Az őrök végre megérkeztek, de már csak a vérbefagyott Lydia-t találták Aylin karjaiban. Aylin ránézett a nőre, szemei kikerekedtek, tudta, hogy ez csak Sarah műve lehetett.
-Mit tettél, te őrült? Kérdezte magától suttogva miközben a véres kezeit bámulta.
-Aylin Roth, kérem álljon fel lassan. - szólította fel az egyik őr.
Aylin lassan elengedte a nőt, majd feltett kezekkel félreállt. Az őr odarohant Lydia-hoz.
-Halott. - állapította meg a férfi. - Kérem jöjjön velünk Aylin.
Aylin engedelmesen követte az urakat. A rendőrség is kiérkezett a helyszínre, majd mindenki keresni kezdte James Hayn-t, míg Aylin-t bekísérték a rendőrségre. Nem találták meg a férfit, azonban országos körözést adtak ki ellene.
A rendőrörsön egy hölgy közeledett Aylin felé.
-Aylin Roth? - kérdezte egy nyomozó.
-Igen, én vagyok.
-Kérem kövessen a kihallgatóba... -Amanda Lockwood vagyok. - mutatkozott be a nyomozó. Csak néhány kérdésem lenne Önhöz miután megnéztük ezt a rövid kis videót. - majd feléfordította a laptopját.
Aylin könnyes szemekkel nézte végig a videót, majd Miss Lockwood hirtelen lecsapta a laptopot.
-Elmondaná Miss Roth, hogy mi történt?
-Hát...éppen járőröztem a folyosókon, mire az őr szobából szóltak, hogy James Hayn szökésben van és már leütött egy őrt. Az őr azt is elmondta, hogy valami fegyver van a kezében ezért felkaptam egy szikét a nővér szobából, mert James egy nagyon agresszív pszichopata, meg akartam védeni magam. A 2. emeleten futottam vele össze és az útjába álltam, azonban ő gyorsan megsebesített az ollóval, ami a kezében volt. - innentől kezdve már nem emlékezett ugyan, hisz ami ezután jött, már nem az ő tette volt, de a videón láttakból folytatta. - Ezután gyorsan utána futottam, nem hagyhattam, hogy megszökjön. Épp meg akartam sebesíteni a szikével, hogy legalább addig lefoglaljam, míg az őrök meg nem érkeznek, de hirtelen Lydia ugrott elém, és már lendítette is a karját hogy megöljön a késsel. De önvédelemből én is megsebesítettem a szikémmel, így Lydia meghalt a karjaimban. - nézett meredten maga elé.
-Nos, Miss Roth. A halottkém boncolása szerint a szike ugyan mélyre hatolt, de nem érintett semmilyen létfontosságú szervet.
Aylin felkapta a fejét. - Tessék?
-Lydia nem a szikéje miatt halt meg, hanem a szíve állt meg hirtelen. A halottkém azt mondta, hogy a szív koszorúerei már nagyon rossz állapotban voltak, így az is csoda, hogy csak ma halt meg.
Aylin nem tudott mondani semmit sem. Hirtelen megkönnyebbülést érzett.
-Hazamehet Miss Roth. Köszönöm, hogy befáradt.
-Köszönöm Miss Lockwood.
Aylin taxiba szállt, majd az éjszaka közepén hazaért. Kabátját levette, majd véres felsőjét sikálni kezdte, miközben motyogott.
-Nem hiszem el, hogy lehetsz ilyen felelőtlen Sarah...meg is ölhettük volna. Tudod mekkora szerencsénk volt, hogy nem a szike miatt halt meg, hanem megállt a szíve?! De persze téged nem érdekel, mert a börtönben is csak én ültem volna, ott biztos nem jössz elő...
Morgolódott magában, azonban semmi válasz nem jött rá.
Aylin csak mosta és mosta a ruhát, azonban a vérfoltok nem akartak kijönni belőle. Üvegrepedezést hallva felnézett, majd látta, hogy a tükör több száz, apró darabra törik, majd a mosdókagylóba esve elvágják a kezét, így mégvéresebbé téve a vizet, melyben a véres felsőt mosta. Hirtelen eldobta a ruhadarabot és hátrálni kezdett. A falakon vér csurgott le, így a kövön összegyűlt véren hanyatt vágódott. Egy fél óra múlva magához tért. Körbenézett. A fürdőszoba ugyanolyan tiszta volt, mint mikor bejött kimosni a ruhát. A tükör is egyben volt...
YOU ARE READING
Women [BEFEJEZETT]
Mystery / ThrillerBlacwell Elmegyógyintézet, szigorúan őrzött részleg : Egy igen agresszív pszichopatának sikerült megszöknie. Vajon mi a kapcsolat közte és az elsőre ártatlannak tűnő ápoló, Aylin Ruth között, aki mély titkának elrejtéséért testi örömöket nyújt? Vala...