DURU'NUN ANLATIMI
Uçaktan indiğimiz de Arda ve Derya kendi eşyalarını ve tabi ki de Melek'in eşyalarından bir kaç parça alıp bir taksiyle daha önceden tuttuğumuz evlere gittiler bizde Melekle onun bir dolu eşyasını ve benim eşyalarımı güvenlikçilerinde yardımıyla başka bir taksiye götürdük. Arda'nın arabasını Mehmet abi daha getirmemişti. Mehmet abi Ardanın şoförüydü. Ama artık Aysun teyze ile Ahmet amcaya şoförlük yapacak. Ben Melek'i ve eşyaları taksiye bindirip artık sonuncu olduğuna inandığım Melek'in bavulunu almaya gittim. Hayır anlamıyorum bizde taşınıyoruz ama bizim 2 bilemedin 3 bavulumuz var Melek'in ise tam 8 tane neyse çekeceğiz artık. Melek'in bavulunu aldım güvenlikçiye teşekkür edip tam dönüyordum ki bir öküz tam olarak üstüme çıktı. Dakika 1 Gol 1 :) 'yuh öküz' dedim birden. Ben özür dileyecek sanırken Öküz bey üstümden kalkıp sanki hiçbir şey olmamış gibi çekip gitti. Gözlükleri olduğundan tam yüzünü göremedim. Tam bu sırada da takside korna çalınca bırakıp gittim. Ama aklıma kazıdım bir kere onu görür o . Bakmayın böyle dediğime ben kin tutamam yani nefret ettiklerime tabi ki de hadlerini bildiririm ama kin tutamam. Yani unuttum gitti bile hem acelesi vardır kesin. Tabi kolumu morartmasaydı iyide ama neyse. Bu arada taksiye binmiş Melek'in çenesini çekiyordum bir yandan. Tabi başka bir yandan bu şehre nasıl alışacağımı düşünüp duruyordum.
1 YIL SONRA
Koca bir yılı geride bıraktım bu şehirde. Bu 1 yıl içinde ne mi oldu? Okula alıştım lise ve orta okul yıllarımda olduğu gibi ilk yılımı birincilikle bitirdim. Okulda istemediğim kadar dikkat çektim. Çünkü birinci olmuştum ama insanlara yardım etmekten de çekinmiyordum. Hayır ne var bunda anlamadım. Aynı zamanda evimi çok seviyorum. Bir kafe de partime çalışıp aynı zamanda da hafta sonları da ders falan veriyorum. Kısacası normal bir hayat sürüyorum işte. tek bir farkla okulun %90ını bana çıkma teklifi etti bunu bir türlü anlayamasam da tabi ki de hiçbirininkini kabul etmedim ben aşka erkeklere gram inanmam. Alacakaranlık kuşağında Bella söylüyordu'ya 'okul benimle fazla ilgileniyor ergenlik dönemimdeki sivilceli halimi görmediklerinden herhalde' diye aynı onun gibi hissettim kendimi bu yıl. A bu arada size tam bir film kolik olduğumu söylemiş miydim. Bir de size galiba 2012 dünya tekvando birincisi olduğumu da söylemedim. İşte tam da bu yüzden erkeklerle alakam yoktur. Neyse 1 yılın sonunda tekrar okula başlıyor olmamız şerefine gidip kızları uyandırayım ben en iyisi.
RÜZGARIN AĞZINDAN
Tam 1 yıl sonra tekrar İstanbul'dayım. Hem de neden Amerika da çapkınlıklarıma devam ettim diye. Napayım anlamadım ki. Ben Rüzgarım ben rahat dursam kızlar rahat durmuyor. Evet okul zamanı bu yılda alttan derslerimi veremesem bizim peder bu sefer bütün musluklarımı kapatacak galiba. Abi 22 yaşında adamım ben, seks doğamda var derste neymiş ama anlatamıyorum ki. Neyse size kendimde bahsedeyim biraz. Marmara üniversitesi hukuk bölümünde okuyacak olan tam bir çapkınım aslında bölümü babamın zoruyla okuyorum bizimki sayılı iş adamlarından olmasına rağmen' işletme yerine hukuk oku bir şey olduğunda bizi kurtarırsın işletme sonradan okuturum ben sana' gibi bazı cümleler kurarak alttan tabi tehditlerle hukuk fakültesine yazdırdı beni. Bizde girdik bölüme o yıl okulun kızlarının iş görenlerinin hepsini altımda inlettikten sonra hop Amerika'ya postalandık. Orada da rahat durmayınca babam bari gözümün önünde ol diye hop tekrar İstanbul'a aldırdı. Tabi bu arada 2 yılda bitti ama alttan tam 8 dersle bakalım bu yıl nasıl verilecek onlar. Bu arada yakışıklığımdan bahsetmeme gerek var mı bilmem ama bahsedeyim yine. Gözlerim yeşil saçlar kahverengi boy 190 kilom 80 kaslarım kızlar hasta ne diyebilirim ki. Evet bu arada okula da gelmiş bulunmaktayız. Siyah Porsche'mden indiğimde bütün gözler üzerimdeydi. Tabi okulun psikopat yakışıklı çocuğu geri dönmüştü. Şimdi gidelim de Cenk'i bulalım kendisi en yakın dostum. Bu arada ben insanlara gram güvenmem hele ki kızlara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞEN HAYATIM
Teen FictionHerkes tarafından mükemmel gözüken bir kız... Herkes tarafından psikopat, çapkın gözüken bir erkek... Peki oğlan kıza kafayı takarsa ne olur? Klasik gibi görünen ama tutkulu, bir aşk hikayesi :)