RÜZGARIN ANLATIMI
Ela göz adamları bir güzel dövdü ama yok böyle bir şey resmen adamlara acımıştım. Ne acıması be anladığım kadarıyla bu adamlar ela gözün bacaklarına laf atmış ela gözde ... Hayır anlamıyorum sen niye bu kadar kısa giyiniyorsun ki daha sonra bizim Cenk resmen kafamdaki soruya cevap verdi ' aslında Duru bu kadar kısa giyinmezdi ama bu kesin benimkinin işi' dedi. ' kısa giyinmezdi derken, altı üstü şort giyinmiş' demiştim ama aklımdan tabi bunlar geçmiyordu. ' abi kız gerçekten öyle okuldaki erkekleri etkilemek için özel bir çaba da bulunmuyor, yani öyle elbiseler giyiniğim makyaj yapıyım yok. erkekler iç güzelliğine vuruluyor. neyse gelelim asıl mevzuya sakın bu kıza asılma bak. ciddiyim bu konuda o diğerlerine benzemez. istediğin gibi onu altına alamazsın.' Bunu yapmayı bende istemedim bir anda ama sonra hop eski Rüzgar geri döndü.' oğlum salak salak konuşma bu kız bundan sonra BENİM. Görürsün bak bütün okul nasıl geri adım atıyor. Git duyur kulaktan kulağa DURU CANKAT artık RÜZGAR DEMİR' in duydun mu beni. Bu arada onlara ona yaklaşacak olanların eskiden yaptıklarımdan daha ağır şeyler yapacağımı da ilet.' Cenk suratıma baktıktan sonra ne kadar ciddi olduğumu gördü ve yavaş yavaş uzaklaştı. Bende bunu neden yaptığımı düşünmeye başladım. Neden yaptım tabi ki de kızı altıma almadan başkasının aklına girmesini istemediğimden yaptım. zaten daha önce en azından bu okuldan biriyle çıkmamış. O zaman bu okula yine ilkleri benim yaptığımı göstermenin zamanı geldi.
DURUNUN ANLATIMI
Okula girmeden önce Melek ile ilk okul arkadaşımız Çağatay ile karşılaşmıştık. Çağatay birden bana ' Duru sen ne kadar büyümüşsün' deyince Melek gülmeye bir başladı. daha sonra Çağatay toplamaya çalıştı ama tabi susmuyor bizim kız. Neyse ayrıldık Çağatay'la girdik okula. yok susmuyor Melek ben kızdım bizimkine sonra bizimkisi ben üzülmeyim diye sustu. sonra güleyim diye ' duru sen ne kadar büyümüşsün öyle ' diye Çağatay'ın taklidini yapmaya kalkınca bende gülmeye başladım. Bu arada birinin bize baktığını hissedip sağıma soluma baktım. sonra biraz uzağımızda Cenk'in olduğunu görünce kendi kendimi 'yine Melek'e baktığına inandırdım' Tam bir şey söyleyecektim ki yanımdan geçen İki YARMA ' güzelim bu kadar güzel bacakların olduğunu niye bizden sakladın ' diye laf atınca bende şarteller attı tabi.Adamların birine yumruk atarken diğerinede kendi etrafımda dönerek tekme atmıştım. Tabi içim soğumadı bir iki kere daha yumruk,tekme derken gerisini hatırlamıyorum. Daha sonra derse girmek için binanın içine girdim. Birden Arda'nın bana kızarak geldiğini gördüm.
'kızım ne demek oluyor bu Rüzgar Demir de kim? ' demişti.
'O da kim ? hem ne oldu sana neden bu kadar sinirlendin sen ?'dedim. Tabi Arda burnundan solumaya devam ediyor. Bir iki kere yutkunduktan sonra ,
'kızım Rüzgar mıdır nedir ibnenin çocuğu herkese ' Duru Cankat bundan sonra BENİM gibisinden laflar söylemiş. Yok ama dur gitcem bulucam o oruspunun evladını göstercem ona Duru cankat'ı' diye resmen kafayı yiyordu. Bir dakika ya cidden kimdi bu 'RÜZGAR DEMİR'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞEN HAYATIM
Novela JuvenilHerkes tarafından mükemmel gözüken bir kız... Herkes tarafından psikopat, çapkın gözüken bir erkek... Peki oğlan kıza kafayı takarsa ne olur? Klasik gibi görünen ama tutkulu, bir aşk hikayesi :)