Benim Hikayem

297 6 1
                                    

DURU'NUN ANLATIMI

Tam 2 yıl çalışmanın ardından hukuk fakültesini sonunda kazanmıştım. İzmir'den İstanbul'a gitmek ne kadar zorda olsa en sonunda kendimi ikna edebilmiştim. Ama hala o kadar kalabalık bir şehirde nasıl yaşayacağımı düşünüp duruyordum. Of ben kalabalıktan  hoşlanmam ki...Neyse sonuç olarak artık hayallerime daha yakındım. Üstelik bunları en yakın arkadaşlarımla birlikte yapmıştım. Evet Derya ve Melek de  benimle geliyorlardı. üçümüzde iki yıldır bu anı bekliyorduk bugün evimize bakmaya gideceğiz ve orayı harika bir hale  sokacağız.. Şimdi kısaca size kendimden bahsedeyim ben Duru geçen yıl liseden birinci olarak mezun olup hiç bir yeri kazanamamıştım daha doğrusu hukuk fakültesini kazanamadım.Bende bütün hayatım boyunca keşke demek yerine bütün insanların  'yok artık sen kazanamadım benim oğlum falan yeri kazandı'demelerine göz yumup ikinci yıla hazırlanmaya karar verdim. Üniversitede kesinlikle İstanbul istemeyen ben şuan   Marmara hukuk  fakültesine gideceğim yuppi ! :) neyse gelelim fiziksel özelliklerime millet güzel olduğumu söyler durur ama ben inanmam .Sarı saç mavi göz dememi bekliyorsanız yanılıyorsunuz. Tam tersi koyu kestane saçlarım güneşte yeşile dönen normalde ela olan gözlerim var. Boyum 1,68 kilom 50. çenemin altında gülünce çıkan bir gamzem var. Tabi gözlerimin yanında fazla gülmekten kaynaklanan kırışıklıklarımı unutmamak lazım. kısaca arkadaşlarımın yanında fazla konuşan normalde gizemini daima koruyan bir kızım işte çok uzattım. arkadaşlarımdan Melek  can yoldaşım,kardeşim kadar severim  tam 20 yıldır yan yanayız. Bana güzel diyenler onu hiç görmüyor mu acaba? saçları kahverengi ,düz ve omuzlarında biter. Yani benim gibi kıçımda bitip kıvırcık değil. Gözler kömür gibi boyu 1,70 kilo 50. düşünün gerisini bu arada tabi giyinmeyi de giydirmeyi de ( burada bahsettiğim kişi ben oluyorum.)çok sever. Çokta güzel giyinir. Derya  liseden arkadaşım oda en yakın dostum. Ona gelecek olursam eğer benim gibi uzun düz ama sarı saçlara sahip gözleri bir türlü çözemedim ama mavi yeşil karışımı bir şey. boyu 160 kilo 45 kısacası her şeyi mükemmel. mükemmelliğini bize,  en yakın erkek arkadaşımızı kendisine aşık ederek gösterdi. buna en çok biz sevindik tabi. bir de bizim erkeğimiz var  Arda bizim Derya'nın manita Melek ile benimde çocukluk arkadaşımız. Kendisi fazla yakışıklı olmakla birlikte FAZLA  KORUMACI... Kısacası abilik yapıyor işte Onunda Mavi gözleri sarı ile karışık kahverengi saçları var işte Boy deve maşallah 185 kiloda onu bilmiyorum çünkü en son zamanda yaptığı kaslarla baya değişti beyefendi. Hepimiz farklı alanlarda olsak da  aynı üniversiteyi  kazandık işte. Arda Mimarlık, Derya Tıp(eve bir tane doktor şart:)) , Melekte İnşaat Mühendisliği ( valla bende söyledim bir kızın inşaatlarda ne işi var diye ama işte dinletemedim).Arda bizim karşı daireyi tuttu. Bakalım okuldan ev arkadaşı bulmaya çalışacak. Aman aslında şart değil bizimkinde para bok gibi :) bizim aileler orta sınıf .Aslında onunki de öyleydi ama piyango vurdu sınıf atladılar olsun en çok biz sevindik yine, zaten bizim oğlanda bizi hiç bırakmadı. Bende sizinle birlikte partime  çalışacağım diyor ama bakalım o kesin Derya'nın yanında çalışacak elinde olsa kızın yanına erkek sinek yaklaştırmayacak. Neyse fazla uzatmayım bakalım İstanbul da bizi neler bekliyor:) Aslında şuan bunları omzumda kafası olan Melek yüzünden uyuyamadığımdan size uçaktan yazıyorum.Bu arada uçak inişe mi geçti ne. Tam tahmin ettiğim gibi .

DEĞİŞEN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin