Bitmeyen Sevda 13.Bölüm
Akşam konakta.
Zehra: Ben abimi de davet ettimde tek seferde tanışalım Oğuzla diye.
Ayşe: Birtek abini mi?
Julide: Babanlarıda çağırsaydınya kızım
Zehra: Babam zaten bir akşam toplanalım demişti. Toplanırız yine hem yemekleride kişi sayısına göre yaptık
Hediye: Olsun Zehra kızım sorun değil biz Azizeyle hemen gireriz mutfağa
Zehra: Yok zaten yoruldunuz bir tekrardan yemeğemi mi gireceksiniz.
Azize: İyi de siz....yani sen de yardım ettinya biz hiç yorulmadık hem 1 saat bile sürmez yapması zaten işin büyük kısmı bitti biraz daha sarma yaparız , bir börek daha atıveririz fırına , birazda köfteyi arttırdıkmı tamamdır ha birde salatada gerek.
Ayşe: Bunların hepsi 1 saatde mi?
Hediye: Azizeyi mutfakta görüceksiniz benim bir saatde yaptığım işi yarım saate bitiriyor vallaha. Eh yaşlandık artık bizde.
Julide: Vallaha bazı gençlere taş çıkartırsın Hediye.
1,5 saat sonra
KonaktaHediye: Kapı çalıyor kızım bir bakıver.
Azize: Tamam abla. ''Der ve gidip kapıyı açınca Oğuzla göz göze gelir. Ve bir birlerine bakakalırlar bir kaç saniye...Birkaç saniyeydi sadece ama ikisininde etkilenmesine ve çarpılmasına yetmişti bile.''
Oğuz: Demek Ömerin kalbini fetheden şanslı kızımız sensin
Ömer: Oğuuuz
Oğuz: Tamam yaa şaka yaptım.
Hediye: Sofra hazır Julide hanım.
Zehra: Kapı çalıyor babamlar geldi galiba.
''Der ve gidip kapıyı açar ve hep beraber Oğuzla tanışırlar o akşam.''Yarın konakta.
Ömer: Akşam için hazırlanmayı unutmadın demi dışarı çıkıcaz.
Zehra: Hayır unutmadım. Untmadım da nereye gideceğiz bari ona göre hazırlansam
Ömer: O kısmı Ayşeye bırak o biliyor.
Zehra: Nasıl yani?
Ömer: Hadi karıcım ben kaçtım geç kalıyorum. ''Der Zehranın yanağından öperek.''
Zehra: Ben Ayşeyle konuşsam iyi olucak.
Salonda.
Zehra: Ayşecim müsaitsen konuşabilir miyiz?
Ayşe: Akşam için mi?
Zehra: Hı hı...
Oğuz: Gel Zehra otur ben de mutfağa gidiyordum su alıcam. ''Der ve mutfağın yolunu tutar.''
Mufakta
Azize: Birşey mi istemiştiniz?
Oğuz: Şey su alıcaktım da ben.
Azize: Siz zahmet etmeseydiniz ben getirirdim.
Oğuz: Alt tarafı su canım onu da kendimiz alalım değil mi?
Azize: Buyurun afiyet olsun. ''Der ve Oğuz gülümseyerek suyunu alır ve teşekkür ederek çıkar mutfaktan.''
Akşam konakta.
Zehra: Fazla abartlı olmadı mı?
Ayşe: Hayır gideceğin yer için gayet uygun hadi hadi kalk abim gelicek birazdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİTMEYEN SEVDA (TAMAMLANDI)
General Fiction#AdınıSenKoy 💕 3.Sezon ZehraÖmer 💖 OğuzAzize (İlk 10.Bölüm Zehranın kabusu)