Kıskançlık

115 5 0
                                    

DURU'NUN ANLATIMI

Anlamadım ne dedi bu adam? Ve kimden alıyor bu cesareti ayrıca şuan bu kadar kızgınken onun o erkeksi kokusunu almakta neyin nesi.Bunları düşünürken kelimeler ağzımdan benden habersiz çıkıverdi tabi bununla birlikte beni resmen kelepçeleyen kollarından ani bir dönüşle kurtuldum.

'Bak Rüzgar kimsin nesin inan umrumda bile değil. Bu arda senin olanlarda umrumda değil.Ama benim olanın bırak ebesini, tırnağına bir şey olursa seni benim elimden kimse alamaz.Ayrıca şunu da o abuk sabuk fikirlerle dolu beynine kazı BEN KİMSENİN DEĞİLİM.Hele ki senin asla.'dedim.Öyle kızgındımki şuan ortalığı birbirine katabilirdim ama işte o ama da takılı kaldım bir an niye o gözler o kadar güzel bakıyordu diye düşünürken birden çatılan kaşlarını gördüm.

'Bak ela göz sen kabul etsende etmesende artık kimse sana yaklaşamaz. Çünkü bundan sonra sana sadece ben dokunabilirim,sadece ben yaklaşabilirim ve sen ben izin vermedikçe bana bir şey yapamazsın.'derken yanıma yaklaşıyordu en son yine burnumun dibinde durdu.Artık bu işe son vermeliydim çünkü her an Arda gelebilir ortalık birbirine girebilirdi.Ayrıca bu nasıl bir özgüvendi canım...

'Rüzgar birincisi benim ismim Duru bana ela göz demekten vazgeç.ikincisi teşekkür ederim en azından bundan sonra okuldakiler bana sürekli yaklaşmaya çalışmaz ki bunu bende halledebilyodum.sonuncusu da kim olduğunu bilmiyorum ve ilgilenmiyorum da ama kimseden kendim ile ilgili kararlar için izin almadım bundan sonrada tanımadığım birinden izin almam.'dedim.

'o zaman alışsan ii edersin ela göz bundan sonra benden izin alıcaksın ve ben sana istediğim sürece ela göz diyeceğim.'dedi.sonra da telefonuna gelen mesajı görüp tekrar bana döndü ve ' Şimdi bir işim çıktığından dolayı gidiyorum ama sonra yine görüşüceğiz ela göz ayrıca bundan sonra okula bu kadar dikkat çekici şekilde gelirsen senin içinde sana sadece iç çekerek bile bakan kişiler içindi ii şeyler olmaz.'dedi ve yanağımdan makas alıp yanğındaki o güzel gamzeyi göstericek şekilde güldü ve gitti. of Allahım naptım ben sanada bütün manyaklar beni buluyor...

RÜZGAR'IN ANLATIMI

Ela gözle konuşurken benim pederden mesaj geldi'Rüzgar hemen yanıma gelmessen kredi kartların iptal 'diye mecbur ayrıldım ela gözden.Yolda gideken hala aynı şeyi düşünüyordum aslında ve neden düşündüğümü anlamlandırmaya çalışıyordum'Arkadaş kim bu ARDA ve bizim ela gözle ne kadar yakın hayır dokunmuşmudur ela göze'birden fren yaptım'şerefsiz tabi dokunmuştur birden bu düşüncenin beni allak bullak ettiğini gördüm.iyide neden?daha sabah gördüm ela gözü ve bu duyguda neyinnesi ama sanki o gözler ne biliyim ya sanki hep bana baksın istedim birden.sadece bana o şekilde gülsün, sadece bana kızsın ''ne oluyordu bana...içimdeki bu o çocuğu dövme arzusuda neydi.Sanki sanki br dakka yok canım ben daha sabah tanıştığım hatunu kıskanıyor olamazdım demi... 

DEĞİŞEN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin