YA BIRLIKTE YAŞAMALI YADA BIRLIKTE ÖLMELİ~

4.5K 309 69
                                    

Evet yeni bölüm ağhh ! hehe insallah beğenirsiniz ve degerli okuyucularım got7'deki youngjae yerine BAP'deki youngjae 'yi istediler..Bende değistirdim Burdaki youngjae'miz BAP'den keyigli okumalar ~~

".....Jimin'e dokunma lütfn..."

"Aşka bak..Acaba 2 sene sonra nasıl ayrılacaksın"

"Bu seni ilgilendiriyor mu ? Senin yüzünden bu sınıftayım zaten ...Bana dua et.."

*****Park Jimin******

"Evet çocuklar okulun kapanmasına az kaldı 5 ay falan "

"Ne demzsiniz hocam ne kadar az "

"Dalga geçmeyin..Bu arada söyleyeyim dedim..Hae Won dersleri düştüğü için müdür bey onu yan sınıfa aldı..Ne yaptıysanız kıza"

Nee ? Hae artık bizle değil mi ?

Bütün sınıf birbirimize bakıyorduk..Hae ...Sevdiğim...O artık yok..

Gözümün önünden yavaş yavaş kayboluyor..Yavaş yavaş onu kaybediyorum..Göz göre göre...

Derslere odaklanamıyordum..Arada yoongi'ye bakıyorum..O da benim gibi...Hae elimizden gitti..

Hiç bir şey demeden...

Tayfamız eskisi gibi değil...Min yüzünden hoseok hyung benden uzak..Taehyung Hae ile iyi arkadaş olduğundan şimdi çok sessiz..Jungkook bizim bu halimize dayanımıyor..

Ne oldu bize?....

2 sene sonra bu anılarımı bile mumla arayacağım..

Hae 2 sene sonra biz olmayacağız...

**********OKUL ÇIKIŞI*******

Hae'yi bekliyorum..Onunla konuşmam lazım..Her şeyi sormam, onun tekrar görmem lazım..

Hae geliyor...

Ama yine o çocukla ...Yine o çocukla...Yine....!

"Hae konuşabilir miyiz..?"

Yanındaki çocuğa baktı sonra yanıma geldi..Kimdi o çocuk abisi mi ? Kim oluyorda ona karışıyor....!

"Evet Jimin"

"Hae..Üzgünüm"

"Hayır üzgün olmanı gerektirecek bir sey yok.."

"Evet var benim yüzümden sınıftan gittin..Benim yüzümden bizle takılmıyorsun.."

"Seninle alakası yok jimin "

"Ne ile var o zaman ?"

"Jimin bunu sana söyleyemem..Şimdilik bu kadar bil..."

"Neden o çocukla birliktesin..Kuyruğun gibi..Nereye gidiyorsunuz?"

"Ahh üzgünüm jimin söyleyemem"

"Hae lütfen..O-onunla çıkıyor musun ?"

"Hayır...Tabiki hayır"

"Ne o zaman Hae ? Seni seviyorum..Ne kadar endişelendiğimi biliyor musun ?"

"Zamanı geldiğinde sana söyleyeceğim jiminnie..Lütfen beni bekle"

Jiminnie ? Bu kelimeyi duymayalı uzun zaman olmuştu..Ama Hae neden bu kadar üzgündü? Bana bunları dedikten sonra o çocuğun yanına gitti ve yollarına devam ettiler...Onları takip etmeliyim..

Ne olursa olsun Hae ne derse desin onu böyle bırakamam..

......

Burası neresi? Hastane?

THe FICTION [BTS FANFİC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin