" Plan မင္းကေလ လူနဲ႔မလိုက္ဘူး စိတ္ၾကီးပဲ "
" အဲ႔ေကာင္က ငါ့ကို သတ္မလို႔ လုပ္တာေလ မင္းေတြ႕တယ္မလား မင္းေတြ႕လိုက္ရဲ႕သားနဲ႔ "
Plan က အသားေတြ တဆတ္ဆတ္တုန္ျပီး
Gun ကို ေျပာလိုက္သည္ ......
" ဟာ မဟုတ္ပါဘူးကြာ သူ႔ဘာသာ အရွိန္မသတ္ႏိုင္လို႔ မေတာ္တဆ ျဖစ္တာပါကြာ "
Plan စိတ္ေျပေအာင္ Gun က လွည့္ေျပာလိုက္သည္ ..." ငါ့ကိုေျပာသြားတယ္ ေနာက္ ဒီ့ထက္ ပိုလန္႔ေစရမယ္တဲ႔ ... ေတာက္ ငါ့ကိုမ်ား "
" Plan ... ဒီကိစၥမွာ မင္းက စမွားတာေလ ေသခ်ာစဥ္းစားၾကည့္ မင္း အဲ႔ေန႔က အဲ႔ေလာက္ စိတ္မဆတ္သင့္ဘူး မင္း အေတြးေတြလြဲေနျပီ "
Gun က Planပခံုးကိုကိုင္ျပီး ေအးေအးေဆးေဆး ေျပာျပေပမယ့္
Plan အသက္ရႈသံေတြ ျပင္းေနဆဲ
" ငါ ... ငါ့ကို သူ ဘာျပန္လုပ္မလဲမသိဘူး ... "Gun Plan ေက်ာကို ပြတ္ျပီး ...
" ဘာမွမျဖစ္ဘူး ငါရွိတယ္ Mark လည္းရွိတယ္ ဒါေၾကာင့္ ဘာမွမပူနဲ႔ မင္းကို သူ ဘာမွမလုပ္ေစရဘူးေနာ္ ... "
" အင္း ......... "
" မင္း သူ႔ကို ေျပလည္ေအာင္ ေတာင္းပန္လိုက္ပါလား သူက မင္းနဲ႔စကားေျပာခ်င္ေနတဲ႔ပံုပါ ေနာ္ စိတ္ထဲ ဘာမွမထားဘဲ အဲ႔ေန႔က မင္းလြန္သြားတာေလးပဲ ေသခ်ာေျပာျပလိုက္ေလ ဟုတ္ျပီလား "
" ငါမွ မမွားတာဟာ မင္းက ငါမွားတာပဲ လုပ္ေနတယ္ ငါ သြားစတာလည္းမဟုတ္ဘူး သူက ငါ့ကို ဒီလိုျဖစ္ေအာင္လုပ္တာေလ ... "Plan သည္ အဲ႔လို ေျပာရဆိုရခက္သည္ ...
အေတြးေတြက တစ္ဖက္စြန္းေရာက္သည္ ...
အားနည္းခ်က္ကို ထုတ္မျပဘဲ ေၾကာက္လန္႔စိတ္ကို ေဒါသတို႔ႏွင့္ ဖံုးလႊမ္းတတ္ေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ..." ဒါေပမယ့္ စကားေလးေတာ့ ေျပာလိုက္ပါလား
ငါ ခ်ိန္းေပးမယ္ေလ ဟုတ္ျပီလား ... "
Plan က ေခါင္းခါသည္ ...
" ကေလးလည္း မဟုတ္ေတာ့ဘူး Plan မင္းက ကေလးကို တတြတ္တြတ္ ေျပာေနရတုန္းပဲ "
" မင္း ငါ့ကို စိတ္မရွည္ေတာ့ဘူးပဲ ... "
" ကြ်တ္ လုပ္ျပန္ျပီ Plan ရာ မင္းကို စိတ္မရွည္ရင္ ေခ်ာ့ေမာ့ေျပာမေနဘူး ထရုိက္ျပီးျပီ
ငါ့ baby ေလးကိုေတာင္
ငါအဲ႔ေလာက္မေျပာရဘူး မင္းေတာ့ကြာ ...... "Plan က Gun ကို လွမ္းၾကည့္ေတာ့ Gun မ်က္လံုးထဲ စိုးရိမ္မႈေတြ ျပည့္ေနသည္ ...
Gun ေလာက္ သူ႕အေပၚ ေကာင္းတဲ႔သူမရွိ ဟု မွတ္ယူသျဖင့္ Gun သူ႔ကို စိတ္ပ်က္မွာလည္း အရမ္းစိုးသည့္ Plan ...
YOU ARE READING
တြယ္လက္တစ္စံု ( Forever Hiatus 😅 )
Fantasy🍈 မည္သည့္အရာမဆို တြယ္ျငိမိလ်ွင္ ခံစားရတတ္သည္ အထူးသျဖင့္ အခ်စ္ေပါ့ေလ ... 🍈