~SIR

72 14 10
                                    


Hepsi üzgündü. O gün Jessica'yı gören öğretmeni Bay Edwin yatağında dinlenmesini söyledi.

   -Bay Edwin, biz de bugün Jessica'nın yanında kalabilir miyiz?

   -Hayır çocuklar, derslerinizden geri kalmanızı istemiyorum. Bugün matematikten sınavınız var ayrıca.

   -Bay Edwin peki ben derse girmesem olur mu? diye utanarak sordu Martin. 

"Arkadaşlarımın beni bu şekilde görmesini istemiyorum. Saçlarım çok kötü gözüküyor..."

  -Başını kapşonla kapatabilirsin, dedi Bay Edwin. Sonra heyecanla,

  -Bi dakika...!  Hay Allah, aklım nerde benim.

Noldu sana Martin? Senin saçların neden kesilmiş ve Jessica'nın bilekleri neden jiletlenmiş?

Bunları size kim yaptı çocuklar? Kim böyle size zarar verdi vahşice?

Bu gerçekten çok kötü bir şaka olmuş. Ya da sizi sevmeyen biri var galiba. Ama bu yaptığı yanına kar kalmayacak üzülmeyin çocuklar. 

Kim yaptıysa onu disipline götüreceğim ve en ağır cezayı çekecek, uzaklaştırma alacak veya okuldan atılacak...

   Hiç birinden ses çıkmıyordu. Bunu söyleyemezlerdi. 

Sadece beşinin bildiği büyük bir sırdı...

Luiz,

   -Bay Edwin'e ruh çağırdığımızı ve bunları yapanın Theresa olduğunu nasıl söyleyeceğiz? diye fısıldadı Martin'in kulağına.

   -Ben de bilmiyorum. Bir şeyler bulmalıyız...

   -Bu iş bende, dedi Tom.

"Bay Edwin, gerçekten bunları yapmanıza hiç gerek yok. Biz de kimin yaptığını bilmiyoruz ama yan sınıftan bizi sevmeyen bir grup vardı. Onlardan şüpheleniyoruz. Kendi aramızda konuşup hallederiz. Eğer gerçekten onlar yaptıysa, bir daha böyle şeyler yapmamak üzere yemin edip bizden özür dilerler."

   Martin Tom'a göz kırptı,

   -Fena değildi. Çok saol   :) 

Bay Edwin,

   -Peki çocuklar, siz bilirsiniz. Bu kadar anlayışlı ve olgun davranmanızı tebrik ettim doğrusu.

Bir şeye ihtiyacınız olduğunda, bir derdiniz olduğunda odamın nerede olduğunu biliyorsunuz. Yanıma gelmekten çekinmeyin.

   -Çok teşekkürler Bay Edwin, elbette geliriz.

   -Jessica sen de odanda kalıp yatacaksın. Kendini yormayacaksın. Anlaştık mı?

Jessica 'tamam' anlamında başını salladı.

Bay Edwin sonra,

   -Hadi çocuklar, size de iyi dersler, diyerek kapıyı kapattı.


"Ohh! Kurtulduk." dedi Mary. "Ama keşke Bay Edwin izin verseydi de odada kalabilseydik. Jessica şimdi yalnız kalacak."

Jessica gülümseyerek,

   -Üzülme Mary... 

Siz de akşam geldiğinizde bana matematik sınavında çıkan soruları söylersiniz!  :D

Hepsi birden gülmeye başladı.

   -Haa... Unutmadan... Sana en pahalı çikolatadan aldık Martin!

KANLI THERESA  (+13)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin