3.

262 12 0
                                    

A kövér, öreg férfi feldobta Aylin-t az asztalra és csak dugta és dugta miközben mélyen a szemébe nézett, néhány perc múlva szeme kiakadt, megállt. Aylin elvágta a torkát. Vére a lány arcába spriccelt, majd hátraesett és elvérzett. Aylin megnyalta a szájára csapódott vért, majd azt mondta.

-Megérdemelted. - húzta mosolyra száját.

Aylin sikítva ébredt fel.

-Uramisten! - kiáltotta. 

Miután megnyugodott lement anyjához, hogy megnézze hogy van.

-Szia anya! Hogy vagy ma reggel? - nézett rá mosolygósan. 

-Ölj meg! Ölj meg! - rántotta közelebb lányát.

Aylin hátraesett, majd bámulni kezdte a nőt.

-Anya. - suttogta, miközben kezeivel szeme előtt legyezett, de semmi reakció nem jött az asszonytól. - Ahh...megint csak képzeltem. - ütötte fejét.

Miután rendbe rakta anyját, elindult dolgozni. A ma estéje végre szabad volt. Alig várta, hogy hazaérjen, és vehessen egy jó nagy forró fürdőt. 

Miután később hazaért fárasztó munkájából, ledőlt a kanapéra anyja mellé, és beszélni kezdett hozzá.

Eközben a város szívében egy férfi megcsonkított holttestére találtak. Amanda Lockwood sietett a helyszínre.

-Jó napot! Amanda Lockwood vagyok, mit tudunk az áldozatról? - kérdezte a nyomozó.

-Az innen nem messze lévő pubban iszogatott a haverjaival és mikor már fáradni kezdett, hazaindult. A barátai nem tudtak semmi mást mondani, a férfi senki mással nem beszélgetett. Egy járókelő talált rá. Leütötték, azonban a halál oka ez a sok késszúrás, amelyekből egy létfontosságú szervet talált el. Ha az első szúrás után el is menekült volna, akkor is meghal. A gyilkosunk biztosra ment. A gyűrűsujjának pedig az alsó ujjpercét levágták.

-Értem. Biztonsági kamera felvétel nincs véletlen?

-Nincsen sajnos. A pub tulajdonosa mondta, hogy csak jövőhéten akarta felszerelni őket.

-Akkor magyarul egy szellemet keresünk, aki lehet, hogy a pubban nézte ki, de az is lehet, hogy egy olyan őrülttel van dolgunk aki simán az utcán járó embereket támadja meg, csak úgy random...De az biztos, hogy okos és ez a sok késszúrás nem azért volt, mert nem tudta, hogy egytől meghal-e, hanem mert, mert valamilyen komfliktusa volt a férfival és mérges volt rá. Tehát valamilyen kapcsolatuknak kell lennie. Hívd be a barátait az őrsre, beszélni akarok velük mégegyszer. - mondta  Miss Lockwood.

Másnap reggel Elizabeth kelt fel. Szerény személyiség lévén nem gyakran jön elő, sőt a veszekedésekből is inkább kimarad, hagyja, hogy a két erősebb személyiség, Aylin és Sarah lefolytassák apró harcaikat. Lelke azonban egyértelműen tiszta és gyermeki, akár Lucy-é. Az anyjához lemenve, átölelt őt, majd rendbetette és elindult a  munkába. Este Sam csengetett az ajtón.

-Sam. - mosolyodott el Aylin.

-Szia kincsem.

Miután beinvitálta a férfit, leültek vacsorázni, majd együtt nézték a Tom és Jerry-t. A mese végeztével Sam lassan csókolni kezdte Aylin nyakát. Egy pillanatra Sarah tűnt fel, aki undorodva eltávolodott a férfitól, majd kirohant a fürdőszobába.

-Istenem Aylin, ez a csávó olyan idegesítő, és ez a Tom és Jerry...lekaparom az arcomról a bőrt. - beszélt magához a fürdőszobában. -Nem is értem miért vagyok most itt... majd becsukva szemét Aylin-re koncentrált. Miután Aylin visszatért, lement Sam-hez, majd szeretkezni kezdtek. A férfi később aznap este hazament. 

Women [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now