J:Nu esti bine venita aici Maria! Te rog sa dispari!!
Maria:Inca nu ma suferi?
Joon:Stii prea bine ce ai facut!
Maria:Asa si...
Yg: Ce a facut?
J:Cum adica ce a facut?
M:Vedeti lui Yoongi i-a fost dor de mine!!
Joon:Pentru ca nu stie ce ai facut!!!DISPARI ACUM!!!
M:Mmm...Yoongi eu sunt cea care i-a sarutat pe Jimin si J-hope dupa ce mi-ai spus ca îi placi dar nu stii pe cine sa alegi asa ca eu ti-am dat aceasta sansa! Sa ma ai pe mine!! Dar tu pur si simplu ai plecat cu fraieri astea!!Acum hai plangi atat poti face...plangi....*primeste o palma*
Yg:Cum indrasnesti sa vii aici dupa atata timp in care eu...te-am crezut prietena...Dispari din casa asta si dracu sa te mai vada pe aici caci ai incurcat-o rau daca faci asta!spune Yoongi dupa ce i-a tras o palma Mariei aceasta iesind cu lacrimi in ochi!!
*********
Jm:Eu...vreau....menta!Jh:Capsuni!
V:Jungkook!
Jm:Hyung....
V:Hey daca nu va place eu nu va oblig sa stati!!
Jh: Eu ies nu am chef de romantism!!
Jm:Sunt in urma ta!!
V:In sfarsit!!
Jk:Aici ai vrut sa ajungi de prima data!!
V:Hmm...Vrei sa ti-o trag?
Jk:Hyung!!!
V:Deci nu?
Jk:Ba da...adica nu....adica nu stiu...
V il saruta apasat pe Jungkook acesta marind ochii si raspunzand sarutului dat de hyung-ul sau.Jungkook isi da jos tricoul si pantaloni pentru ca cel mare sa poata avea acces total la corpul sau.V face la fel saruta fiecare centimetru de pe pielea lui Jungkook. De la gat,clavicula,abdomen ajungand la boxeri celui mic unde pote profita de imagine pentru cateva secunde dupa tragandui imediat boxerii jos micului Iepurasi fiin foarte rosu datarita scenei care se intampla.
Jk: Ahhh.....V...
V:Nu baby boy...sunt Daddy acum.
Jk: Daddy...spune acesta incercand sa se atinga atunci cand V îi da peste mana.Oww..
V:Nu ai voie sa te atingi! Nu ti-am dat voie! Nu-i asa?
Jk:Daddy...nu mai pot rezista....
V:Ar trebui....spune sarutand capul membrului celui mic acesta scotand un geamat de toata frumusetea...Asa baby geme pentru Daddy...acesta continua lund in gura membru si facand cerculete cu limba in jurul capului acestuia Jungkook continund sa geama gemetele se puteau auzi pana si pe holuri.
Jk:D-Daddy....eu o saa....ahhh...imi dau drmul...
V se opri ai Jungkook scoase un sunet de nemultumire.
V:Intoarce-te!vocea pe care V a folosito a fost una impunatoare.Dar Jungkook nu a facut dupa cum i-sa spus.
V:Asta este ceea ce vrei sa fi pedepsit?a spus acesta arcuindu-si o spranceana!
Jungkook se intoarce si V isi întoduce menbrul la care adauga.
V:Cum ar fii ca acum sa te tachinez eu pe tine pentru neascultare?
Jk:Nu o face....nu vrei sa ma vezi furios!
V:Serios?.... Si înca mai ai forta de a comenta?
Jk:V...ah...du-te dracu! Ai de gand sa ma futi?
V:V? Nu nu Iepuras ai uitat prima regula!spune V in timp ce intra violent in Jungkook.
Jk:Ahhha....Nu am uitat-o....ahh...
V:Ce satepti?acetsta incepe sa împinga din ce in ce mai tare facandu-l pe Jungkook sa nu poata rosti macar un cuvant intreg dar i propozitie.
Jk:Ahhh...Da-Daddy....m-mai ahhha....mai incet....ahha...te rog....
V a incetinit si s-a smti mai bine cand a auzit Daddy de atatea ori din gura celui mic.
Jk:Da-daddy imi pare rau ca am uitat prima regula!
V:E vina mea nu ar fi trebuit sa te fii supus la asta îmi pare rau!
Jk:Mmm...mi-a placut!
V:Te doare ceva?
Jk:Voi fii bine!
*******
Jh:Devii din ce in ce mai enervant!Jm:Ce dracu nu fac absolut nimic!
Jh:De ce înca esti aici?
Jm:Stii nu stiam ca te deranjez chiar asa am sa ies!
Jh:Mult mai bine!
Jimin se întanleste accidental cu Lee un prieten mai vechi care a fost indragostit de Jimin in trecut (nu ca acum nu ar mai simti numic)
Jm:Lee?
L:J-Jiminie?Nu pot sa cred esti tot frumos!
Jm:Lee te rog!
L:Jimin mi-a fost asa dor de tine! Jimin am o intrebare!
Jm:Sigur care este?
Yoongi îi privea de la o distanta destul de suptil încat cei doi sa nu îl poata vedea.S-a simtit gelos desi nu stia de ce.
N\a: Mi-a luat timp deoarece am teze si eu în loc sa învat scriu povesti erotice cu Yoonmin si Vkook!
Deci cum vi se pare partea cu Vkook si Lee asta?
CITEȘTI
Me or Him(Yoonmin vs Yoonseok)
أدب الهواةSentimentele lui J-hope si Jimin pentru Yoongi s-au aflat! Ce v-a face Yoongi pe care dintre cei doi il v-a alege? Yg: Eu îl aleg pe.....