Zielona skóra i niebieskie włosy? Jak wygląda porucznik?!

235 50 20
                                    


Witajcie, kadeci!

Jak wygląda ten cały porucznik Sieg?

Ktoś go widział?

Czy ciągle nosi mundur?

By odpowiedzieć na wasze nurtujące pytania, teraz zaprezentuję wam siebie - porucznika Siega. Nie powiem o rzeczywistym wyglądzie, bo to zbędne. Chodzi o postać, która mnie prezentuje, czyli wcześniej wspomniany Sieg.

Wiecie już jak się nazywam, lecz mówią mi różnie: Sieg, Siegrain, Sieguś, a nawet Śniegus! (zapomnijcie o tym ostatnim).

Jestem wysokim, dwudziestoletnim chłopakiem/mężczyzną (niepotrzebne skreślić). Szczupły, wysportowany... Jednym słowem wyobraźcie sobie tę kluseczkę Louisa Tomlinsona. Kolor włosów, oczu, kształt twarzy - takie same! Ale nie zapominajcie o wzroście, przewyższam go o całe siedem centymetrów! Często wczuwam się w jego rolę, więc czuję się czasem jak jego brat bliźniak ^.^

Co do ubioru... Mam ogromną słabość do mundurów. Praktycznie nigdy go nie zdejmuję, by zawsze być gotowym do wspólnego biegu z kadetami! Przysięgam, oni to kochają!

Jestem na ogół spokojną osobą, opanowaną, ale i wymagającą! Zdarza mi się zdenerwować, lecz rzadko kiedy pokazuję to na zewnątrz.  Dla relaksu lubię wtedy obserwować moich kadetów robiących pompki w błocie podczas ulewy. Uwielbiam ten widok!  Dbam o każdy szczegół, więc biada tym, którzy niepoprawnie zaścielą łóżko!  Każdy kadet może liczyć na moją pomoc, zawsze postaram się mu pomóc. Chętnie pogadam na różne tematy, ale wiedz jedno: nigdy nie zdradzę ci tego, co ujrzałem w gabinecie Malika.


Do następnego!  ------->

Sieg ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz