Sasuke hangos csörömpölésre ébredt. Mint azt hamar felfogta, Sakura épresztőórája volt az, aminek a hangja arra hasonlított, mikor valaki egy fakanállal ütöget egy lábast, ez pedig nem tetszett a füleinek, amik sokkal érzékenyebbek lettek mint emberként. Sakura lenyomta az órát egy ásítás keretében. Ez volt az a pillanat, mikor Sasuke rájött, hogy már nem a kanapén van, hanem Sakura ágyában. Sötét volt, meleg és állott volt a levegő, de mégis kellemes illat terjengett. Hirtelen csapata meg a friss levegő és a fény, mikor Sakura felemelte a takarót, ami alatt feküdt.
- Gyere cicus! - intett a rózsaszín hajú. Sasuke úgy tett, ahogy mondta. Követte Sakurát, ahogy kávét ivott, ahogy evett, majd ahogy visszament a szobájába. Sasuke igazából olyan rutinosan követte, hogy rá se eszmélt, mire készül a lány, csak akkor amikor levette a pizsamafelsőjét. Sasuke azonnal el akarta kapni a tekintetét, az anyja jól nevelte soha se kukkolt, de egyszerűen képtelen volt. Hiába az Uchiha vér, Sasuke is férfi volt és kíváncsi volt Sakurára ilyen helyzetben előről is. Persze amint befészkelte a fejébe magát ez a gondolat ki is verte azt onnan. " Ez Sakura! " - átkozta magát. " Amúgy is szükségem van a segítségére! Mit fog szólni, ha megtudja, hogy leskelődtem, miközben öltözködött. " Gyorsan el is fordult és a nappaliba sietett. Sakura hamarosan megjelent. Ugyanazt a ruhát viselte, mint tegnap. - Nézd cicus! Vettem neked valamit! - mosolygott, majd elővett egy konzervet és kipréselte belőle annak a tartalmát egy tálba, amit Sasuke elé tett. Sasuke nem tudott mást tenni csak meredten bámulta az előtte található "ételt. "- Jó étvágyat! - mosolygott Sakura. Sasuke ránézett.
- Te komolyan gondolod, hogy én ezt egyem meg? - tette fel a kérdést, de csak nyávogás jött ki a torkán.
- Nyami nyami. - tolta közelebb a lány a tálat.
- Ez már átment egy másik macskán. - morogta Sasuke, amiből Sakura persze nem értett semmit. Ezek után a lány levett egy tálat az asztalról, homokot öntött bele aztán megszólalt.
- Ide piszkíthatsz. - ez volt az a pillanat, mikor Sasuke úgy érezte, hogy a büszkesége teljesen megsemmisül. Újra. Sakura ezek után a vállára vett egy táskát és elhagyta a lakást. Sasuke a macskaétel közelébe se ment. Körbe nézett a konyhában, de az egyetlen ehető dolog, amit látott az egy üveg szaké volt. Az alkoholra pillantott, majd a konzervnek álcázott macskahányásra, aztán újra a szakéra. Végül az italt választotta. Szerencsére Sakura a pulton hagyta a tányért amiből reggelizett, így Sasuke gyorsan az üveg elé tolta. Ezek után feldöntötte az üveget, aminek a nyaka a tányér szélén volt, pont ahogy tervezte. A kiöntés már bonyolultabb volt. Megnyomta az üveg nyakát, de ez nem volt elég így a farkát az üveg alá csúsztatta és így emelte azt meg. Mikor már a tányér tele volt szakéval, akkor elengedte az üveget majd a elkezdte lefetyelni az alkoholos italt. Nemsokára már alig lötyögött valami a tányér alján. Amint Sasuke felemelte a fejét leszédült a pultról.
- Aucs. - nyöszörögte, majd feltápászkodott és ferde léptekkel kivánszorgott a konyhából. " Én most egy macska testében vagyok vagy macskává változtam? Lehet, hogy be kéne szereznem egy olyan szexkönyvet, amilyen Kakashinak van? " - gondolkodott, miközben Sakura szobája felé vette az irányt. - Te jó ég egy macska! - esett hátra, mikor meglátta a tükörképét, aztán beverte a fejét az ágy aljába és kiterült. Legközelebb arra kelt, hogy valaki a kezében tartja. - Másnapos vagyok. - nyávogta.
- Óó azt tudom. - erre a mondatra azonnal kijózanodott. Sakura randipartnerének a karjaiban volt, aki mellesleg felelős volt a macskaságáért. - Ide figyelj! - szólalt meg a férfi suttogva. - Azért változtattalak macskává, mert azt hittem így nem kerülsz majd az utamba, tehát ha közém és Sakura közé mersz állni lenyúzom rólad a bundádat és szőnyegnek fogom használni. - Sasuke érezte, hogy a férfi egyre jobban szorítja így hirtelen belé vájta a karmait az illetőbe, aki elejtette. Sasuke azonnal elrohant. Szerencsére Sakura a konyhában volt. - Bocsáss meg Sakura! Nem akartam a szobádban....- kezdte volna a férfi a magyarázkodást, aki utána sietett.
- Semmi baj. - mosolygott Sakura és felemelte a kisállatot. Sasuke izzó tekintettel fújt a férfire. - Biztos csak nem kedvel téged. Van ilyen.
- Igen. A macskák szeszélyesek. - mosolygott vissza Kodama.
- Köszönöm a segítséget. És hogy haza kísértél. - mondta a rózsaszín hajú, majd a férfi elhagyta a lakást. Sasuke csak tovább bámult utána szúrós tekintettel. " Ez egy elmebeteg! Dögöljek meg, ha hagyom, hogy megszerezze magának Sakurát. "
YOU ARE READING
SasuCat [Befejezett]
FanfictionBeismeri vagy sem Sasuke a vezeklése alatt sokat gondolt arra, hogy milyen is lenne, ha visszatérne Konohába. Az álmaiban ilyenkor az első dolog amit látott az Naruto narancssárga felsője és Sakura rózsaszín haja. Igazából rengetegszer elképzelte ez...