Hoseok a intrat în camera.
Jh:Scuze Hyung am intarziat! Oh a adormit!
Hoseok a facut curatenie cu cat de multa liniste se poate netrezindu-si Hyung-ul.Terminad curatenia a obsrvat ora care indica ca Yoongi trebuie sa îsi ia pastilele.
Jh: Hey hyung!Hai sa luam pastilele trebuie sa ne facem bine!
Yg:Mmm...Hobi? De ce faci asta?
Jh:Ei haide a fost destul de cute!Uite!
Yg:Mersi!
Yoongi a luat pastilele si a incercat sa adoarma dar nu putea!Hoseok a pus mana pe Yoongi care nu si&a scazt temperatura.
Jh:Off...nu e bine!
Yoongi a fost spalat si de Hobi.Nu putea întelege cum de doua persoane diferite îi dau aceleasi sentimente.Dar ceva era diferit Jimin si Hobi aveau ceva ciudat cand îi spalau corpul. Jimin avea o parere de rau cand se uita la corpul care ardea si de care avea girja pe can Hobi se uita cu o urma de frica pentru a nu-l rani. Yoongi s-a gandit ceva timp la asta mai exact vreo luna destul de grea in care febra nu disparea.
Yg: Cred ca el a gresit!
Dinou lucruri despre care nu avea habar.Hobi radea vazandul pe Yoongi feticit.
Jh:Hyung te sinti mai bine?Ai nevoie de ceva?
Yg: Da...de tine!
Jh:Hyung... Deci sa inteleg ca nimic!
Dar era tarziu si Yoongi adormi,Hobi a hotarat sa fac si el asta scaunul a fist patul lui si al lui Jimin timp de o luna.
***
Jh:Sigur esti bine?
Jm:Da nu mai ai nevoie de nimic?
Yg:Mai mult ca sigur!!!
Jm:Woah suntem o echipa buna de bone!
Jh:Cele mai bune!
Jimin si Hoseok s-au inteles mult mai bine daca unul dintre ei nu s-ar fi simtit bine ar fi facut tura dubla.
J:Se inteleg perfect!!
Yg:E minunat! Hobi,Minnie?
Ambii:Da?
Yg: Cred ca am ales ?
Jm:Pe bune!?
Jh: Woah...serios?
Yg:Eu îl aleg pe...
Priviri triste aruncate unul spre celalant imina lor bubuia.S-au certat atat sa fie cu el si acum vor strica prietenia formata datirita faptului ca vor sa fie iunitii lui Yoongi!
Yg:Îl aleg pe....niciunul!
J:CE...
Rm:DRACU...
V:TOCMAI...
Jk:A ZIS?
Jm:Huh?
Yg: Va sintiti de milioane ca preieteni nu clca pot lua asta!
Jh: Mersi Hyung adevarul este ne-a luat valul cu asta!
Jm:Dar suntem fericiti acum împreuna ca prieteni!
Psi asta a fost aruncati un ochi la cealalta carte a mea
CITEȘTI
Me or Him(Yoonmin vs Yoonseok)
FanfictionSentimentele lui J-hope si Jimin pentru Yoongi s-au aflat! Ce v-a face Yoongi pe care dintre cei doi il v-a alege? Yg: Eu îl aleg pe.....