Kérő:
Todoroki_wife
Gyerekek el sem hiszem, hogy ez a kérés első öt perce és már írhatok 3 storyt!:3
Imádlak titeket!❤❤❤2041-ben már mindenhol droidok segítették az embereket. Bizony. Még téged is!
És nem is akár ki. Mint minden leányzó te is rajongtál Todoroki Shoutoért. Így mindent megadva a rajongóknak csináltak róla másolt Droidokat.
Hogyan szerezted meg végül az igazit? Egyszerű de annál cukibb történet;Pont egy boltba tartottál mikor megláttad az új Todoroki Shouto droidokat. Tudtad, hogy mint az U.A. diákja nem szerezhetsz ilyet csak úgy. Kellett egy kis baki.
De mit ne árt ha csak megnézed őket. Egy osztályba jártatok még sem tudsz vele normálisan beszélni.
Amint beléptél mindenhol Todorokit láttad. A kis boltban végül egy kedves fehér és vörös hajú lány egy kétszárnyas ajtóhoz tessékelt.-Itt bent találkozhatsz az igazival (Név)-chan! - kacsintott rád.
Beljebb kerültél megláttad a rengetegnél-rengetegebb Todorokit. Végül csak néhány csaj volt bennt a hatalmas teremben. Picit feszengve mentél oda az egyik Droidhoz, hiszen az egyenruhád még is csak rajtad volt.
Hátad mögött össze-össze sugtak. Picit félve egy professzor jött ki egy teremből mögötte egy fekete öltönyös Todoroki Droid. A droid magabiztosan és boldogan sétált a férfi mögött.
Egyenesen a lánycsapathoz sétáltak akik meglepve és boldogan nézték a Droidot.-Lányok... - húzta kínos vigyorra ajkait a férfi. - Egy kis hiba csúszott ebbe a droidba. Aki akkarja ingyen elviheti...
-Miféle hiba? - kérdezte az egyik.
-Mondjuk a szeme... - tűrte félre a "srác" haját. - Nincs égési sebe... És... Másról még nem tudunk, de-
-Nekünk nem kell ilyen olcsó Todoroki!
Azzal a droid már kicsit feszengve és szomorúan nézett a professzorra. Te pedig feszenve érezted maga amikor a lánycsoport elhaladt melletted a sok Todoroki közé.
Szomorú voltál, hogy a droid ezt éli át. Így picit közelebb érve neghallottad a professzort.-Sajnálom... Így szét kell téged szedni.
-Ne! - estél pánikba és kicsit hangosabban adtad tudtukra hogy ott vagy. - Nem szükséges szétszedni! Én... Haza viszem!
-Rendben kisasszony! - vezette eléd a droidot. - Kérem írja itt alá! - leírtad a neved a papírra. - Rendben. Mostantól az öné.
Azzal ott hagyott titeket. Picit félve felé nyújtottad a kezed.
-(Teljes Név) vagyok. - megfogta a kezed.
-Én Todoroki Shouto, vagy HP00001.
-Te vagy a legelső akit legyártottak? - tátottad el a szád.
-Igen. - kuncogott egy kisebbet.
Ezután az egész hazafelé tartó utat végig beszéltétek. Teljesen olyan volt mint Todoroki.
De volt, hogy az úgy mond "hibája" ami az volt, hogy néha hosszú időre csak úgy "leállt".
És abben az egészben azt bántad a legjobban, hogy amikor nem volt kinek a vállán sírnod, még rá sem számíthattál mert leállt.Úgyan ez volt egy nyáron. Az U.A. kitalálta, hogy most csinál egy szerelmesek hetét.
Te is írtál egy levelet az igazi Todorokinak amit névtelenül céloztál átadni, de a droidod ráírta a neved. Nem volt jó hangulata amit nem tudtál hova tenni így nem zaklattad.Akkor még nem tudtad, hogy a droidod az igazi Todoroki. Az első sikeres droidot átalakították, így Todoroki írányitani tudta.
Úgyan azt érezték, úgyan úgy viselkedtek...
Végül a szerelmes hét második napján egy nyúzott Todoroki jelent meg az osztály közösségben. Leült szorosan melléd és a válladra hajtotta a fejét.
Végül egész nap a nyakadba lihegett aztán mikor egy srác oda jött hozzád szerelmet vallani rezzenéstelen arcal egy jégfalat emelt eléd.
Átölelte a derekad és nyakadba fúrta az arcát.-Szeretlek (Név). Nagyon szeretlek.
Itt eltört a mécses és felé fordulva a nyakába vetetted magad.
-Én is szeretlek!
-Tudom...
Elmesélt mindent, azt hogy ő írányitotta a droidot. Te pedig újra belé szerettél.
Azóta is együtt vagytok. Már a kezedet is megkérte.
KAMU SEDANG MEMBACA
BnHA × Reader
Cerita PendekBoku no Hero Academias történetek, oneshotok. Akit érdekel nézzen bele. Nem tudom, hogy hetente hány rész lesz kint, de megpróbálom a legjobbakat nyujtani. Kérések nem mindig lesznek! Ha egy olvasomnak van a születésnapja az peddig nyugodtan kérhet...