Capitolul....Namjin

102 11 2
                                    

Yoongi era stresat si a decis sa nu mai spuna asta numanui nici macar prietenului sau cu beneficii, nu voia ca ceva sa se mai întample.Ei bine nu acum.La masa Yoongi a decis ca v-a sta singur sau nici nu se va duce.Asa ca a astept ora pranzului dar a decis ca nu v-a mai merge pana cand...

Jm:Hyung deschide!

Yg:Pleaca Jimin nu vreau sa manac sau sa ies!

Jm:Dar Hyung....

Yg: JIMIN A SPUS SA PLECI!!!

Yoongi a strigat la Jimin speriindul ceva ce el nu ar face in general.

                                ***

J:Dar de ce ar face asta?

V:E Yoongi...intrebarea corecta este de ce nu ar face asta?

Jk:Îl ingionteste pe V....O Jimin te rog nu mai plange poate este doar stresat!

Jm:Dar nu a mai tipat la mine pana acum nici cand era stresat sau suparat ce l-a apucat?

Rm:Poate ca e nervos din vina voasra.spune in soapta sperand ca ceilanti sa nu îl auda.Dar...

Jm:Cum adica vina noastra?

J:Nu Jimin...ăăã...Namjoon e putin...

Rm:Putin nicicum da ai auzit bine tu si J-hope pur si simplu incercati sa îl aveti pe Yoongi asa ca fiecare pentru el.Nu va mai suport—pe nici unul ASA CA NU MAI VENITI SA VA PLANGETI LA NOI!!!!

J:Joonie !?

Rm:Nu Jin fara Joonie!! 

J:Aveti voi grija de Jimin!Duceti-l la voi!

V:Desigur!
Jk:Hai Minnie!

                                   ***
J:Ce a fost asta?ingrijorat.

Rm:Pur si simplu nu îi mai supot Jin de fiecare data vin aici,iar noi nu am mai avut timpul nostru!

J:Joonie...chicoteste.Asta este problema? Nu îti mai face atatea griji eu mereu voi avea timp de tine!Îl saruta pe frunte.

Rm:Dar esti asa ocupat cu ei ca ai uitat de mine!

J:De fapt nu am uitat de tine! Uite de cate ori am vrut sa ti-l dau baietii ne intrerupeau!

Rm:Baby e minunat!Si eu am ceva pentru tine!

J:Serios?Si cand îl voi primi?

Rm:Nu stiu tu m-ai facut sa astept pentru asta deci....si eu o voi face!

J:Bine daca tu....oww....Nam-Namjoon...

Rm:Da baby?

J:Namjoon serios! Nu-nu stiu daca pot astepta....îsi arunca hainele pe rand pana ramane doar în boxeri.

Rm:Jin...

J:Da daddy poti face ce vrei tu cu mine!

Rm:Baby...
(O sa fac ceva mai tarziu un capitol snut cu minunatul cuplu Namjin)

                                  ***
Jk:Jimin a adormit a pans destul de mult!

V:Aha...cum spui tu!

Jk:V esti gelos?!

V:Nu! Evident nu! Nu pot fi gelos pe micutul,adorabilul si dragutul....La dracu asa e sunt destul de gelos...

Jk:Pe...Pe Jimin?

V:Da...Jungkookie alina-mi durerea!

Jk:Hyung nu se poate Jimin....

Jm:S-a trezit....Si vrea sa vorbeasca cu Hoseok!! Acum!!

Hello am ma facut o carte va rog arncati un ochi si acolo pup



Me or Him(Yoonmin vs Yoonseok)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum