3. someone to stay

77 14 1
                                    


tym razem, oprócz zwyczajowego tytułu i autora, którym dzisiaj były "someone to stay by vancouver sleep clinic", był dołączony malutki cytat z piosenki.

"can you keep me close, can you love me most?"

jeongguk zaczerpnął oddech. 

głęboki oddech. 

kiedyś już słyszał te słowa, tę piosenkę. 

czy to było- nie, niemożliwe. 

a jednak. obrazy z tamtej nocy zaczęły przelatywać mu przed oczami, jeden po drugim.

on i jimin, leżący przytuleni do siebie na rozłożonym wcześniej przez młodszego kocu. ich ręce splecione, schowane w przedniej kieszeni bluzy jeongguka. 

jimin podrywający się nagle na nogi, puszczający swoją ulubioną playlistę wolnych piosenek, po czym delikatnie ujmujący przyjaciela za dłoń i podciągający go do góry, tylko po to, aby szepnąć mu na ucho: 'zatańczysz ze mną?' 

sposób, w jaki taniec z jiminem wydawał się jeonggukowi magiczny. zdecydowanie inny od tego, w jaki tańczył z dziewczynami na rozmaitych szkolnych dyskotekach. 

ich stykające się czoła, nosy, usta. 

jimin nucący cicho tekst piosenki.

'can you keep me close, can you love me most?'

jeongguk potrząsnął głową i szybko zatrzasnął drzwiczki szafki. "przestań, durniu. zjebałeś wtedy tamten moment, zjebałeś też kolejne. teraz on pewnie nie chce cię znać", pomyślał, zarzucając plecak i torbę z aparatem na ramię.

powoli odszedł, zostawiając karteczkę w szafce. zostawiając wszystko za plecami. 


l o c k e r  [jikook]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz