Yoongi s-a gandit ca...ar trebuii sa se oporeasca.Yg:Jimin eu...
Jm:Nu te opri te rog....Daddy
Yg:Jimin...spune si il musca de gat coborand la clavicula...Te iubesc...
********
Jh:Ahh....ahh..Hyung!Yg:Shhh...Liniste o sa te auda toti!
Jh:ODoamne...eu....aghh...Yoongi....cred ca o sa imi dau....aahhh drumul....ahhh
Sarutul de dimineata insa la trezit pe Yoongi la realitate.
Jm:Neata Hyung!
Yg:Neata spune acesta putin confuz.
Yoongi a avut parte de sex cu Jimin dar acesta visase ca a fost J-hope.
Vedeti voi Yoongi si J-hope au fost prieteni cu beneficii si desi fiecare a promis ca nu se vor indragosti de celalant J-hope a inceput sa simta ceva pentru Yoongi.Acesta a mai avut parte de sex cu J-hope, dar de ce in noaptea in care a fost cu Jimin s-a intamplat asta?J:Eu cred ca ar trebui sa vorbiti!spune Jin incercand sa scape din inbratisarea stransa a iubitului sau!
Yg: Asta este problema....Nu pot vorbi cu el!
Joon: De ce?si il saruta pe Jin pe frunte.
Yg:Eu sunt confuz il iubesc pe...
J-hope si Jimin ascultau la usa pentru a vedea de cine este indragostit Yoongi.
Yg:Eu nu sunt sigur J-hope a fost doar prietenul cu beneficii,si Jimin ei bine nu vreau sa il supun la asta! Nu cred ca voi alege prea curand pe cineva....
J:Uite ar trebui sa stii ca noi avem de repetat azi si....
???:Si eu il pot ajuta pe Yoongi!
Jin,Joon, Yoongi: T-Tu?
???:Vai v-am speriat scuze!! Yoongi!!Mi-a fost dor de tine....sar in bratele lui acesta strangandu-ma la randul lui
Oare cine este aceasta "???" si da este fata!! Sper ca mai cititi porcaria asta!!Sau nu dati va rog un semn ca cineva citeste ce scriu eu aici!! Va rog...Ne vedem in capitolul urmator ceaw;)))
CITEȘTI
Me or Him(Yoonmin vs Yoonseok)
Fiksi PenggemarSentimentele lui J-hope si Jimin pentru Yoongi s-au aflat! Ce v-a face Yoongi pe care dintre cei doi il v-a alege? Yg: Eu îl aleg pe.....