ေအာက္က နားေထာင္ေနသူေတြ ထရပ္ကုန္ၾကတယ္ …
" မင္း လုပ္လို႔ ငါရႈံးျပီ ဘယ္လို ေျဖရွင္းေပးမွာလဲ"
" ဘာေတြလာေျပာေနတာလဲ နားမလည္ဘူး
မင္း ဘယ္သူလဲ ဘယ္ကလဲ ဘာလို႔
ျပသာနာ ရွာေနတာလဲ "
" Mean ငါ့ သူငယ္ခ်င္းက သိပ္ စိတ္အေျခအေန မေကာင္းလို႔ပါ ငါ ေခၚသြားပါ့မယ္ "
Gun က Mean ကို တိုးတိုးကပ္ေျပာျပီး
Plan ကို ဆြဲေခၚေပမယ့္ …" မင္း ငါ့ကို ဘာေျပာတာလဲ Gun …
ငါ ရူးေနတာမဟုတ္ဘူး … "
" ေအးပါ ငါက မင္း ေဒါသထြက္ေနတာကို ေျပာခ်င္တာပါ လာ သြားမယ္ လာ
လူေတြလည္း ဝိုင္းၾကည့္ကုန္ျပီ … "
Mark ကပါ ဝင္ျပီး Plan ကို ဆြဲေခၚေတာ့သည္" ငါ မေက်နပ္ဘူး … "
Plan က Mean ကို ၾကည့္ျပီးေျပာေတာ့ …
" ဟက္ ဘယ္သူက မေက်နပ္ရမွာလဲ ဘယ္သူစျပီး ရန္ရွာတာလဲ ေတာက္ … "
ေရွ႕ကိုတိုးလာတဲ႔ Mean ကို Gun ကပဲ တားလိုက္သည္ …
" ငါ မင္းကို ဆယ္ခ်က္ေလာက္ ထိုးသင့္တာ
ပံုစံကိုက အခ်ိဳးမေျပဘူး … "
" ဟ ဘလိုင္းၾကီးေတြ လာရြတ္ေနပါလား … အခ်ိဳးမေျပတာ မင္းေလ "" ေတာ္ပါေတာ့ကြာ … ငါ ၾကားက ေတာင္းပန္ပါတယ္ လာပါ Plan ရာ … မင္းကလည္း လာ လာ "
Gun အတင္းကို ဆြဲေခၚမွ Plan ပါသြားသည္ …
" အဲ႔ဒါ ဘယ္ကေကာင္လဲ … ငါ အလုပ္လုပ္ေနတာလဲ ဘာလို႔ လာဖ်က္ဆီးတာလဲ"
Mean က ေဒါသေတာ္ေတာ္ ထြက္ေနျပီး Mark ကိုေျပာေနသည္ …" အဲ႔ဒါ P'Gun သူငယ္ခ်င္းပါ စိတ္ေလ်ွာ့လိုက္ေနာ္ ခဏေလး ျပီးရင္
P'Gun ျပန္လာလိမ့္မယ္ ခဏေလာက္ စိတ္ထိန္းလိုက္ပါကြာ ေနာ္ "
Mean စင္ေအာက္ကို ဆင္းသြားျပီး ေဘးနားက စားပြဲခံုကို ပိတ္ကန္လိုက္သည္ …
" လာ ရႈပ္တယ္ကြာ … "Mark ကေတာ့ ျပဳံးျပဳံးေလးနဲ႔ စင္ေအာက္ကလူေတြကို ၾကည့္ရင္း ……
" လူၾကီးမင္းအေပါင္းတို႔ ကြ်န္ေတာ္ ေတာင္းဆိုစရာေလးရွိလို႔ပါ အခု ျဖစ္ပ်က္သြားတာကို ဓါတ္ပံုျဖစ္ေစ ဗီဒီယိုျဖစ္ေစ ရုိက္ထားသည္ရွိေသာ္ ဖ်က္ပစ္ေပးပါေနာ္ … ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ "တစ္နာရီေလာက္ၾကာေတာ့ … Gun club ကို ျပန္ေရာက္လာသည္ … လူေတြအားလံုးကေတာ့ ပံုမွန္အတိုင္းရွိဆဲ … Mark က ေထာင့္တစ္ေနရာမွာ Mean နဲ႔ အတူတူထိုင္ေနရင္းမွ Gun ကို လက္ျပလိုက္သည္ …
YOU ARE READING
တြယ္လက္တစ္စံု ( Forever Hiatus 😅 )
Fantasy🍈 မည္သည့္အရာမဆို တြယ္ျငိမိလ်ွင္ ခံစားရတတ္သည္ အထူးသျဖင့္ အခ်စ္ေပါ့ေလ ... 🍈