TAYFA~

8.2K 509 73
                                    

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

"Hae acele et !"

Bu-bu-u Park Ji Min .Min 'in tayfasında Ji min mi var ?

"Hae sana iki saattir bağrıyorum ?"

"Ahh üzgünüm dalmışım."

"Gel artık arkadaşlarımla tanışma vaktin."

Woah ! Min gerçekten inanılmazdı. Ama erkeklerle takılmak bana göre değildi.

"Selam Hae ben Taehyung"

"Bende Nam Joon "

"Bende Jungkook"

"Hoseok bendee"

"Jin"

"...... Ji Min ..."

Bu ne soğuk nevalee !

"Memnun oldumm bende Hae won "

Gerçekten samimi idiler ama içlerinden birisi hariç.Ji Min..Soğuk nevale, soğuk nevale, soğuk nevale...Bütün gün bu sözleri söyledim durdum.Arkadaşlarımla daha doğrusu Min 'in tabiriyle tayfamla bütün gün birlikte olduktan sonra evin yolunu tutmuştum.Yorgun ve birazda endişeliydim..Ailemi düşünmeden edemiyordum.Annem...Babam..Aishh delireceğim ! Gece evin yolunu tutarken arkamdaki ayak sesleri adımlarımı hızlandırmaya neden olmuştu.Aslında çok korkak olduğum için çığlık basamazdım.Bu ayaklar gittikçe yaklaşıyor,Kalbim ise güm güm atıyordu..Tam koşmaya başlayacaktım ki birisi kolumdan tuttu.

"Hey küçük hanım nereye böyle koşa koşa?"

"Bırak benii!!!"

"Hey hey sakin ol burda biz bizeyiz bağırmanın lüksü yok "

Gerçekten korkuyordum..Beni koruyacak biri bile yoktu.Çaresiz bu sokak serserilerinden nasıl kurtulacağımı düşünürken, bir çift el gözümü kapatmıştı....

Gözlerim açıldığımda adam yoktu sadece beni kurtaran kişi vardı.Bu kimdi ?

"Afedersiniz .."

Çocuk bana döndüğünde karanlıktan yüzünü bile görememiştim

"Teşekkür-r ederim"

Çocuk hiçbişe demeden gitmişti..

************** Ji Min***********

"Aishh ! Bu kız gerçekdende dikkatsiz.Telefonunu nasıl unutur yanımızda kim bulacak şimdi onu ?!"

"Sen bulur verirsin Ji min benim işim var"

"Hoseok hyung lütfen"

"Bye bye"

Bu kadar mıydı ! Min 'e verseydim keşke.Al başına derdi...Yolda yürüyordum ve birden Hae'nin sesini duydum

"Bırak beni!"

Kim ? Yine mi şu serseriler !

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

"Afedersin "

"Teşekkürler "

Hiç bişe demeden oradan uzaklaştım.

Susmuştum.Gördüklerim gerçekten normal değildi..Ilk defa..Ilk defa..Bu gördüğüm doğru olamazdı...Iz ..Onda da mı vardı ? ..........

Iz iz iz ??? ㅋㅋㅋ

THe FICTION [BTS FANFİC]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin