1. Fejezet

2.1K 82 2
                                    

Sasuke szemhéjai felpattantak. Valami motoszkálás hallott. Egy pillanatig még, várt hogy beazonosíthassa a zaj forrását, majd egy pillanat alatt a felé az eddig fölé magasodó ember mögött termett és a földre lökte. A támadója se volt rest. Azonnal felpattant és Sasukera támadt. Persze kevés sikerrel. A Sharinganja segítségével Sasuke könnyen kitért az ellenfél csapásai elől. Gyorsan felkapta a maga mellé támasztott kardját és támadásba lendült. Az ellenfele meglehetősen gyors volt. ( Persze hozzá képest még mindig semmi. ) Hirtelen valamiféle szúrás hasított a hátába. Ekkor tudatosult benne, hogy hátulról védtelen volt.

- Chidori! - kiáltotta, majd végzett a férfi árnyékklónjával és a támadó életét is kioltotta volna, mikor hirtelen éles lüktető fájdalom hasított a rajta ejtett sebbe. Ez persze nem zavarta csak kizökkent. Addig persze az ellenséges ninja felismerve a helyzetet menekülőre fogta. Sasuke utána rohant, de szúrás egyre jobban fájt és kezdte úgy érezni, mintha elhagyná az ereje. " Mérgezett.  " - tudatosult benne, csak azt nem értette, hogy hogy hathat rá. Még Orochimarunál való időtöltése alatt szedett néhány gyógyszert, amik immuniássá tették a mérgekkel szemben. A büszkesége elég keményen sérült. Ilyen hibát véteni? Hiszen ő a nagy Uchiha Sasuke! Magában persze próbálta ráfogni arra, hogy az álmából zavarták fel. Bármit csak be ne kelljen ismernie, hogy kicsit kijött a gyakorlatból. Nem követte tovább a férfit. Ehelyett inkább a másik irányba vette az útját tudván, hogy Konoha nincs messze. Időközben a fájdalom az egész testében szétáradt. A feje lüktetett a lábai pedig annyira elnehezültek, hogy alig bírt ugrálni. Mikorra elérte Avarrejtek kapuit már sokkal inkább vánszorgott, mint járt. Az őrök becsületes munkaerőként húzták a lóbőrt. Sasuke a kórház felé vette az irányt, hisz tisztában volt vele, hogy ő nem lesz képes ellátni magát. Félúton, viszont forogni kezdett vele a világ. Még néhány percig tántorgott, majd elterült a murvában. A látása elhomályosult. Olyan érzése támadt, mint az egész világon minden megszünt volna, őt és a fájdalmát kivéve. Egy pillanatra zökkentette csak ki őt az, hogy valami az oldalának csapódott.

- Szegény pára. - hallott egy halk, lágy hangot, de semmi mást. Minden teljesen elsötétült számára.

SasuCat [Befejezett]Where stories live. Discover now