AŞK KOKUSU~

6.1K 395 133
                                    

...Amaa bu tepsiyi bana veren kimdi ?

"Acele et boş masa kalmayacak "

Sugaa !

"Kime diyorum?"

"Aahh suga teşekkürler ama arkadaşım bana almaya gitti bile "

"Merak etme tepsiyi de ondan aldım zaten , seni sordum tepsiyi bana verdi haha "

"Gerçek mi ? Bu Min 'e akıl sır ermiyor "

"Hadi yiyelim "

Suga iştahla yemeğe başlamıştı bile gözlerim o kalabalıkta Min'i arıyordu..

Ahhaa buldum! Erkeklerle oturuyor.Beni nihayet fark etti.

Eliyle okey işareyi yaptı ..Bu ne o beni sugayla birlikte olmama mı okey yaptı ? Jimin ?

Jimin nerdee o onların yanında yoktu

"Ne duruyorsum yesene "

"Suga dayak yiyeceğim "

"Ne ? "

"Etrafına baksana bütün kızlar beni dövecek gibi bakıyor.Yaa korkuyorum.Seninle yiyemem "

Tam kalkıp gidiyordum ki suga tepsimi tutup yerine koydu

"Seni koruyacağım "

Bu sözleri jimin de söylemişti ama ortalarda yoktu ! Sessizce oturup yemeğimi yemeye basladım.Suga ise çok ...

Nasıl desem mutluydu...

Sürekli beni güldürmeye çalışyordu..Başarmıştı sonunda eski anılarını anlattıkca benim gülmekten gözümden yaşlar geliyordu.

Yemek vakti bitmişti.Yine gözüm Min'i arıyordu ama suga yine beni bir yere götürmüştü.Okulun en üst katına.Cidden burası çok güzeldi manzarası harika ve insana huzur getiren görüntüsü vardı.

"Canım ne zaman sıkkın olsa buraya gelirim ve sıkıntımı burada bırakirım.cidden burası bana huzur veren bir yer."

"Gerçekten çok güzel amaa beni buraya neden getirdin? "

"Eğer ilerde canın sıkılır ve aşk acısı çekersen beni burda bulabilirsin burası bizim mekanımız olsun "

Suga 'nın bana söylemek istediği bir şey var gibiydi...sanki kimseye söylemediği sırrı..Paylaşamadığı sıkıntısı gibi...

********Park Ji Min *********

Neden bu kadar ağrıyor kalbim ?

Neden sebepsizce acı çekiyorum ?

Belki de bir sebebi vardır...

Gerçekten istemiyorum..Onu görmek, ona daha fazla bağlanmak istemiyorum ...

2 sene sonra buradan gideceğim için kimseye bağlanmak istemiyorum...

HAE'YE AŞIK OLMAK ISTEMIYORUM !

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

"Hae nerde Min "

"Sorma!! Yoongi ile yemek yiyor.Bunlar cidden bayağı yakınlaştı."

Dayanamıyorum..

"Nereye gidiyorsun jimin ? "

"Iştahım yok dışarda olacağım "

.............................

Artık o günün gelmesini istiyorum 13 Ekim'in...

Öleceğim günü istiyorum...

THe FICTION [BTS FANFİC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin