První sníh

52 6 2
                                    

-O tři měsíce pozdějí-

PAYTON-

Za dva týdny jsou vánoce a máma s Meg poletí za tři dny za babičkou do New Yorku.Chtějí s ní být alespoň na pár dní o svátcích.Je nám 15,takže nás tady na ty 4 dny nechají. Navíc s Laurou začínáme plánovat vánoční párty u vás doma. Lauře se ten nápad už od začátku zamlouval a  začala shánět někoho,kdo sežene nějakej alkohol.

Včera  jsme já i Laura složili zkoušky z ovládání vody,a já se naučila číst myšlenky.Zatím to neovládám tak dobře jako máma a Meg ale něco pochitím.Zrovna včera byla můj testovací subjekt Laura.U nějakého filmu se hlavní hrninové  začali dost vášnivě líbat a Laura začala myslet na to jak něco podobného den předem dělala s Mattem na školních záchodech.Začala si to v hlavě přemítat a já jsem zase radši začala vnímat televizi.Když si uvědomím že moc nechybí k tomu aby se spolu vyspali tak se celkem stydím.Sama kluka už přes rok nemám a Adam po mě ani nekoukne.No teda koukne,protože jsem jeho nejlepší kámoška,tak mě nazývá mimochodem,ale nebere mě jako nic víc.

Přemýšlela jsem tak celou noc o všech věcech co se poslední dobou stali,až jsem usnula.

Ráno jsem se probudila jako každý školní den když máma začala roztahovat závěsy se slovy aby jsme s Laurou vstávaly , že už je ráno.Sešly jsme dolů a tam už nám teda Meg dávala na stůl jídlo.Podívala jsem se z okna a sněžilo.První sních v tomhle roce.Páni je to kouzelné.Všude bylo bílo a já si vzpoměla na ty časy kdy jsme s tátou stavěli sněhuláky a dělali sněhový andělíčky.Už je to 7 let co umřel.Přestala jsem se koukat do okna na vločky padající z nebe a začala jsem jíst další kuchařský výkon tety Meg.

Ve škole jsem celej den nevnímala a koukala z okna.Občas jsem se usmála na Adama když pronesl nějakou vtipnou připomínku k výkladu.Chvíla jsem sledovala Lauru a Matta jak jim to  spolu sluší.Přeju jim jejich vztah,ze srdce.Jsem ráda že je Laura šťastná.

Před školou mě Adam zastavil,chytil mě za ruku a ustaraně se na mě podíval. ,,Je ti něco Pay,nevypadáš nejlíp.Jsi smutná?'' Je tak starostlivej.Je úžasnej...kámoš.. ,,Né,nic mi néní. Jen jsem unavená.'' a pokusila jsem se o úsměv. Adam mě propletl prsty mezi ty moje a prohlásil že dneska jdeme k němu koukat na film.Byla jsem ráda že s ním budu chvíli sama. ,,Fajn jen to dojdu říct Lauře jo?!'' Šli jsem za Laurou,která byla kousek od nás s Mattem.Adam mě pořád držel za ruku.A usmíval se od ucha k uchu,jako by všem těm klukům který ho probodávali pohledem říkal ano,tuhlectu blondýnku mám já , a né vy.Cítila jsem se jako když jsem úplně nejvíš,a všichni žárlí.Ve chvíli kdy jsme dorazili k Lauře a Mattovi se na mě Laura podívala a probodla mě pohledem.Ona si na Adama dělá nějaký nároky? Dyť má  Matta ne?! ,,Lauro,jdu s Adamem k němu,řekni mámě že přijdu na večeři jo!?Čau'' otočila jsem se aniž by něco stihla říct a šli jsme.

U Adama jsme si sedli na gauč,udělal nám kakao,a  přikryli jsme se velkou jemnou dekou.Pustil nějakej horor a já jsem si chvílema tou dekou přikrývala oči,a trochu i křičela.Adam se mi vždycky zasmál a potom mě chytnul pod dekou za bok a přisunul se.Měli jsme nohy na stole,takže jsem si položila ruku na jeho hruď a jednu nohu přehodila přes jeho.Usmál se a mlčeli jsme.Chtěla jsem vnímat ten film ale nešlo to.Přelížděl mi prstama po stehnu,boku a občas i nahoru na břicho.Oplatila jsem mu to.Strčila jsem ruku pod jeho tričko a hladila ho.Začali jsme se nahlas smát a on se na mě podíval.Bylo asi půl šestý,venku sněžilo a bylo šero,takže jsem neviděla jeho modrý oči.Začal se přibližovat a já přivírala oči. ,,Můžu?'' zeptal se trochu váhavím hlasem. ,,ee hm'' jen jsem tak vzdychla jakože může.A v tu chvíli se naše rty setkaly.Trochu jsem otevřela pusu a vydechla.Adam toho využil a začala jazyková bitva.Obmotala jsem ruce kolem jeho krku a on jenom přejížděl prsty po mých zádech.Po chvíli jsem se odtrhula a lapala po dechu.Začali jsme se usmívat  a koukali si do očí.Nevydržela jsem  to a začala se nahlas smát.Adam se ke mě přidal a my se tam smáli jak dva šílenci.V tu chvíli odemkla jeho máma vstupní dveře. ,,Adame,jsem doma.'' Když mě viděla na jejich gauči jak objímám jeho syna,tak jí ten úsměv přešel.Odtrhla jsem se od Adama a zamumlala něco jako dobrý den a že to není jak to vypadá. ,,Mami,to je Payton.Kamarádka..''pronesl aby se uvolnila atmosféra. ,,Dobrý den'' řekla jsem trochu nejisně ,,Myslím že už půjdu.'' pronesla jsem a byla jsem celá červená. ,,Vyprovodím tě , počkej před barákem.'' Pronesl Adam a šel za mámou do kuchyně.Chvíli jsem tam čekala a potom se otevřeli dveře a Adam se začal hrozně omlouvat.Prý jeho máma nesnese že se její malej klučina všímá jiných holek než je ona.Chudák Adam.Mít takovou mámu.

Doprovodil mě až k našemu domu.Byla už celkem dost velká tma. Objal mě a políbil . ,,Moc jsem si to užil.'' prohlásil a usmál se. ,,Já taky,zítra.'' ,,Zítra,dobrou'' a aniž bych stačila něco říct ,odlepil se ode mě a zmizel ve tmě.

Vešla jsem domů,zula si boty a bundu a rovnou se šla posadit ke stolu,kde už se připravovalo na večeři. ,,Ahoj lidi'' pronesla jsem trochu hlasitěji. Všechny jednoslasně pozdravily a začaly jsme jíst.

Večer Laura vyzvídala,a já jí všechno řekla.Bylo vidět jak je napružená i ráda.Je divná.V poslední době jak se motá pořád okolo Matta je taková s nosem narohu.Nevím,třeba se mi to jenom zdá.Usnula jsem celkem brzo. V noci se mi zdál zajímavý sen .. nebo budoucnost? U nás doma byla párty.Byla tam snad celá škola.Hudba hrála nahla a všichni tancovali úplně na mol.Všude se válely flašky od alkohohu a Laura tancovala na stole jenom v podprdě a šortkách.Rozhlížela jsem se kolem a potom uviděla Adama.Usmíval se, chytnul mě za boky a začali jsme tančit.Tančila jsem z rukama nahoře a smála se jako praštěná.Byla to jako párty středoškoláků ve filmech.Najednou jsem se otočila a na stole stál Matt bez trička a v náručí nesl polonahou Lauru a šel s ní směrem nahoru.Chtěla jsem jí zastavit,než udělá něco čeho bude litovala.Ale Adam mě pořád držel a tancoval. Potom jsem se probudila a podívala se na Lauru ja spí.Jestli to tady za pár dní na tý párty bude takhle vypadat.Tak asi budeme uklízet dlouho.Usnula jsem po chvíli přemýšlení a už se mi nic nezdálo.

(ahoj,takže tady je další část.Je trochu o ničem.Nevím proč jí vypráví celou Payton.Prostě mi to tak sedělo.Omlouvám se za chyby a překlepy.Snad se bude líbit:) papapa)

PronásledovanáKde žijí příběhy. Začni objevovat