Páciens (Izuku×Reader)

1.8K 104 19
                                    

Izuku fiatal létére remek orvos... Vagy mi is? Nem tudod pontosan.
Annyit tudsz, hogy ma találkozni fogtok, és segít neked újra lábra állni.
Egy autó balesetet szenvedtél és mindened volt a tánc és az akrobatika, de ha nem tudsz járni nem is tudsz majd semmit sem csinálni. Bár így sem fogsz majd akrobatikázni, hiszen egy vascső van a lábadban.
De szerencsédre járni megtanulhatsz, csak nem volt a kórházban szabad ember erre a feladatra, így egy fiatal hallgatót küldtek be hozzád. A nevén kivül nem tudsz róla semmit.

-Szia! - lépett be egy zöld hajú és zöld szemű srác. - Midoriya vagyok, és én fogok neked segíteni járni! - mosolygott rád.

A baleseted óta sosem mosolyogtál, de ő eltudta a saját kis mosolyával elérni, hogy vele együtt mosolyogj.
Segített átszállni a kerekesszékbe és elkezdett téged tolni a folyóson. Bementetek az ajtón ahol egy barana hajú lány ölelte meg a zöld hajút. Picit rosszul érezted magadat. Soha sem voltál még részese egy viszonzott szerelemnek.
Most is egy picit tetszett Midoriya. De most, hogy végre segít járni és itt volt a "szerelme" így már nem is gondoltál arra, hogy egy picit is viszonzott lesz a szerelme.
Amig ők picit beszéltek rólad, addig te elgurultál(XD) a járó korlátok végéhez, és a lábadra erősített fixekkel egy mély levegőt vettél. Megfogtad a korlátokat és felhúztad magad. Kezeid és lábaid hasonlóan kezdted el mizgatni mire mindenki megleődve figyelt téged. A mély csendre Ochako és Midoriya is felfigyelt.
Mikor látták, hogy mindjárt a végén vagy Izuku abban a pillanatban eléd állt és tart karokkal várt. Hiába tudtad, hogy ott van neki Ochako te még is megakartad ölelni, így gyorsitottál a tempon.
A korlátok végénél voltatok, amikor a rossz lábad megcsúszott, de Izuku elkapott. Felvett mennyasszony pózba él elvitt a székedig. Egy hatalmas vigyorral kezdtett el írni egy lapra.
Végül arra lettél figyelmes, hogy Ochako egy szőke srácot tol be. A sracérgesnek tűnt és egyenesen hozzád tolta a barna hajú lány.

-Ő itt Bakugou a páciensem és a szerelmem! - mosolygott rád Ochako.

Kezet ráztatok a sráccal majd Izuku vissza tért hozzád. Már vártad, hogy vissza visz a szobadba, de helyette kimentetek a szabadba. Kint voltatok a kertben és a büfé részhez tolt téged.
Kiemelt a székedből és egy kényelmes bőr üllőalkalmatosságra rakott téged. Hozott neked és magának is egy-egy epres fehér csokis tortát mellé még eperteát.

-Nos. - kezdett bele a zöld hajú. - Arra gondoltam, hogy holnap is kijövünk. Tetszik az elszántságod, és a küzdésed azért hogy járj. Mindent megteszek azért, hogy segítsek neked. Rendben?

-Rendben!

Így teltek a napok és a hetek, és végül már lassan tehettél néhány lépést mankóval és anélkül. Izuku kapott még egy pácienst rajtad kivül aki szint úgy lany volt mint te.
És volt, hogy látványosan flörtölt a sráccal. Volt, hogy eljátszotta jobban szüksége van a fiú segítségére mint neked. Néha volt olyan, hogy Izuku nem tudott neked sedíteni, mert a királykisasszony keresztbe tett neked. Így kerültél át Ochakohoz, Bakugou mellé. Eleinte nem nagyon voltatok jóba végül olyanok letettek mint két testvér.

Eltelt a két hónap és minden egyéb nélkül jártál. Lassan Bakugou is odaért ahoz, hogy naponta többször sétálhasson a mankóval és mivel ő is ott volt neked, te is ott leszel neki.
Segítettél Ochakonak és az orvosokkal is kialakítottál egy kis kapcsolatot. Végül veled egykorúaknak segítettél úgy ahogyan neked Ochako.

Ma is, mint a többi napon helyetesítettél, mikor is egy igen ismerős lányt láttál a fehér ágyon.
Ő volt az aki elsajátította Izukut akivel nagyon régóta nem beszéltél.

-Lám lám. Téged küldtek? - nézett rád gúnyos mosollyal. - Miért nincs is itt Izuku?

-Egy órát késik, ha tudni akkarod. Egyébként is! Nem fogom hallgatni a nyekergésed, szóval most szépen sgítek átszállni a kerekesszékbe és megvárjuk Izukut! - mondtad élesen a szemeibe, majd áttetted a székbe.

BnHA × ReaderWhere stories live. Discover now