8. Fejezet

1.2K 80 8
                                    

Sakura az ablakon beszűrődő napsütésre kelt. Mivel hétköznap fél hatkor szokott kelni, ezért ez elég szokatlan volt. Az ébresztőóra felé fordult és álmosan pillogva konstatálta, hogy a már fél nyolc van. Sakura szemei kikerekedett majd kiugrott az ágyból. Ezek után eszébe jutottak a tegnap eseményei és kissé megnyugodott. Legalábbis olyan szinten, hogy nem késik háromnegyed órát a munkahelyéről. Végül az izgatottségtól kissé gyors tempóban a konyhába sietett és evett egy müzli szeletet, majd pakolni kezdett.

Sasuke lépésekre ébredt. Ismerte ezeket a lépéseket. Finom volt és lágy. Már csak a hangzásból kilehetett találni, hogy egy nőé. Mikorra kinyitotta a szemét Sakura már sürgött- forgott, de nem tehetett róla. A akárhányszor megállapította, hogy kész van, mindig eszébe jutott valami amit még nem pakolt el. Persze azért próbált nem egy bőröndöt telepakolt mindenfélével, mert csak egy váltáskát szándékozott magával vinni. Ugyanaz a vörös ruha volt rajta amit akkor is viselt, mikor Sasuke legutoljára látta. Persze nem volt ideje szemügyre venni Sakurát, mivel szinte azonnal távozott, de ez a részlet megmaradt. Sakurának hamar feltűnt, hogy ébren van. A lány lerakott elé néhány táplálékkapszulát( vagy hogy a fenébe hívják azokat a fekete bogyókat. ) Az Uchiha fiú vagy is inkább kandúr megette. Nem volt a gasztronómia csúcsa, de minden bizonnyal jobb volt, mint a macska táp. Miután végzett az evéssel Sakura újra előtte termett.

- Sasuke-kun kérlek mássz bele a táskámban! - mondta Sakura. Sasuke "ezt most komolyan gondolod? " pillantással nézett a rózsaszín hajúra. - Nem foghatlak végig a kezemben ha pedig a saját lábadon jössz túl lassúak leszünk. - magyarázta a lány. Sasuke sóhajtott egyet, majd megadóan engedelmeskedett. Végülis mi olyan történhetne vele, ami az elmúlt napokban történteknél is megalázóbb? Ez után útnak is indultak. Legalább 3 óra alatt értek oda kisebb szüneteket tartva. A város pontosan olyan lepusztult volt mint régen, kivéve egy dolgot. Egy kisebb területen beszakadt a föld és zöldes színű folyadék töltötte meg a vermet. Sakura nagyot nyelt mikor meglátta a tónyi savat. A lehető leggyorsabban hagyta maga mögött a helyét, hogy Neko- baahoz juthassanak. Kissé kopottas, de határozottan emlékezett az útra. A folyosón végig sétálva arra számított, hogy valamikor találkozik macskákkal, de ehelyett egy emberi alak lépett elő a sötétből.

SasuCat [Befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant