Mozi (Todoroki × Reader)

4K 189 33
                                    

Mit kezdhetnél azzal, ha te egy visszahuzodó lány vagy? Sisem voltak barátaid, és mind addig azt hitték, hogy nincs képességed amig egyszer megakartak az osztálytársaid verni hetedik osztályosan, és egybe nem olvadtál az árnyékoddal.
Nem tudtak megütni aminek te nagyon örültél. Nem tudtak bántani! Végre balamit el is értél.
Később bekerültél az U.A.-ba. Minek köszönhetően?
All Might egyszer észre vett téged amikor haza felé sétáltál és amikor hozzád szóltak és megakartak ütni, te szó szerint árnyék lettél.
Másnap úgy ment be az osztályodba mintha a lánya lennél. Magához ölelt és te sírni kezdtél. Tudtad, hogy be fog jönni azért, hogy az U.A. felvételiére tökéletsen fel legyél készülve. Magán tanuló lettél és ő peddig segített neked.
Végül a felvételi napján magadat is meglepve sikerült bejutnod. Fel sem tudtad fogni.
Végül az osztály bucsúztaton nem úgy jelentél meg, mint mikor utoljára láttak. Hajad már a derekadig ért, a tested sokkal nőiesebb lett és hajad végét befestetted (K/sz) színűre.

Végül az iskola első napján vigyorogva mentél be a termedbe. Az első aki feltűnt neked az egy felemás hajú, és heterokromiás srác volt. Titokzatosnak látszott. Az is volt.
Sokáog úgy voltál vele, hogy nem érdekel téged semmi csak az, hogy hős legyél. Hiszen azért választottad ezt a sulit. Mi másért, talán a helyes pasikért?
Nem vagy ribanc!

Éppen egy matek órán ültél, és azon gondolkodtál, hogy hogy hívd el Todorokit. A napok és hetek elteltével rájöttél, hogy szerelmes vagy belé. Imádtad a szemeit és a haját is, azt a fele más haját.
Egy kincs volt számodra. Mindig meghallgatott. Sokáig ő sem nagyon nyílt meg, de végül veled együtt sikerült neki is. Sokkal többet beszélgettetek.

Egyik nap végül elhívott moziba amit te nagyon vártál.
Úgy gondoltál erre mint egy randira, és hogy mit akkart, hogy megnézzetek? Valami horrort.

Reggel nyolckor már nálad is volt. Hideg révén felöltözött és arca picit piros volt. Te is szépen felöltöztél, egy (K/sz) kötött pulcsit vettél fel egy fekete cica nadrággal. Térd felettig érő fekete fűzős csizmával. Hajad ki engedve hagytad, és egy szintén (K/sz) masni volt a hajadban.
Elmentetek egy kávézóba is ahol egy kellemes süti mellett megbeszéltétek, szerintetek kinek-ki tetszik az osztályból. Végül odaértetek magatokhoz. Todoroki azt mondta, hogy neki Momo tetszik és, hogy te vagy az egyetlen lány akivel igazán tud beszélni.
Amikor kimondta Momo nevét a szíved szinte kifacsarta magát, azért, hogy a saját halott testén táncoljon.
Te peddig akkor hazudtál életedben Todorokinak. Azt mondtad neki, hogy a legjobban neked Denki tetszik, és hogy sosem tudnál másképp nézni rá mint a szerelmedre.
Akkor peddig Todorokit valami szíven ütötte.

Amikor sétáltatok, és nem nézted őt nem mosolygott. Fájt neki amit mondtál de nem tudta miért. És mi volt erre a válasz?
Beléd szeretett. Miért mondta Momo nevét? Mert Momo volt az első lány akit megjegyzett.
Fájt neki, hogy te Denkit "szereted"? Igen. Nagyon is. Már azon gondolkodott, hogy feladja a randit... Már mint szerinte randi... És haza megy.
De amikor beültetek a filmre és az egyik pillanatban hozzá simultál bal karjához a szívét melegség járta át. Megölelt és te védekezően bujtál karjaiba.
Aztán este 7-kor már otthon voltál.

Másnap a suliban Denkinek elmondtál mindent. Hogy szerelmes vagy Todoba. Hogy azt hazudtad a fiúnak, Denkit szereted...
De Denki megbocsátott. Hogy miért? Mert megelőzött téged Todoroki, ő is elmondott mindent a szőkének.

Végül Todoroki megvárt téged suli után. Amikor már csak ti voltatok bent az osztályban oda ment a padodhoz, lehajolt, és ajkaid a tiédre nyomta.
Lassan végig nyalt alsó ajkadon, és te a csókba nyőgve széttártad ajkaid. Ezt kihasználva a fiú, át csusztatta a nyelvét a szádba.
Remegtél a csókjától.
Megfogta remegő kezeid, és nyakába akasztotta azokat. Kiegyenesedett, amit te úgy követtél, hogy felálltál. Erre várt.
Bele markolt a fenekedbe, ezzel jelezve, hogy ugorj az ölébe. Ezt te szíves örömest megtetted.
Dereka köré tekerted a lábaid. Elváltatok egymástól, a hülye levegőhiány miatt. Előbb kifujta magát mint te és vigorgott.
Tudta, hogy most már csak az ővé vagy senki másé.

Össze kulcsolt újjakkal indultatok meg hozzád. Az egyik utcában nyávogásra lettetek figyelmesek. A felemás hajú fiú leguggolt egy bokor elé, mire egy szürke cicus bujt ki onnan. Nagyon vékony volt és a bundája sem volt vastag. Gondoltál egyet és letérdeltél a szerelmed mellé. A cica reménytelen tekintetét látva úgy gondoltad, te ezt a cicát megtartod.
Todorokira néztél majd miután bólintottatok, levette a sálját és a cica köré tekerte. Felvette a kis élőlényt a földről és futni kezdtetek hozzád. Beérve a házba letette a kanapéra amig te két kisebb tálat vettél elő. Az egyikbe vizet raktál a másikba peddig a tegnapi vacsorádból megmaradt sültcsirkét. Kivitted a nappaliba ahol a cica az étel illata éreztén kiugrott szerelmed öléből.
Amikor meglátott téged ahogy a tányér mellett a szőnyegen ültél megijedt. Azt hitte, hogy azt nem ő kapja és meg kell várnia a többi macskát.
Rájöttél, hogy mi zajlik a pici cicus fejében ezért ciccegtél neki, mire elindult feléd. Rádnézett majd a tányérra. Evett egy falatott majd megint rádnézett. Ez így ment legalább öt falatig, míg nem lassan felálltál és beleültél az éppen mélyen merengő Todoroki ölébe.

Nyakadba furta a fejét és mielőtt elaludt csak annyit motyogott;
-Szeretlek (Név)!

BnHA × ReaderWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu