Másnap Aylin mégjobban fázott, mint eddig. A ház teljesen kihűlt. Le akart menni a pincébe meglesni a kazánt, hátha be tudja indítani, de nem találta a pince kulcsot.
-Hova az istenbe tűnt ez a szar? - mérgelődött miután már egy fél órája kereste. Sehol nem találta, így végül feladta. Anyját felöltöztette és ő is felvett még néhány réteg ruhát. A mai szabadnapot így tengette el, majd este a pizsamája mellett megpillantotta a pince kulcsot. Megörült, majd gyorsan lefutott és begyújtotta a kazánt. Érezte, hogy jön belőle a meleg, ezért, hogy méghamarabb felmelegedjen, anyját közelebb tolta a pincéhez, ő pedig felment a szobájába és ablakát résnyire nyitotta.
Másnap reggel nagyot nyújtózott majd kinyitotta szoba ajtaját, de valami más volt a házban.
-Mi ez a szag? - mondta, miközben nagyokat köhögött. -Ez gáz szag. - felsőjével rögtön befogta orrát és anyjához sietett. Gyorsan kinyitotta az ajtót, hogy szellőztessen, majd visszafutott az asszonyhoz.
-Anya. - szólongatta, azonban a nőnek már nem volt pulzusa. - Anya! Anya! - kiabálta, majd hisztérikus sírásba kezdett. -Nem! Nem lehet!
Remegő lábain a telefonért nyúlt és tárcsázni kezdett, mire önmagát látta szemei előtt.
-Kit fogsz hívni? - kérdezte Sarah.
-A mentőket vagy rendőröket, mindkettőt. - mondta elcsukló hangon.
-Szerinted mit fognak gondolni, mi történt? - nézett szemöldökét felemelve Aylin-re.
-Hogy a kazánból gáz szivárgott...
-Igen, amit a tegnap jött szerelő elmondott neked, hogy ne gyújtsd be a régi kazánt, és micsoda véletlen, hogy csak te élted túl, nem gondolod? - nézett mosolyogva.
Aylin letette a telefont és könnyes szemeivel Sarah-ra nézett.
-Ezt hogy érted Sarah?
-Úgy, hogy TE gyújtottad be a kazánt, amiből gáz szivárgott, és csak TE élted túl. Szerinted mit fognak gondolni, miért tetted mindezt?
-Te rohadék. - kiáltotta fel Aylin, majd nekifutott, hogy elkapja Sarah-t, de az egy szempillantás alatt eltűnt. - Te ölted meg anyát, nem én. - kiabálta keserves sírás közepette. - Te voltál, nem én! - mondta egyre halkabban miközben anyja lábai elé kuporodott.
Miután összeszedte magát levitte anyját a pincébe és az ott lévő hatalmas fagyasztóba rakta, elismerte, hogy Sarah-nak igaza volt. Ha bárki rájönne, hogy a gáz szivárgást csak ő élte túl, biztos börtönbe menne, amiért megölte az anyját.
Eközben a rendőrségen beigazolódott, hogy a James Hayn lakásában talált ujjak és nyelvek, mind az áldozatokhoz tartoztak. Néhány perccel a jó hír megkapása után a főnök ajtaján kopogás hallatszott.
-Jöjjön.
-Öhm, főnök...csak azt szerettem volna kérdezni Öntöl, hogy nem gondolja, hogy ez egy kicsit túl egyszerű ügy volt?
-Mire gondol Miss Lockwood?
-A James Hayn ügyre. Az első áldozatoknál semmi nyomot nem találtunk, alapos volt, majd hirtelen a legutolsónál találunk egy hajszálat, ráadásul mire odaérünk ő már halott? Nem gondolja, hogy kicsit fura?
-Miért gondolnám? Lehetséges, hogy csupán a véletlen műve, hogy az utolsó áldozatnál odahullott a hajszála, vagy már nem volt ideje leellenőrizni a helyszínt. És ne feledje, hogy James Hayn egy pszichopata volt, pont ráillik, az is, ahogy gyilkolt és az is, ahogy megcsonkította a testeket és megtartotta a darabokat az áldozataiból. Az ilyeneknél ráadásul nagyobb az esélye, hogy öngyilkosok lesznek, és semmi idegenkezűséget nem találtunk.
YOU ARE READING
Women [BEFEJEZETT]
Mystery / ThrillerBlacwell Elmegyógyintézet, szigorúan őrzött részleg : Egy igen agresszív pszichopatának sikerült megszöknie. Vajon mi a kapcsolat közte és az elsőre ártatlannak tűnő ápoló, Aylin Ruth között, aki mély titkának elrejtéséért testi örömöket nyújt? Vala...