Slow bir sarkı dinleyerek okuyabilirsiniz..H
Bu bu bu bu da ne ?
"Wonnie beni bırakma.."
Wonnie lafını bir tek kişi söyler...
"Wonnie seni seviyorum., Seni deli gibi seviyorum..Lütfen beni bırakma sensiz yapamıyorum"
Olduğum yerde kalmıştım.Jimin bana sıkıca sarılmış bırakmıyordu..
O da beni mi seviyordu? Sadece salak gibi susuyordum...
"Wonnie böyle kalalım yıllarca..asırlarca..sadece sen ve ben .."
Seni seviyorum jimin diye bağırmak isterdim hemde çok..Ama bizim kaderimiz buydu..Jimin'in kuyruğu Min gelip bizi ayırdı..
Jimin bana öyle sıkı sarılmıştı ki Min ayırmakta zorlandı..Ben sadece ölü balık gibi bakıyordum...
"Jimin bırak onuu "
"Asıl sen bzi bırak Min !"
"Hae vay be nasıl bir insansın ? Benim hislerimi bile bile Jimin'e mi sarılıyorsun.."
"Ö-öyle bise değil min "
"Ne o zamn ? Seni dostum sandım hae "
Ne yapacağım şok üstüne şok yaşıyorum şuan ...
Ordan kaçmalı mıydım ? Evet en iyisi ordan uzaklaşmak..
Koşarak sınıfa doğru yol aldım..Önümdeki herkese çarpıyordum..Ve delice ağlıyordm..Neden bu göz yaşları ? Jimin o beni gerçekten seviyor mu ?
"Hae dur "
"Suga-aa"
"Ne oldu Hae "
Ben sadece ağlıyordum..
"Hae iyi misin ?"
"Ee-vvet "
"Hayır değilsin..Beni takip et"
Suga kolumdan tutup beni çekiştirmeye başlamıştı..
"Hae sana ben ne demiştim?"
"Efendim suga "
"Bir acı çektiğinde ortalıkta koşmak yerine bizim yerimiz olan okulun çatı katına gelmeyecek miydin ? Ben burda olacağım.Senin her şeyini paylaşmak için.."
"Teşekkürler suga iyiki varsın"
"Peki şimdi anlat ne oldu"
Olanları suga'ya bir bir anlatmıştım
"O jimin'in seni sevdiği belliydi.ondan uzak dur Hae "
"Suga off ! Bana ondan uzak dur deme"
"Yaa ! Şok üstüne şok yaşamak ister misin ? Hae sen tam bir körsün..Senin için deli olduğumu göremeyecek kadar kör..Senin için her şeyimden vazgeçtiğimi göremeyecek kadar kör"
"........"
"Hae seni seviyorum..Ve seni jimin'den kıskanıyorum..Sen benimsin"
"Yaa ! Nedn bu kadar eminsin ? Ben kimsenin falan değilim olmakta istemiyorum.."
"Hae beni bırakma.."
"Suga ben seni en yakına arkadaşım olarak gördüm..Lütfen bunu bozmayalım."
"Bunu git Jimin'e söyle..Ben senden vazgeçmem vazgeçemem Hae"
Suga da artık yanımda yoktu..Min'de Jimin de ..Artık bu dünyada yalnızdım..
Sugadan da kaçtım..Okulun catı katından aşağı doğru inerken Min'in bağırışmalarını duydum..
Ve..
Ve..
Ve..
Jimin'i öpmüştü..Allah'ım ....(EsmaGlakar ve bigbang_fangirl asdbsjs)
O an orda ölmek istedim..Bugün benim için hem rüya hemde kabustu..uzaktan uzaktan Min ve Jimin'e bakıyordum..
Ve ağlıyordum ...sessizcee...
Suga gelip gözyaşlarımı silmeye başlamıştı ve beni kendine doğru çevirmişti...
"Hae...SENI SEVIYORUM"
"Suga...."
"Sus bise demene gerk yok..Bunun bil yeter..Ve canının yanacağını bile bile Jimin'i sevmeye devam edeceksen et..Ama bunu bana gösterme..Senin canının yanmasını görmek istemiyorum.."
Suga ...Seni gerçekten kaybetmek istemiyorum...Seninle ömür boyu arkadas kalmak istiyorum..
Ama bunu olması imkansız..
Allah kayretsin ki sende benim gibi bir gereksizi seviyorsun..
Jimin lütfen benden uzak dur...
Bana bakma..Beni görme...benle konuşma..
Ve..
Beni SEVME..
Böyle yapma ki...
Ben seni SEVEBILEYIM...
sondaki soz benden mi cıktı bilmiyorum hehe umarım beğenirsiniz :) ilerki bölümlerde bir misafirimiz olacak onu dört gözle bekleyiiiinn...! belki sinir olacaksınız ama iyi biri hehe Neyse bu bölüm biraz duygusal mı oldu ne hehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THe FICTION [BTS FANFİC]
Fanfiction**Flash back ** "Hadi kızım sen yaparsın !" "Baba korkuyorum lütfen bırakma beni" "Korkma kızım seni hayatta bırakmayacağım ama bunu öğrenmen gerek." "Babaaaa ! " "Kızım! " Babam bana bisiklet sürmeyi öğretirken "bırakmayacağım " diyerek beni kandır...