Ben ve jimin gibi....
Bundan sonra ne olacak ? Ya jimin de Min'den hoşlanıyorsa ? Benim ne yapmam lazım..Düşüncelere dalmıştım ki Min'i jiminle konuşurken buldum..Onu sahile çagırıyordu.O da kabul etmişti ama benimle olmak istemiyor gibi bir şey sezmiştim.Dünki olanlardan sonra.Jimin'in bana dediği söz aklımdan cıkmıyor"...Ya da beni hiç tanımamış gibi davran..."
Gerçekten benden nefret mi ediyordu?
"Hae hadi..Jimin ve ben hazırız seni bekliyoruz"
"Tamam geliyorum"
Aşağı indiğimde jimin ve Min yan yana idi bende Min'in yanına geçtim..
"Jiminsshi sahile gidiyoruz uygun mu ?"
"Evet olur ama diğerlerini niye çağırmadın ?"
"Şeyy...işleri varmış"
"Aa tamam o zaman "
Ben sus pus olmuş sadece yürüyordum..Belki suga morelimi düzeltirdi...
O sırada kötü bir şey oldu..Min jimin'in koluna girmişti..Jimin ona bir baktı ve sonra önüne döndü..Ne şimdi bir şey demedi ??!!!
Niye ben bunlarla geliyorum ki !
"Aaaa Yoongi gelmiş bile "
Evet Suga ordaydı çoktan..Yanımıza geldi..
"Nasılsınız ? "
"Iyiyiz sen ?"
"Iyi ..Hae ne oldu sana ?"
"Hiç bir şey .."
"Beni özledin dimi ondan böylesin "
"Aaa evet tabiki sensizlik bana vurdu hehe "
Daha gelir gelmez morelimi düzeltmeyi başarmıştı..Sugar'ım benim..
"O ne ? Min jimin ile çıkıyor musunuz ? Kol kolasınız "
"Ne tabiki hayır "
Jimin cevap vermişti..Min'in yüzü düşmüştü..Suga da neden söylediyse ...
"Ee nereye gideceğiz sahilde oturmak biraz şey sıkıcı "
"Evet evet Suga haklı ..Hatta ben sıkıldım eve gideyim siz takılın"
"Hae !!! Gidemezsin"
Min endişe ile bana bağırmıştı..Jiminn..Onun bakışları çok korkutucu idi..Göz göze geldik ve gözünü benden kaçırmıyordu onun yerine ben kaçırdım.
"Biraz yürüyelim sonra nereye gideceğimizi kararlaştıralım"
"Tamam "
Hepimiz onayladıktan sonra yürümeye başladık..Takii Min'in söylediği sözü duyana kadar...
"Şuan kendimi çifte randevuda gibi hissediyorum "
Ahhh o ne demişti !!! Kendi ile jimin'i benle ise Suga için demişti ! Suga bana bakıp gülümsemişti..Jimin ile yine göz göze gelmiştik..
O bana kaç kere suga'dan uzak dur demişti ama sanki inat suga bana daha yakınlaşıyordu...
Şimdi ise jimin'in gözünden sinir fışkıyordu..
"Neden sustunuz ?"
"Sen konuş min biz burdayız.."
"Hae sana çikolata alayım mı ?"
"Suga suga suga suga al al al al !!"
Bir çocuk gibi suga'ya al al diye havaya atlıyordum.Bu dünyada en sevdiğim şey çikolata idi..
Hahaha Min kıskanmıştı jimin hala bana bakıyordu..Min bunu fark etmişti ve sürekli jimin'in bana bakmasını engellemeye çalışıyordu..
Suga'nın aldığı çikolataları bir yandan da yiyordum...
"Yavaş ye hae tekrar alırım "
"Yoongi neden bize almadın..?"
"Sana da sevgilin alsın "
"Yoongi sus !"
Kavga edecek gibiydiler..Birbirlerine bakışları ve söyledikleri sözler çok ağırdı..
"Hey sakin ol Suga "
"Sakin ol jiminsshi "
"Ahh Hae biz gidelim ..Bunlar yalnız takılsın "
"Hae bir yere gidemez !"
"Sana ne ! ?"
"Hey hey sakin olun şurda buzda kayma yeri var hadi oraya gidelimm Suga lütfenn "
"Senin için "
Sonunda Suga biraz sakinleşmişti..Ama Min jimin'i sakinleştiremiyordu..Min ona ne derse desin O sadece suga ve bana bakıyordu..
"Jiminsshi bizde gidelim"
"Min her şeyi sen çıkardın.Ne diye onu çağırdın ki ?"
"Seyy ...Neyse hadi bizde gidelim "
Min jimin'in kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı..Biz suga ile çoktan yere varmıştık..
"Suga..Ben kaymayı bilmiyorum..Daha doğrusu hiç buzun üstünde paten sürmedim"
"Ben varım ya sana sadece bana yapışman gerek haha "
Biz bir yandan konuşurken Min'de aynı şeyleri Jimin'e söylüyordu..
"Tamam sende bana tutunursun o zaman "
Min bu cevabı Allah'tan arıyordu...
Vee piste inme zamanı gelmişti hava biraz karamış ve ortada kimseler yoktu..
"Suga suga korkuyorumm "
"Ben burdayım.."
Suga'nın kolundan tutup piste girdim ama ayakta zor duruyordum.Suga bana arkasını dönüp ellerini uzattı bende çekine çekine tuttum..
Suga gitmeye başlamıştı..Bende çığlığı basmıştım..
"Ooooo sugaa gitmee "
"Ellerimi tutuyorsun ya "
"Korkuncc"
Gözlerimi çevirdiğimde gördüklerim karşısında şok olmuştum..
Min...Jimin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THe FICTION [BTS FANFİC]
Fanfiction**Flash back ** "Hadi kızım sen yaparsın !" "Baba korkuyorum lütfen bırakma beni" "Korkma kızım seni hayatta bırakmayacağım ama bunu öğrenmen gerek." "Babaaaa ! " "Kızım! " Babam bana bisiklet sürmeyi öğretirken "bırakmayacağım " diyerek beni kandır...