DURUNUN ANLATIMI
Kızları uyandırdım. Ardayı da çağırdım ve kahvaltı yapıyorduk. Tabi her zaman ki gibi Melek susmuyordu' Bana bak Duru geçen yılki gibi paspal giyinmek yok bu yıl bütün giyimin benden ona göre geçen yıl bir şey demedim ama bu yıl valla etlerini kerpetenle sökerim ona göre.' demişti. Tabi benim boşboğaz arkadaşım Derya Arda'nın yanında öyle bir şey dedi ki' Kızım paspal falan sonuç olarak bütün erkekler onun peşinde' Tabi bunu demesiyle dudağını ısırması bir oldu ' Bak kızım bu Derya haklı niye bütün okul senin peşinde ben anlamıyorum hayır kaç kişiyi dövdüm abisiyim ayağınızı denk alın dedim yok hayır sonunda katil olucam o olucak anlamıyorum ya Allah'tan kendini korumasını biliyorsun ve aklı başındasın yooook bu cadı Melek olsaydı kesin yanından ayrılmazdım ben bunun, hiç olmadı olmuştum çoktan katil.' diyerek her zaman ki nutuklarından çekti benim kardeşim. Ah Derya ah denir mi bu Arda'nın yanında yine takıcak bütün gün kafasına. Tabi bu arada Melek susar mı susmaz ' kızım bu Derya haklı artık birini alda okulda bana da bakan olsun neyse lafı kaynatmak yok bugün en azından ben giydircem seni ona göre' dedi. Bende el mahkum sussun diye yoksa susmaz bu cadı valla ' peki' dedim bir kere. Kaldırdı beni masadan başladı kıyafet aranmaya bu arada bu bir yıl içinde Arda kıskançlık krizlerinden dolayı Derya ya yüzük taktı kısaca aralarında nişanladık biz onları. Melek laf söylüyor ama özellikle üst sınıflardan adının Cenk olduğunu öğrendiğim çocuğun Melek'i nasıl kestiğini gördüm bir kaç kere. Tabi bizim safın hiç bir şeyden haberi yok. Bakmayın zeki gözükür , kokanadır falan ama aynı benim gibi hayatı boyunca hiç kimse ile çıkmadı anlamazda o işlerden .Neyse gelelim kıyafetleri seçti bizimki şort tişört tabi biliyor ben bu kadar kısa şort giyemem eline geçmişken koz kullanıyor. Neyse kabul ettim bir kere. giyindik ve Arda'nın arabasıyla gittik okula. Bakalım bu yıl okulda beni neler bekliyor. ( Tabi nerden bilebilirdi ki bu yıldan hatta bugünden sonra hayatının baştan sona değişeceğini.)
RÜZGARIN ANLATIMI
Okulda Cenk'i bulmuş aramızda sohbet ediyorduk.' E kardeşim var mı dişime göre bir kız 'dedim bizim oğlana.' kardeşim akıllanmadın mı sen hala kız diyosun öldürcek bak Mehmet amca seni sonunda' 'yok be oğlum kıyamaz o tek oğlunu neyse hadi söyle bakayım var mı bana göre bir tane bugünlük.' dedim Cenk'e bu arada da kapıya bakıyordum tam bu sırada içeri bir afet girdi ki... Cenk de baktığım tarafa bakınca hemen bana geri döndü tabi ' Abi bakma o tarafa bak o bildiğin kızlara benzemez parçalar seni ona göre ' gibi bazı cümleler kurmuştu ama tabi ben afette takılı kaldım. o bacaklar o saçlar o gözler oha kız gülünce çenesinin altında çıkan gamzede ne öyle of. Ama sanki ben bu kızı bir yerden tanıyorum ama nerden? bu sırada beni dürten Cenkle birlikte hayal aleminden çıktım hemen sordum tabi' kim bu kız oğlum' ' bak kardeşim o kızın yanındaki tam 1 yıldır abayı yaktığım kız hani şu bahsettiğim' cenk öyle değince hemen kızın yanına baktım of abi o da güzelmiş tabi ama 1 bizde yengeyi bakılmaz 2 diğer kız kadar güzel gülmüyor. bir dakika ya ben ne dedim daha demin güzel gülmesi mi banane canım güzel gülmesinden bacakları o kadar güzel değil dicektim. neyse hemen döndüm Cenke'e 'tamam oğlum ben ona bakmıyorum ki zaten yanındaki kim onu söyle bana ' 'peki abicim sen istedin anlatıyorum iyi dinle çünkü bu kızı altına alman imkansız onu bunu bırak düşün çıkıcağını söylesen bile kız sana bakmaz' 'ne diyon oğlum sen ben Rüzgar DEMİR 'e bakmıcak kafayı mı yedin sen' 'tamam abi dinle o Duru CANKAT kız hukuk fakültesinin geçen yılki birincisi' Cenk bunu diyince ben bir'oha 'dedim tabi.cenk devam etti konuşmasına' şimdi sen diyosunki içinden bu kadar güzel kız birinci yeme beni ama öyle aynı zamanda öyle kimseye yardım etmicem kimseye not vermicem diyen bir kızda değil. tam tersi not vermekle kalmaz bir de çalıştırır insanları' bunun üzerine benden'bir yuh çıktı tabi. 'dur abi bitmedi daha kızın İzmirli olduğunun dışında hiçbir şey bilmiyoruz. ha bu arada kesinlikle alta yatan kızlardan değil 1 yıl içerisinde okulun %90 çıkma teklifi etti yok bir tanesine tamam demedi üstelik bu kız' bu sırada Cenk'in lafı yarıda kaldı biz ne oldu diye bakarken birden bizim ela gözün bir erkeğe yumruk attığını gördüm. 'işte tam da bu kız ' dedi cenk ve ekledi' dövüşebiliyor' yok artık dedim içimden ve bu kızın gözlerini nerden tanıdığımı düşünmeye devam edip ela gözü izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞEN HAYATIM
Teen FictionHerkes tarafından mükemmel gözüken bir kız... Herkes tarafından psikopat, çapkın gözüken bir erkek... Peki oğlan kıza kafayı takarsa ne olur? Klasik gibi görünen ama tutkulu, bir aşk hikayesi :)