Bitmeyen Sevda 9.Bölüm
''Aşık ruh karanlık ve soğuk iklimde yaşar. Isı da ışık da hep bir adım ötede, sevdiğinin ellerindedir. Aşk birbirlerine doğru sürüklenen iki kalbin bir türlü birleşememesi, yaklaşmaya çalışırken uzağa, hep uzağa düşmesidir...''
''Zehra kitabın son sayfasında yazılanları okur ve gözlerinden yaşlar akmaya başlar yine. Bu okuduğu kaçıncı kitaptı ve yine mutsuz sonla bitiyordu...Peki Zehranın kendi hikayesi mutlu sonla bitecek miydi?
7 yıl önce...
Konakta.
Ömer: Konuşmayacak mısın bakmiycak mısın yüzüme?
Zehra: Ömer git lütfen konuşmak istemiyorum.
Ömer: Bak ben binlerce kez özür dilerim.
Zehra: Senin özür dilemelerin benim oğlumu geri getirmiyor ama.
Ömer: O birtek senin değil benimde oğlum benim de en az senin kadar içim yanıyor.
Zehra: O zaman o ihaleye girmeseydin o adamın seni tehtit ettiğini ilk öğrendiğimde yapma Ömer bak ne güzel mutluyuz tüm sorunlarımız bitti 5 yıl bir birimizi ölü sandık daha yeni kavuştuk mutluluğu yakalamışken bunu yapma dedim. Ama sen o ihaleye girerek hepimizin hayatını mahvettin bak oğlumuz ortada yok biz o kazadan kurtulduk ama onun ne ölüsü ne dirisi çıktı değdi mi ha değdi mi?
Ömer: Bak söz veriyorum bulucam oğlumuzu bulucam yine mutlu olucaz.
Zehra: Sen buna inanıyor musun? Ben artık mutluluk denilen o şeye inanmıyorum.
***
Canan: İşte böyle kuzen dayımla Şükran teyze konuşurken duydum
Zehra: Yani babam aslında dayım öyle mi? Canan şaka demi kötü bir şaka mı bu?
Canan: Keşke canım keşke...
***
Zehra: Yani anlayacağın beni koca bir yalana inandırmışlar etrafımdaki çoğu insan bunu bildiği halde susmuş ya ben ne yaptım bu acıları çekmeyi hakedecek ne yaptım? Sen niye susuyorsun niye hiç şaşırmadın?
Ömer: .........
Zehra: Tabiyaa ben de salak gibi burda ağlıyorum bu senin için yeni birşey değilki sen de öbürleri gibi zaten biliyormuşsun.
***
Zehra-Mektup ✉
''Ben gidiyorum Ömer lütfen ne beni ne de oğlumu arama eğer içinde bize biraz da olsa sevgi varsa artık arama. Böylesi senin için de benim için de en iyisi olucak. Ben anladımki biz mutlu olamıyoruz. Biz mutlu olunca hep mutluluğa gölge düşürecek biri çıkıyor ortaya bela çekiyoruz sürekli ben yoruldum bunlardan...Ayrıca bizim kaza geçirmemize ve oğlumuzun kaybolmasına neden olan o adam hala dışardayken ben bir evladımın da hayatını tehlikeye atamam. Son öğrendiklerim bardağı taşıran son damla oldu artık...Hani Yakutla yalancı nişancılık oynuyordunuzya bence gerçeğini yap ve birini bulup evlen beni de oğlunmuzu da unut biz artık dönmiycez ben bundan sonraki hayatımı çocuklarıma adamak istiyorum birini bulmak diğerini de büyütmek için yaşiycam.''
Flashback son.
Konakta.
Aylin: Günaydın baba
Ömer: Günaydın prensesim
Güneş: Günaydın hayatım.
Ömer: Günaydın😊
Güneş: Kahvaltı etmeden mi çıkıyorsun?
Ömer: Evet toplantım var yetişmem gere şirkette yerim birşeyler hem daha Oğuzu karşılamaya gidicem biliyorsun bugün geliyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİTMEYEN SEVDA (TAMAMLANDI)
General Fiction#AdınıSenKoy 💕 3.Sezon ZehraÖmer 💖 OğuzAzize (İlk 10.Bölüm Zehranın kabusu)