4.rész. ~kedvellek!

283 22 0
                                    

Amikor végeztem, felöltöztem és vissza feküdtem még egy kicsit majd gondoltam felhívom Jungkook-ot, és elmondom hogyan döntöttem.
-Halló!-szólt a vonal túlsó végéről.
-Szia Jungkook!
Jimin vagyok! Csak gondoltam elmondom hogyan is döntöttem azzal a dologgal kapcsolatban, amit mondtál!-kezdtem el, majd nagy levegőt véve neki is kezdtem.
-Próbáljuk meg!- mondtam halkan, mire a másik oldalról szipogást hallok.
-Jungkook... Jól vagy?- kérdeztem aggodalmasan.
-Igen..Jól vagyok! Mondd át jönnél hozzám??-kérdezte, én pedig meglepődtem, hiszen azt sem tudom hol laknak.
-Azt sem tudom hol laksz. -vágtam rá, mire Jungkook felnevetett.
-Érted megyek. De akkor nálam alszol! 😉- mondta.
-O-oké. Mikor jössz? -kérdeztem, majd így felelt.
-Most azonnal!-vágta rá, majd letette a telefont.
Most tényleg nála kell aludnom??!!
Ezt jól megcsináltam. Francba!!
Lemegyek a nappaliba és szólok anyának, hogy ma nem alszok itthon, mert az egyik barátomnál alszom. Csak annyit mondott hogy vigyázzak magamra. Kimentem a házunk elé, és vártam hogy Jungkook értem jöjjön. 10perc múlva egy fekete BMW parkolt le előttünk.
-Szia!- köszönt, majd kiszállt hogy kinyitsa nekem az ajtót.
-Pattanj be!-mondta mosolyogva, én pedig csöndben beültem az autóba.
-És mit fogunk ma csinálni?? -Kérdeztem kicsit félve.
-Semmit. Nálam leszünk. Tv-zünk nézünk valami jó filmet. Lazulunk egy kicsit.-mondta, majd ezek után nem szóltunk többet.

🐇 Jungkook szemszögéből.

Amikor azt mondta hogy oké vágjunk bele... Az felért számomra egy... Nem is tudom mivel..De borzasztóan jó érzéssel töltött el. 3 hónapja sinlődök utána. 3 hónapja... És most végre megkaptam! Az enyém!! És az is marad!!! Kiszálltunk a kocsiból és bementünk a házba.
-Csücs le! Hozok valami nasit! Válassz filmet addig. Abban a nagy kosárban találod a CD-ket.-mondtam, majd bementem a konyhába. Csináltam pattogatott kukoricát bele tettem egy nagy tálba és vissza mentem
Jimin-hez.
Leültünk a TV elé, betettem a
CD-t, majd ahogy elindult a film, láttam hogy Jimin-el nem stimmel valami.
-Mi a baj?-kérdeztem aggodalmasan.
-Semmi. Csak ez nekem új még. Nem volt még soha senkim. Nem tudom hogyan is kellene viselkednem.-mondta elpirulva.
-Aranyos vagy Jimin! Tényleg! Ne szégyeld magad. Legyél olyan amilyen szoktál. Legyél mindig önmagad! Tudom korai még ezt mondanom, de én szeretlek! Olyannak amilyen vagy! Szóval engedd el magad! Okés? -mosolyogtam rá, majd rám nézett, és ő is mosolygott.
Elnéztem egy ideig mosolygós arcát, majd egy pillanattal később azon kaptam magam, hogy az ajkain csüngök! Végig simitottam az arc élén, majd közelebb húzva magamra rántottam. Nyelvemet átdugtam a szájába és így kezdtem felfedezni minden egyes miliméterét. A pólója alá nyúltam, felcsúsztattam a kezem egészen a mellbimbójáig, majd egy kicsit játszani kezdtem vele.
Akkor hallottam meg azt a hangot, amitől azt hittem el megyek szárazon.
Megszakitva a csókot a füléhez hajoltam, és bekaptam az egyik fülcimpáját.
-J... Jung... Jungkook... Ahhh... -nyögte a nevem, mire nekem már teljesen elvette az eszem. Az ölembe vettem, felvittem a szobámban, bekulcsoltam az ajtót, majd lerakva őt az ágyra fölé másztam.
-Jimin...Teljesen elveszed az eszem...-suttogtam a fülébe, mire megint felnyögött.
Elég volt!!
Leszedtem róla az egész ruhát ami rajta volt! Nem érdekel most már mi lesz!! Mikor meztelenül feküdt elöttem, kipirult arccal, az maga volt a mennyország!!
A szemei izzottak a vágytól. Ahogy nekem is.
Tűz forró volt a bőre. És akkor arra gondoltam, soha senkinek nem fogom hagyni hogy elvegye tőlem!!
Lehajoltam hozzá,és újra megcsókoltam. Soha senkit nem akartam még ennyire!!
-Chim-Chim...Akarlak!! -suttogtam, mire Jimin szemei amik eddig csukva voltak, most hirtelen kipattantak, és hitetlenkedve néztek rám.
-Ezt hogy érted?? -kérdezte dadogva.
-Nem tudom elmagyarázni. Engedd hogy megmutassam. Jó lesz! Higgy nekem! Kérlek! Ha nem tetszik akkor nyugodtan pofozz fel! Teszek érte hogy Te is élvezd!! Kérlek! Hadd próbáljam meg!-kérleltem, mire csak bolintott egyet és vissza lerakta a fejét az ágyra.
-Szeretlek Jimin.-suttogtam, majd újra megcsókoltam.



Itt a következő rész!! Remélem tetszik!! 😚😚😍😍😍🌺😍👈🌺😍👈 Jó olvasást!!!

Érted élek!❤🔐/BEFEJEZETT/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن