Pedeapsa lui Jimin

137 13 3
                                    

Lee si Jimin au decis sa iasa pentru a mai povesti dar au dat nas in nas cu un Yoongi care nu era prea bine dispus.

Jm:Yoongi....Hyung esti bine?spune cu o ezitare in voce.

Yg: Pe dracu! O mai tii mine pe Maria!

Jm:Uhhh...

Yg: Curva aia care te-a sarutat s-a intors ca si s-a purtat ca si cum nimic din ce a facut nu sa-ar fi intamplat.....dar voi?

L:Uhh...a da Lee prietenul lui Jimin!

Jm:Hyung Lee a avut grija de mine in liceu.Lee el e Yoongi-hyung.

Yg: Nu am vrut sa fac cunostinta am întrebat unde mergeti? Si mai mult ca sigur îti voi uita numele destul de curand.

Jm:Mergem la bar!Pare ca si tu ai nevoie de o recreere ce spui vii?

Yg: Desigur conduc eu!spune acesta invartiind cheile pe deget!

                               ****

Toti trei au ajuns la bar unde Jimin era deja beat mort si dansa impreuna cu Lee destul de aproape unul de celelent.Yoongi l-a tras pe Jimin afara din bar.

Jm:Yoongi care este problema?

Yoongi nu raspundea dar s-a uitat la Jimin destul de urat.Dupa care a fost atent doar la drum pana acasa.Cand acestea au ajuns Yoongi l-a trantit pe Jimin in pat.

Jm:Yoongi....care este problema?

Yg: Jimin flirtai cu tipul acela!Si stii ce intampla cand devii un baiat neascultator?

Jm:Devii pedepsit! Îmi pare rau!spune acsta cu capul intr-o parte.

Yg:Dar Jimin scuze nu este destul!Trebuie sa fii pedepsit!Iar tu din cate arati asta este ceea ce vrei!

Jimin doar a ingitit in sec stia ca Yoongi era furios si ca mai mult ca sigur îl va pedepsi.Acesta s-a urcat pe Jimin

Jm:Yoongi-ah....a fost tot ceea ce putea spune privindul pe acesta dezbracandu-l. 

Yoongi isi introduce membrul în Jimin iar acesta intra mai adanc cu fiecare miscare in Jimin miscarile lui fiind foarte rapide auzindul pe Jimin gemandui numele îl favea pe Yoongi mult mai excitat(cred ca Jimin nu e singurul beat)Acesta continua sa îl faca pe Jimin sa geama acesta începand într-un final sa planga datorita durerii pe care acesta o simtea.

Yg:Ti-ai învatat lectia?

Jimin era intr-o durere prea mare încat nu putea raspunde!

Yg: Fara raspuns,ei bine tu ai cerut-o atunci!

Yoongi continua sa îl faca pe Jimin sa treaca printr-o durere insuportabila la care nu stia cum sa reactioneze Yoongi oprinduse într-un final doar pentru a intreba:

Yg: O sa raspunzi acum?

Jm:A...Mi-am...în-învatat-o....

Dar Yoongi nu s-a multumit si a continuat sa îl futa pe Jimin care mai avea putin si îsi dadea drumul dar a stiut ca daca ar face-o ar fi fost pedepsit mai mult deci a decis sa o tina pana cand Yoongi si-a dat drumul înauntrul celui mai mic el si-a dat drmul pe abdomenul barbatului care a cazut langa el extenuat.

Yg:Uite Jimin stii ca nu îmi place sa fac asta mai ales cand vine vorba de tine !

Jm: Stiu Hyung si îmi pare rau!

Yg:Nu-i nimic dar sa nu ma mai faci gelos vreodata!

Jm:Promit. Spune acesta si se gemuieste.A da si Hyung sa nu crezi ca nu mi-a placut!zambeste pervers adormind dupa!

Yg:Pacoste ce esti!adoarme langa Jimin tinandu-l de talie.

N\a:Cred ca aceasta carte este mai de graba un one-shot dar ideea pentru urmatorul capitol are legatura cu acesta probabil faorte multe greseli dar asta este app ce parere aveti despre capitol credeti ca ma desurc cu asta ai da am lasat acum si un roman cu monologul meu dar as vrea sa stiu ce spuneti

Me or Him(Yoonmin vs Yoonseok)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum