ZOR SÖZLER~

4.6K 316 61
                                    

Min...Jimin...

Çoktan el ele tutuşmuş kayıyorlardı..Min çok mutluydu ..Jimin'e bakamıyordum..O sırada gerçekten gitmek istemiştim..

"Hae korkuyormusun ?"

"Hayır sen benimlesin ...Sen varken güvendeyimm "

"Ne dedin ? Ne dedin ? Waoh Hae ..Böyle düşün hep ben hep seninle olacağım..Bazıları gibi değil "

Benim Jimin'e baktığımı fark etmişti ve bu sözleri jimini imâ ederek söylemişti.Gerçekten kalbim acıyordu ama bunları bundan sonra hep görecektim..

"Sugasshi gidelim."

"Neden "

"Midem bulanıyor dünkü gibi ..Bırakalım onlar eğlensin"

"Tamam Hae "

Min ve jimin'e bir şey demeden çıkıp gitmiştim..Suga beni evime bırakacaktı..Birden durmuştu suga...

"Ne oldu suga "

Suga birden bana sarılmıştı.

"Teşekkürler hae teşekkürler"

"Ne-eden ?"

"Benim yanımda oldun."

"Suga..Her zaman yanındayım..Böyle yapma"

Suga hala sarılıyordu..Daha sıkı...Daha sıkı...

"Jimin'le takılma Hae seni kıskanıyorum.."

"Böyle yapma lütfen .."

Suga'ya dedikten sonra ona el sallayıp eve girdim..Onlar anlaşmış gibi her zaman aynı şeyleri diyorlardı..

Jimin..Suan tek düşündüğüm oydu..

*********Park Jimin*********

"Jiminsshi ben kaymaktan korkuyorum "

"Bana tutunursun "

"Teşekkürler.."

Daha der demez Min elimi tutmuştu bile..Neden bana böyle davranıyordu..

Kafamı çevirip Hae'yi ararken gördüklerim karşısında şaşkındım..

Suga ellerini Hae'ye uzatmış öyle kayıyorladı..

Bugün buraya gelmemeliydim..Kalbim acıyordu..Dün dediklerim Hae'nin umrunda bile değildi..Ben kimim ki ! !

"Jiminsshi hadii "

"Ellerimi bırakma Min yoksa düşebilirsin."

"Tamam bırakmayacağım"

Min ile piste indiğimizde Hae ile Yoongi yoktu..Deli gibi gözlerim onları arıyordu..Ama beni bırakmıştı çoktan sevdiğim...

"Min ben gidiyorum"

"Ama daha yeni geldik "

"Taksi tutup git tamam mı ? Dikkat et okulda görüşürüz"

"Ama..."

.........

Akıl alacak şey değil..Hae bunları bana inat mı yapıyordu..yoongi'ye yavas yavas daha yaklasıyordu., Böyle devam ederse Hae'yi kaybedeceğim..

Ondan şuan nefret etsemde onu kaybetmek istemiyorum...

Yarın da tatil..Ertesi gün okul var..

Ama Min neden bana bu kadar yakındı.Beni seviyor olamaz cünkü o hoseok hyungun sevdiği...Hae mi ona öyle davranmasını söyledi ?

Kafama 3 kere vurdum? Nedn hep Hae ! Onu aklından çıkar ! ! Çıkar !!

THe FICTION [BTS FANFİC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin