Kiedy zaprasza cię na swojego fan-meeting'a :3
Maraton: [1/5]
RM:
Siedziałaś właśnie w domu nudząc się... Dramy ci się znudziły, na spacer albo do sklepu też ci się iść nie chciało...
Aż nagle przyszła do ciebie wiadomość. Od razu na twarzy miałaś uśmiech kiedy zobaczyłaś nazwe "Nam-destruktor"
Treść wiadomości była następująca:
"Hej [T.I]! Mam nadzieję, że nie masz żadnych planów wieczorem. Razem z chłopakami mamy fan-meetinga w pobliskim domu kultury... Tak pomyślałem czy byś nie chciała przypadkiem no wiesz.... Wpaść??? Poznałabyś reszte ekipy i moglibyśmy spędzić razem czas... Daj znać przed wieczorem to podam ci dokładny adres i miejsce!"
Ty długo się nie zastanawiałaś i od razu odpisałaś Jooniemu.
"Jejku! Dzięki, że o mnie pomyślałeś! Jak mogłabym nie wpaść! Czekam na info z adresem :3 Do zobaczenia wieczorem!"
Zapowiada się ciekawy wieczór!
Suga:
W tę jakże nudną sobotę naszła cię ochota na malowanie paznokci. Będąc już przy końcu swego arcydzieła zadzwonił twój telefon...
Ty przestraszyłaś się i dosyć mocno wyjechałaś "za linie".
Zła sprawdziłaś wyświetlacz... Dzwonił "Miś- Yoongi". Szybko odebrałaś.-Czego?
- Ohooo... Coś się stało? Mam się bać?
- Przez ciebie, sobie źle paznokcia umalowałam... Masz wyczucie!
- Oj przepraszam przytulanko... Ale do rzeczy!
Masz wolny czas wieczorem??
- Raczej tak... A co?
- A to fajnie... O 18 mamy spotkanie z fankami i pomyślałem, że ty też mogłabyś przyjść! Przynajmniej mi się nudzić nie będzie... Dam ci specjalną przepustkę. Odmowy nie przyjmuje! Adres wyślę SMS-em. Do zobaczenia [T.I]!~~~~No cóż zatkało cię troszke... Ale może być fajnie... Się okaże wieczorem ( ͡o ͜ʖ ͡o)
CZYTASZ
ʀᴇᴀᴋᴄᴊᴇ || ʙᴛs
RandomCringe alert ❗KSIĄŻKA PISANA W WIEKU NASTOLETNIM, NIE POPRAWIANA, CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ ❗ No co.. Reakcje... To reakcje tak? ❤❤❤ ~Czasem zbyt dużo cringe'u ~Może kiedyś tam jakieś smuty ~Nie odpowiadam za zrypaną psyche...