BÖLÜM 7

55 7 13
                                    

- Peki şimdi biri arayıp ben Mira Şahinin babasıyım diyor ve seni uzun bir süredir görmediğini söylüyor. Bu ne demek Mira ?

Ve iste yolun sonuna gelmiştim. Onu aklımdan ve kalbimden tam çıkarmak uzereyken gelmişti, neden gelmişti ki neden, defolup gitmemiş miydi ha bunları içimden geçirirken gözlerim yasarmaya başlamıştı bile güçsüz kalıp ağlamıştım. Başımı yerden kaldırdım ve tam o anda kapı çaldı. Içeri giren beden hocamız bana öylece baktı. Sonra müdür yardımcısına 'noldu' dercesine bakıp göz kırptı.

- Mira'nın bize anlatacak şeyleri varmış hocam önemli değil. Siz ne istemiştiniz ?

Beden hocamız müdür yardımcısını takmayarak gözlerimin içine bakıp
- Noldu dedi
Ve ben yine ağladım. Hani olursunuz ya o esnada babanız "noldu kızım" diye sorar bi an öyle hissetmiştim.
- Bisey yok hocam
- Neden ağladın peki
- Öylesine
- Mira bana anlatır misin neden ağlıyodun.
- Hocam bisey yok dedim ya
Müdüryardımcısı
- Hocam okulu biri arayıp mira nın babasıyım diyor ve onu uzun suredir görmediğini ıdda ediyor.

Ben icimden sinirle yeter ya yeter size ne diyordum kendimi sakinleştirmeye çalışırken müdür yardımcısı tekrar konuştu

- Hocam galiba mira nın annesi mira yi kaçırıp buraya getirmiş ve babasının görmesine izin vermemiş.

Ne şaka miydi bu böyle mi anlatmıştı ne bekliyosun mira ben kızımı ve karımı terk ettim şimdi de pişmanım kızımla beni görüştürün demesini mi bekliyosun şerefsiz iste şerefsiz.
- Annem beni kaçırmadı. Lanet olsun ki şu an sizi arayıp türlü türlü yalanlar söyleyen kişi benim öz be öz babam ama beni ve annemi terk edip defolup gitti!!
Dedim bağırarak kaçırmak dedir ya
- Şişştt sakın ol tamam anlat bakalim baştan bana.
Dedi süleyman hocamız
- Terkedip gitti iste hocam gitti.
- Ama baksana seni seviyo hala aramış seni pişman olmus sende onun seviyosun.
- Ben onu sevmiyorumm o benim için öldü.
- Mira neden bu kadar nefret ediyosun. Buraya gelmeden önce sana ve annene fiziki şiddet falan mı uyguluyordu.
- Eğer fiziki şiddet uygulasaydı su ana kadar yaralarım gecerdi ama yara vücudumda değil (kalbimi gösterek) burda. Dedim
- Mira eğer o adamı babani affetmezden (elini kalbine getirip) burası boş kalır. Dedi

Yine ağladım lanet olsun ki yine ağladım ve süleyman hocamız bana sarildi. Ondan ayrılarak
- Eğer o bensiz yaşamayı kabul etmişse bende kalbimin boş olmasını kabul ediyorum.
Dedim ve ayağa kalkarak
- Eğer biri arayıp ben Mira nın babasıyım derse mira nın babası ölmüş.
Diyip telefonu kapatın dedim ve kapıyı açıp çıktım.

Ağlamıcaktim bu kadar zayıf durduğum yeterdi. Çantamı aldım ve bir parka gidip oturdum.

Baya vakit geçmişti ve eve gitmeye kara verip yola koyuldum.
Eve gelip çantamı kenara atıp biraz oturduktan sonra ders çalıştım. Kapı çalınca kalkıp kapıyı açtım. Annem gelmişti.
- Hoşgeldin
- Hoşbuldum. Öğretmenin aradı o aramış okulu
- Evet
- Konuştun mu ??
- Hayır!!
- Neden?
- Neden mi? Anne ıyi misin sen. Ben tanımadığım bir adamla neden konuşayım ki.
- Mira eğer istersen-
- İstemiyorum
- Kızım bi dinle
- Anne onunla konuşmak istemiyorum. Şu an bu konuyu da konuşmak istemiyorum.
- Peki

Böyle geçmişti günün yine hüzünlü yine sıkıcı ve yine mutsuz.
Telefonu açıp kardeşimin fotoğrafına baktim özledim onu hemde çok özledim. Akşam oldu. Yemek yedik ders çalıştım ve yarın okula gitmekiçin kıyafetlerimi hazırladım sonra da uyudum.

Sabah kalkıp kıyafetimi giydim saçımı yapıp aşağıya inip müzik dinlerken servisin gelmesini bekledim. Servis geldi bindim okula geldim. Yine sıkıcı bir güne merhaba deyip içeri geçerken öküzün biri hatvan gibi bana çarptı.

- Oha ya yavaş biraz..
- Önüne baksana kızım
- Kızım mi ? Hödük sen çarptın bana.
- Acelem var yoksa şu hödük lafını konuşurduk.
Diyip yanımdan gitti. Acalem va yoksa su hoduk lafıni konusurduk diye tekrar ede ede sınıfa çıktım hala saydırıyodum öküze. En yakın arkadaşım yanıma gelip

- Noldu kızım bi yavaş gel kim öküz hödük ve gerizekalı diyip siritti.
- Of ya ne bilim neyse boşver
- Dün neden gittin
- Öylesine canin sıkıldı.
- Himm peki

Dersler yine aynı lugatinda sıkıcı sıkıcı devam ediyordu. Bugün bana çarpan öküzü hala görmemiştim okulda aman banane ya gormim zaten. Son saate gelmiştik zil çaldı bir oh çekip sınıftan çıktım. Servise doğru giderken biri adımı söyliyerek bağırdı. Arkamı döndüm. Merveydi diğer sınıflardaki kızdı. Içimden ne oldu hayırdır da bu beni çağırdı diye geçirirken yanıma geldi.

- Mira
- Efendim
- Eve gidince face ye gir.
- Neden
- Sen gir işte
Dedi ve yanımdan çekip gitti. Merak ettim doğrusu ne oldu diye neyse diyip servise bindim. Eve geldim çantamı kenara koyup face ye girdim ve ohhaaa dedim...

Selamm. Yine ben yeni bölüm geldi. Sizce ne oldu yorumlara yazın beğenmediğiniz yerler bende merak ediyorum cunki. Sizleri seviyorum. Bide 2 sorum olucak size
1.Eğer sizin de mira gibi bi hayatınız olsaydı sizi babaniz arasaydı sizin ilk tepkiniz ne oldurdu. Yorum yapip vote atmayı unutmayın..🌹🖤

2.Hikayemize yeni biri katılacak erkek sizce bu kişin adi ne olsun.

Bu sefer sınır koyucam 20 vote geldiği gibi yeni bölümü aticam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Melek Ve Bir Gereksiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin