Hahmoideoita #1 - Raakilehahmoja

2.3K 48 126
                                    

Nämä hahmot ovat vain pohjia, lähes valkoisia kankaita, joiden päälle voit itse maalata loput hahmosta. 
Nämä yhteensä 30 raakilehahmoa soveltuvat kaikkiin mahdollisiin tarinoihin ja niistä on yritetty tehdä  vähän erilaisempia kuin "Henkilö, joka syö ja hengittää" tai "Henkilö, joka on ongelmanuori".

Hahmoideat

Henkilö, joka rakastaa yli kaiken näyttävästi pukeutumista, mutta vihaa huomion keskipisteenä olemista.

Henkilö, jolla on useita kavereita ja läheisiä, mutta joka kokee itsensä silti yksinäiseksi.

Sanallisesti lahjakas henkilö, joka unelmoi olevansa joku päivä menestynyt kirjailiija tai tarinan kertoja, mutta joka ei osaa kirjoittaa tai lukea.

Henkilö, joka on pätevä ja taitava koulussa, mutta jolla ei koulun ulkopuolella kuitenkaan tunnu olevan aivoissa mitään älyllistä toimintaa.

Henkilö, joka yrittää parhaansa, mutta joka ei silti ymmärrä.

Henkilö, joka tekee vihaamaansa työtä vain saadakseen rahaa

Henkilö, joka vihaa jotain ulkoista ominaisuuttaan yli kaiken, muiden pitäessä sitä suloisena.

Henkilö, joka rakastaa sormuksien pitämistä. Sormuksien pitäminen väärässä sormessa kuitenkin kostautuu lähipiirin ihmisten jatkuvana kyselynä siitä, kenenköhän kanssa henkilö on mennyt salaa naimisiin.

Henkilö, jonka silmät vaikuttavat eri värisiltä eri valaistuksessa

Henkilö, joka nauraa aivan kaikelle - siis aivan kaikelle. Hän purkaa stressiä ja paniikkia nauramalla. Nauraminen koituu kuitenkin ongelmaksi, kun häntä naurattaa jopa silloin kun joku kertoo hänelle surullisia uutisia odottaen myötätuntoa.

Henkilö, joka on lähes aina liimautuneena kännykkäänsä.

Henkilö, joka haluaisi olla fiksumpi, mutta jota rajoittaa muistihäiriö tai muu vastaava ongelma. Rajoitteet voivat aiheuttaa esim. masennusta ja tunnetta kyvyttömyydestä.

Henkilö, jolla on aina liian kylmä tai kuuma ja vaatetuskin on sen mukaista.

Henkilö, joka kasvattaa kotiloita.

Henkilö, joka ei työ-/opiskelunarkomaanina edes tunne sanaa harrastus tai vapaa-aika ja käyttää kaiken aikansa työhön tai opiskeluun.

Henkilö, joka rakastaa kaiken turhan tekemistä.

Henkilö, joka ei itse jaksa tehdä mitään ja siirtää kaikki työnsä jollekulle toiselle.

Henkilö, joka ei luota muihin edes ryhmätöissä, joten tekee mielummin saman tien muidenkin osuudet kuin vain kärsii muiden mahdollisesta lusmuilusta.

Henkilö, jonka ääni vaihtelee riippuen siitä kuinka vieras joku on
(oma ääneni esim. nousee korkeammaksi ja muuttuu takkuisemmaksi jos puhun vieraille/opettajille/puolitutuille/itseäni vanhemmille/etc)

Henkilö, joka on todellinen tosielämän seireeni, lumoten kaikki, jotka hänet vain näkevätkään.

Henkilö, joka on suunnitellut elämänsä jo valmiiksi, mutta jonka suunnitelmat eivät kuitenkaan onnistu.

Henkilö, jonka tavoitteena on selvitä kaikesta, vaikkakin hyvin rimaa hipoen.

Henkilö, joka tekee hyvin vähän töitä, mutta suorittaa kaiken silti tasokkaasti aiheuttaen muissa kadehdintaa.

Henkilö, joka on todellinen Duracell-pupu ja aina menossa mukana.

Henkilö, joka käyttää puheessaan hyvin kummallisia sanavalintoja.

Henkilö, jolla on uskomaton kyky omaksua uusia kieliä tai muita taitoja.

Henkilö, joka kokee yhteiskunnallisen asemansa olevan korkeampi/matalampi kuin mitä se oikeasti on.

Henkilö, joka uskoo vakaasti kaikkien koskaan kuulemiensa tarinoiden olevan totta.

Henkilö, jonka vähän liiankin luovat ideat, eivät tee kenellekään mitään järkeää.

Henkilö, joka inhoaa yli kaiken puheluiden soittamista.

--
Alottelen muuten inspiskuvien lisäystä aiempiin lukuihin + kirjan yleisen ulkoasun siistintää. Kansikin saattaa vaihtua. Älkää siis muutoksista säikähtäkö!
Kuva: pixabay

Juoni-ideoita ja muuta inspiroivaaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang