Niezwykła wiadomość

22 3 0
                                    


Był dzień po zakończeniu roku szkolnego.

Marcel spacerował po wsi, ponieważ był umówiony z kumplami.

Nagle od tyłu naszedł go Jacek. (od tyłu?? Ostro)

-Bu! :}-krzyknął do ucha Marcelowi. 

-Ej no kurwa! Ogarnij się debilu, bo Ci zbiór zębów wyjebię poza nawias. Cymbale ty, dzbanie jebany. -powiedział z wyrzutem Marcel. >>>>:\\\ (Ostroooooooo)

-No sory, no. :((( -odpowiedział Jacek. (Na pewno nie miałeś złych intencji, Jacuś. Wybaczymy Ci.)

W oddali widać było zbliżającego się Łukasza. Biegnął do nich ubrany w dresy. (A to co? Osiedlowy sebix?)

-Wygląda jak menel xDdddD!!!1 - powiedział Jacuś placuś.

-O ty chuju, słyszałem to! >:V -zawołał Łukasz.

Łukaszek przywitał się z nimi. Poszli wspólnie na boisko. Jacek spojrzał ukradkiem na spodenki Marcela.. 

[Ale on ma sexi nogi..i nie tylko nogi...] -pomyślał Jacek. (c o tu sie dzieje)

Usiedli na ławce i otworzyli paczkę chipsów, którą przyniósł Łukasz. Zajadali ze smakiem, patrząc na mecz piłki nożnej.

-Jacek, moja stara załatwiła nam wyjazd z moim starym na obóz! :D - zawołał z entuzjazmem Marcel.

-Co?!!1 Ale zajebiście! -krzyknął podniecony Jacek.

W tym czasie Łukasz pognał wielkimi susami do swojej dziewczyny - Zuzanny.  (mmm, fałdki latały)

-To kiedy wyjeżdżamy? -spytał Jacek

-Pojutrze. Będziemy mieć wspólny namiot. :| -oznajmił obojętnie Marcel. 

[TAAAAK! KURWA TO JEST TO!!!] - uradował się w myślach Jacuszek.

CDN. XDDD


Marcel x Jacek - Macek.Where stories live. Discover now