nevoia sa fac asta!

Yg:Pai opreste-te este stupid!

Sa auzi aceste cuvinte durerose de la persoana pe care o iubesti cel mai mult te poate distruge.Hoseok isi ascunde sentimentele foarte bine fata de ceilanti membri dar acum era prea greu sa faca asta asa ca a izbucnit in lacrimi.

Jh:Hyung iesi din camera mea te rog!

Yg:Hoseok.... spune acesta opridu-se o secunda.De ce plangi?

Jh: Te rog sa iesi nu ma simt bine deloc!Iesi odata!

Yoongi il stange in brate pe Hoseok care incerca din rasputeri sa nu planga.

Yg:Te-am ranit ce idiot sunt!

Jh: Hyung! Eu t-te....plac mai mult ca pe un prieten te implor sa nu ma iei in ras sunt indragostit de tine!

Yg:Eu nu stiu ce sa spun!

Jh:Te rog nu ma lua in ras....eu

                           *******


Yg:Eu sunt indragostit de tine pana peste cap!

J:Da este o problema si nu e una mica!

Yg:De ce dracu spui asta?

J:Jimin! Si el este indragostit de tine de asta a plans pe umarul lui Jungkook azi!

Yg:Jimin?

J:Yoongi ce o sa faci?

Yg:Eu am nevoie da ajutor! Reparizeaza-ma singur pana sa stiu ce pot face!

J:Iubitule poti veni putin?

Joon: Ce-i?

Yg: Repartizeaza-ma singur te implor am nevoie de asta!!

Joon: Deci ai aflat?Pai....

N\a: Capitol fara logica.

Me or Him(Yoonmin vs Yoonseok)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum