Sekalaisia ideoita

1.2K 38 45
                                    

HUOMIO!!! OSASSA IDEOISTA KÄYTETÄÄN VAHVAA KIELTÄ SEKÄ KÄSITELLÄÄN TEEMOJA, JOTKA EIVÄT VÄLTTÄMÄTTÄ SOVI PIENIMMILLE. ETHÄN SIIS LUE, MIKÄLI NÄMÄ SEIKAT EIVÄT MIELLYTÄ SINUA.

Tätä kirjaa tuli viimeksi päivitettyä 4 kuuta sitten, uppista. Mulla oli lisäksi wp poistettuna kännykän tilaongelmien vuoksi suurimman osan tuosta ajasta, mikä on osa syynä mun epäaktiivisuudelleni. Mutta voihan pyhä kukkaruukku sentäs, kun ihmiset oikeesti lukee tätä! Mulla on aivan tujottomasti noita ilmoituksia tuolla, mikä on aivan mahtavaa :D! Koitan ottaa urakakseni joku päivä kommenttien läpikaluamisen ja vastailla niissä esiintyneisiin kyssäreihin, mikäli sellaisia löytyy.

Älkää huoliko, en palannut tyhjin käsin! Lupasin 10k:n ja ties kuinka monen muunkin merkkipylvään kohdalla jotain spesiaalia. Saatte odottaa niitä vielä (luultavasti taas joku inpispläjäys tulossa), mutta hei nyt vihdoin tuon teille inspistä ees jollain tasolla. Mun aivot ei oo kauheen inspaavalla päällä, mutta tässä luvussa silti yli 100 kappaletta jotain pientä inspistä antavaa! Toivottavasti saan spessua väsättyä kunhan aivot ryhtyy taas vähän inspiroivimmiksi, hehe :D

---

Juoni-ideoita
Ikiuni
Fantasia, romantiikka
Paniikki on suuri valtakunnassa, jossa ainoa lain mukaan kruunuun oikeutettu nukahtaa syvään ikiuneen kirouksen seurauksena. Suurin ongelma muodostuu siitä, että kirouksen voi murtaa vain henkilö johon kruununperillinen on rakastunut. Hänen rakastajansa on kuitenkin murhattu, eikä mitään ratkaisua tunnu löytyvän tilanteen ratkaisemiseksi. Rakastajalla oli kuitenkin identtinen kaksonen, joka sekoitetaan vahingossa kuolleeseen sisarukseensa. Voiko sama ulkonäkö hämätä kirousta? Voiko ylipäänsä rakastua henkilöän, jonka on tavannut vain tämän nukkuessa? Vai onko kaksosella ja nukahtaneella kruununperijälle kenties mennessä jotain yhteistä edes sen verran, että se riittäisi kumoamaan kirouksen?

Enkeli
Fantasia, mysteeri, (romanssi)
A on enkeli, joka pudotettiin taivaasta maahan tekemiensä syntien vuoksi. Ennen pudottamista häneltä revittiin siivet irti ja vannotettiin, ettei hän saa kertoa kenellekään taustoistaan. A pääsisi takaisin taivaaseen löytäessään merkityn, henkilön, joka pystyisi puhdistamaan hänen syntien tahriman auransa ja palauttamaan A:n takaisin taivaaseen. Merkitty myös tietäisi A:n enkelitaustasta heti tämän nähtyään.
A:lta etsiminen ei kuitenkaan millään tuota tulosta ja hän on jo menettämässä toivonsa. Kuvaan astuu kuitenkin B, joka koittaa hieman sekavanoloisena lähestyä A:ta käyttäen iskulausetta "Sattuko sua pahasti, kun tipuit taivaasta, kun oot tommonen enkeli?". Tämä johtaa kasaan väärinkäsityksiä sekä saa A:n uskomaan että B on merkitty. Onko B oikeasti merkitty? Miten B suhtautuu siihen, että A juoksee jatkuvasti hänen ympärillään toivoen auransa puhdistusta? Entä jos A:n ja merkityn välille syntyykin jotain suurempaa? Pystyykö toisesta päästämään irti ja lähettämään tämän Taivaaseen, vaikkei itse sitä haluaisi?

Lajikamppailu
Vaihtoehtoinen todellisuus
Neandertalinihmiset eivät kuolleet sukupuuttoon. He elävät nykyihmisten rinnalla. Älyllisesti he eivät kuitenkaan ole samalla tasolla. Tästä syystä heidän on haastavaa saada töitä ja kommunikoida nykyihmisten kanssa. Sortoa aivan eri ihmislajiin on hälyttävän paljon. Millaista on elämä maailmassa, jossa kaksi ihmislajia elää rinnakkain?

Ääniä
Yliluonnollinen, jännitys
A on pienestä pitäen kuullut outoja ääniä, jotka kertovat hänelle ihmisistä asioita, joita hän ei haluaisi tietää. Tiedot vaihtelevat niin menneisyydestä suurimpiin salaisuuksiin kuin tulevaisuudessa puhkeaviin sairauksiin ja elinaikaan. A tutustuu B:hen ja on aivan innoissaan, koska ei kuule B:n seurassa ääniä. A saa vihdoinkin kokea olevansa normaali. Mutta herääkö A:lla epäilyksiä siitä miksi hän ei kuule B:stä kertovia ääniä? Entä kun B:n suurin salaisuus onkin se, että hän aiheuttaa A:n kuulemat äänet?

Juoni-ideoita ja muuta inspiroivaaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora