★Birthday★

1.4K 87 4
                                    

--Mei-Chan---nak volt a születésnapja de én paraszt nem írtam meg a részt, szóval most duplát kaptok...XD

Legyen elég kifogás az, hogy rajzoltam így nem maradt időm.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Todoroki belépett a ház ajtaján és a kanapén alvó szerelmét nézte

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Todoroki belépett a ház ajtaján és a kanapén alvó szerelmét nézte. Ma van (Név) szülinapja.
Todoroki óvatossam tette le az epres tortát az asztalra, és alvó szerelméhez indult.

-Szerelmem, (Név)! Ideje felkellni. - simogatta a lány karját.

(Név) pislákolni kezdett mint egy lámpa végül szerelmére vezette tekintetét.

-Szia Todo... - motyogott a lány. - Hol voltál hiányoztál...

-Tortát hoztam. Boldog szülinapot Drágám. - hajolt a fiú a lány ajkaira. - Te még most is hiányzol....

Nézte a lány utolsó helyét. Ott látta utoljára mielőtt meghalt.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

(Névbe) Todoroki már nagyon régóta szerelmes volt, de a fiú nem mert lépni, mert a lánynak elméletileg volt párja

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

(Névbe) Todoroki már nagyon régóta szerelmes volt, de a fiú nem mert lépni, mert a lánynak elméletileg volt párja. Most is a leányzó szülinapi partyán ültek... Vagy is ő ült.
Nem ivott nagyon sokat, csak éppen eleget ahoz, hogy szerelmére gondoljon aki már megtalálta mással a boldogságot.
Egyszer csak egy síró lány vágódott le a fiú mellé. Könnyei megállíthatatlanul folytak le.

-Mi a baj (Név)? - kérdezte a lányt Todo.

-Miért pont a születésnapomon?! - sírt még jobban a lány és a fiú nyakáva borult. - Legalább vártak volna még egy hétig! Utálom őket...

Todoroki nem szólt semmit. (Név) hátát kezdte el simogatni, miközben azzal nyúgtatta, hogy ő ott lesz mindig mellette.

Azután három évig kellett Todorokinak elviselnie (Név) pasijait, de mindegyikkel szakított a lány.
Azt mondta, hogy nem akkarja újra átélni azt amit a régebbi első szerelme művelt vele.

Most is mint négy évvel ezelőtt (Név) Todoroki vállán sírt. A fiú már feladta. Ma akkarta megkérni a lány kezét de feladta mikor tegnap a lány barátja szakított vele.

-Te mindig itt leszel mellettem, úgye Todo? - kérdezte rekedt hangon a lány.

-Igen.

-Ha a fiúm lennél te nem csinálnál velem ilyet...? - folytatta.

-Nem.

-Szeretsz engem?

-Igen... - sóhajtott Todoroki. - Szeretlek... Már öt éve.

-Én is szeretlek Todoroki.

-Csak az alkohol beszél belőled! - misolygott szomorúan a srác.

-Akkor bebizonyitom, hogy ez nem igaz! - nézett elszántan (Név). - Aludjunk egy ágyban és ha emlékszek erre a pillanatra akkor...

-Akkor..?

-...

-Megkérhetem a kezed? - mosolygott a srác.

-Igen!

-Rendben!

Azzal fel is mentek a lány szobájába.
Reggel Todoroki ébredt hamarabb. Lágy csókot nyomott a lány ajkaira, mire az csak elmosolyodott.

-Jó reggelt Todo! Vagy mondjam azt, hogy Édesem? - vigyorgott a lány.

-Az édesem jobban hangzik Mrs.Todoroki. - csókolt a lány nyakába.

-Hm... Egyet értek.

BnHA × ReaderWo Geschichten leben. Entdecke jetzt